عرضه مستقیم عایق نانو پشت بام

در زمان های قدیم برای جلوگیری از ورود آب باران و برف و رطوبت ،به داخل خانه از قیرگونی استفاده میکردند.کم کم با پیشرفت علم و صنعت ایزوگام جای این روش سنتی را گرف

فهرست عناوین عرضه مستقیم عایق نانو پشت بام

در زمان های قدیم برای جلوگیری از ورود آب باران و برف و رطوبت ،به داخل خانه از قیرگونی استفاده میکردند.کم کم با پیشرفت علم و صنعت ایزوگام جای این روش سنتی را گرفت.امروزه به جای روش های سنتی و روش ایزوگام،از روشی حدبد و مدرن به نام عایق نانو پشت بام و ب اصطلاح بام سفید استفاده میکنند.

عرضه مستقیم عایق نانو پشت بام

از عایق نانو پشت بام چه می دانید؟

از عایق نانو پشت بام چه می دانید؟ عایق نانو پشت بام از مواد پلیمری ساخته شده میشود‌. و به دلیل ساختار آن طول عمر بیشتری را دارد .و همچنین از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. طول عمر این نوع عایق تقریبا ۳۰ سال تخمین زده شده است ، رنگ آن سفید می باشد که از هدر رفتن انرژی و اتلاف آن جلو گیری میکند.

این نوع عایق در دمای بالا مقاوم می باشد و تغییر نمیکند . میتوان از این محصول در سطوح های مختلف همچون عایق نمودن مخزن های آب آشامیدنی استفاده نمود.

عایق نانو پشت بام بر خلاف ایزوگام ترک ترک و موسته پوسته نمیشود و کاملا بهداشتی بوده که ب سلامت انسان ضربه و صدمه ای نمی رساند.عایق نانو مرغوب برتری های زیادی نسبت به قیرگونی و ایزوگام دارد.

عایق نانو از پلیمر تشکیل شده و دوستدار محیط زیست می باشد و استفاده از این روش عایق نانو پشت بام بسیار راحت تر و مفید تر می باشد.در حالی که قیر از مواد نفتی تشکیل شده و و مواد تشکل دهنده آن برای محیط زیست مشکل ساز می باشدو استفاده از این روش مشکلات و سختی های زیادی را به همراه دارد.

راهنمای خرید عایق نانو پشت بام

راهنمای خرید عایق نانو پشت بام شاید شما از افرادی باشید که نیاز به خرید عایق نانو داشته باشید.برای خرید این نوع عایق اطلاعانی را در اختیار شما قرار میدهیم.

در مرحله اول به این مورد توجه کنید که محصول را در چه سطح و در چه زمینه ای میخواهید استفاده کنید.

برای عایق کاردن پشت بام ها نمیتوان ایزوگام و عایق رنگی استفاده کرد چون ایزوگام و عایق سفید به سطوح صیقلی چسبندگی لازم را ندارد و بعد از مدتی کنده می شود. برای پشت بام عایق مناسب عایق بی رنگ می باشد و یا عایقی ک از دو جز سیمان و یک لایه عایق رنگی تشکیل شده است.

برای عایق کاری استخر های که در داخل زمین قرار گرفته اند باید از عایق های استفاده کردکه فشار منفی دارندو چون در این نوع استخر ها رطوبت داخل زمین به سطح دیوار های استخر نفوذ میکند.

عایق رطوبتی همچون عایق رطوبتی بوژان در بازار خریدار و طرفداران زیادی دارد. علاوه بر کیفیت بالا و قابلیت استفاده گسترده آن باعث شده است، که بازار فروش این نوع عایق ها بسیار زیاد باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.