نمایندگی فروش عایق رطوبتی نانو استخر

اگر ایزوگام خانه شما دچار آسیب شده است و از آن خسته شده اید و کهنه شده است می توانید از بهترین عایق رطوبتی نانو استخر استفاده کنید. این عایق در برابر ضربه و سای

فهرست عناوین نمایندگی فروش عایق رطوبتی نانو استخر

اگر ایزوگام خانه شما دچار آسیب شده است و از آن خسته شده اید و کهنه شده است می توانید از بهترین عایق رطوبتی نانو استخر استفاده کنید. این عایق در برابر ضربه و ساییدگی بسیار مقاوم است و از نفوذ آب جلوگیری می کند و  بر روی سطوحی مانند آجری، سیمانی، فلزی و بتنی به راحتی می چسبد. نمایندگی فروش عایق رطوبتی نانو استخر، کلیه سفارشات مشتریان را می پذیرد.

نمایندگی فروش عایق رطوبتی نانو استخر

روش استفاده از رنگ نانو برای سطوح

روش استفاده از رنگ نانو برای سطوح رنگ نانو رنگی است که روی سطوح استفاده می شود و کار با این رنگ بسیار ساده است؛ سطح هایی که از سیمان و بتن جدید هستند باید از ۲۸ تا ۳۰ روز به آن دست نزد زیرا رطوبت آن به خوبی گرفته شود و مقاوم شود همچنین قسمت هایی که ترک خورده شده اند باید با ترمیم کننده مخصوص این کار پر شود. سطح های قدیمی و قسمت هایی که آلوده یا کثیفی و لکه و سیاهی روی آن است باید با فشار شدید آب شسته شود و بگذاریم خشک شود. کار خود را با قلم مو و غلطک و پیستوله انجام می دهیم. نباید روی سطحی که داغ یا بسیار یخ زده است و یا دارای رطوبت است باید بگذاریم تا خشک شود بعد کار را انجام دهیم. برای انجام کار از یک طرف شروع کرده و تمام سطح  را می پوشانیم.

این نوع رنگ انعطاف پذیر است و براحتی کش می‌آید، شکسته و پوسته نمی شود همچنین به خاطر اینکه از نفوذ آب جلوگیری می کند بسیار با ارزش است. روی این نوع رنگ خزه و جلبک نمی شیند و در برابر آب فرموله بسیار مقاوم است و بر روی تمام سطوح به راحتی می چسبد. سطوحی مانند سطوح آجری، سیمانی، فلزی و بتنی و در برابر ضربه و ساییدگی بسیار مقاوم است.

این نوعی رنگ به خاطر اینکه قدرت چسبندگی بالایی دارد در برابر تمام محلول های شیمیایی به عنوان بهترین عایق رطوبتی عمل می کند. برای تمام سطوحی که می خواهید از عایق استفاده کنید پوشش نانو استخر بسیار مناسب است.

قیمت عمده عایق رطوبتی نانو استخر

قیمت عمده عایق رطوبتی نانو استخر برای اطلاع از قیمت عمده عایق رطوبتی استخر می توانید به سایت آن مراجعه کرده و اطلاعات کافی را به دست آورید. این نوع عایق بسیار انعطاف پذیر است زمان استفاده از آن به راحتی کش می آید و بعد از خشک شدن شکسته و پوسته‌ پوسته نمی‌ شود و از نفوذ آب جلوگیری می کند و روی آن خزه و جلبک نمی‌نشیند و در برابر آب فرموله بسیار مقاوم است. بر روی تمام سطوح آجری، سیمانی، فلزی و بتنی می چسبد. در برابر ساییدگی های زیاد مقاوم است.

این نوع عایق در برابر آتش سوزی و حرارت بالا بسیار مقاوم است، سمی نیست، بو ندارد و ضد قارچ است. به گونه ای است که جایگزین خوبی می تواند برای ایزوگام های قدیمی باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.