نمایندگی فروش عایق نانو پشت بام

عایق نانو پشت بام راه حلی برای حفاظت مصالح و سطوح در برابر شرایط محیطی نامساعد است. این سطوح شامل بتن، اکریلیک، چوب، سنگ مرمر، مصالح ساختن بام و موارد بیشتری می

فهرست عناوین نمایندگی فروش عایق نانو پشت بام

عایق نانو پشت بام راه حلی برای حفاظت مصالح و سطوح در برابر شرایط محیطی نامساعد است. این سطوح شامل بتن، اکریلیک، چوب، سنگ مرمر، مصالح ساختن بام و موارد بیشتری می‌شوند. این عایق یک پیوستگی یکپارچه و بدون درز ایجاد می‌کند که مایعات نمی‌توانند در آن نفوذ کنند و از سطح  در برابر کثیفی، تحلیل، خوردگی و پوسیدگی حفاظت می‌کند. عایق نانو پشت بام از جدیدترین تکنولوژی‌های عایق موجود در بازار است و ذرات اندازه نانو این عایق به ریزترین و ناچیزترین ترک‌ها و اختلالات سطوح نفوذ کرده و سطحی پیوسته و نفوذناپذیرو با دوام و عایقی برتر ایجاد می‌کند.

نمایندگی فروش عایق نانو پشت بام

موارد استفاده عایق رطوبتی نانو

موارد استفاده عایق رطوبتی نانو

خانه جایگاه پناه، امنیت و آرامش و مصون از شرایط محیطی بیرون از آن است و  چیزهایی که افراد را از مشکلات محیطی بیرون از خانه حفظ می‌کنند، دیوارها، سقف و کف خانه هستند و از همین رو باید فوق‌العاده قوی و با دوام باشند. با این وجود مشکلات ناشی از خرابی‌های ایجادشده توسط محیط بیرون می توانند به خانه آسیب برسانند. مهم‌تر از همه این خرابی‌ها به آسانی منجر به نشتی می‌شوند. این نشتی ناشی از ترک‌ها و شکاف‌هایی است که به دلایل مختلف ایجاد شده‌اند و باعث ایجاد ناراحتی‌ و عدم آسایش و هجوم کپک و قارچ شده و در طولانی مدت می‌توانند خطراتی را به دنبال داشته باشند.

عایق نانو محدود به خانه نیست. از موارد استفاده عایق‌ رطوبتی نانو می توان به پشت‌بام‌ها و سطوح چوبی، گپی، کاه‌گلی، سیمانی، آسفالت،آردواز و ایرانیت‌ها، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، بالکن، تراس، نمای ساختمان، اطراف ناودان‌ها، دیوارهای رو به باران، ورق‌های گالوانیزه، شیروانی، مساجد و بناهای تاریخی، پل‌ها، کانال‌ها و مخازن بتنی، کف موتورخانه و تاسیسات، دیواره‌های استخر و محیط‌های داخلی و خارجی مکان مد نظر اشاره کرد.

عایق رطوبتی نانو فواید بسیاری دارد. از جمله اینکه به سادگی قابل اجرا است. در برابر اشعه فرابنفش، آب، روغن و مواد شیمیایی مقاوم است. دوام بسیار بالایی دارد و در دمای محیط به سرعت خشک می‌‌شود و در برابر تحلیل و پوسیدگی مقاوم است و همچنین می توان به راحتی بر روی این عایق رفت و آمد کرد. این عایق دارای مقاومت گرمایی و سرمایی بالایی است و در رنگ‌های متنوعی موجود است و در ضمن بهترین سازگاری را با محیط زیست دارد و در کنار تمام این ویژگی‌ها مقرون به صرفه ‌نیز می‌باشد.

آخرین قیمت عایق نانو پشت بام آسان نما

آخرین قیمت عایق نانو پشت بام آسان نما

شرکت فروش عایق پشت بام فارسمکس از برندهای بوژان، کالیمورا، آسان‌نما و انوجهان استفاده می‌کند که از بهترین و باکیفیت ترین برندها هستند. با تماس با این مرکز  می‌توانید بهترین عایق نانو را با مناسب‌ترین قیمت خریداری و مکان خود را از تغییرات آب و هوایی، باران، سیل، حرارت شدید، کپک، قارچ  و آلودگی‌هایی که درست خارج دیوار، سقف و کف مکانتان و در محیط بیرون و چند قدمیتان هستند، حفظ کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.