قیمت خرید عایق نانو پشت بام در بازار

عایق پشت ‌بام محصولی است که مانع از ورود آب باران و رطوبت و نور به داخل ساختمان می‌شود و همچنین از خرابی مصالح موجود در ساختمان در مقابل عوامل مختلف فرساینده جل

فهرست عناوین قیمت خرید عایق نانو پشت بام در بازار

عایق پشت ‌بام محصولی است که مانع از ورود آب باران و رطوبت و نور به داخل ساختمان می‌شود و همچنین از خرابی مصالح موجود در ساختمان در مقابل عوامل مختلف فرساینده جلوگیری می‌کند. قیمت عایق نانو پشت بام به عوامل مختلف بستگی دارد مثلاً شرکت تولید کننده آن، متریال به‌کار رفته در ساخت عایق، کیفیت محصول و … مجموعه ما عایق نانو مرغوب و باکیفیتی ساخت و طراحی کرده ‌است که علاوه‌بر داشتن همه این ویژگی‌ ها دارای قیمت مناسب و مقرون‌ به ‌صرفه‌ای نیز هست.

قیمت خرید عایق نانو پشت بام در بازار

عایق نانو پشت بام چه ویژگی هایی دارد؟

عایق نانو پشت بام چه ویژگی هایی دارد؟

در این قسمت از مقاله می ‌خواهیم ویژگی ‌هایی که این عایق ‌ها نسبت به عایق‌ های معمولی دارند را برشماریم:عایق پشت ‌بام نانو همان‌ طور از اسمش پیداست دارای فناوری نانو می ‌باشد که همین ویژگی سبب شده در مقابل رطوبت و سایر عوامل فرسایشی مقاوم‌تر و بادوام‌تر عمل کند و محافظت کنندگی بیشتری نسبت ‌به قیر وایزوگام دارد. اگر به‌خاطر دلایل مختلف بخشی از این عایق صدمه ببیند می‌توان بسیار ‌راحت‌تر از مواد عایق دیگر آن را تشخیص داد و بازسازی نمود . کار با عایق نانو بسیار راحت بوده و به‌راحتی و بدون نیاز به متخصص می‌توان سطح بام را با این مواد پوشش داد به‌خاطر مقاومت و دوام بالای عایق نانو بعد از خشک شدن راه رفتن روی آن مانعی ندارد.

عایق رطوبتی نانو را روی هر سطحی می‌توان پوشش داد حتی روی عایق‌های قدیمی، در عایق نانو مواد مضر برای طبیعت و انسان‌ها به کار نرفته‌است و هیچ‌گونه گاز خطرزایی از آن به بیرون نشت نمی‌کند مواد به‌کاررفته در این نوع عایق در مقابل انواع خزه قارچ و باکتری مقاوم است ماندگاری آن بسیار بالا و بین هیجده تا بیست سال می‌باشد و همچنین این عایق‌ها می‌توانند دمای بین منفی چهل درجه تا مثبت صد درجه را تحمل کنند.

عرضه انواع عایق نانو پشت بام

عرضه انواع عایق نانو پشت بام

کارخانجات و مراکز تولیدی ما این محصول با ارزش را به ‌صورت مستقیم به تمام مناطق ایران عرضه کرده ‌است تا همه مردم بتوانند این محصول را خریداری و از ویژگی‌های ارزشمند آن بهره ‌مند شوند عرضه به ‌صورت مستقیم و کلی سبب می‌شود که خریداران و مصرف ‌کنندگان به ‌صورت مستقیم با مراکز ما در ارتباط باشند و بتوانند به‌راحتی و با قیمت مناسب این محصول را خریداری نمایند و برای مصارف مختلف خود استفاده نمایند.

شما می‌توانید با مراکز فروش عایق نانوی مجموعه ما به ‌صورت مستقیم و غیر مستقیم و اینترنتی در تماس باشید تا ما بتوانیم شما را در زمینه خرید این محصولات بیشتر یاری کنیم. هدف اصلی مجموعه ما کسب رضایت و خدمت‌رسانی به همه مصرف‌کنندگان و خریداران محصولاتمان می‌باشد و امیدواریم که بتوانیم در این امر موفق عمل کنیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.