توزیع انواع عایق نانو پشت بام در گلستان

علم نانو شاخه ای از علم شیمی است که امروزه در صنعت بسیار پرکاربرد شده است و بسیاری از محصولات صنعتی بر پایه آن ساخته می شود.یکی از این محصولات عایق نانو پشت بام

فهرست عناوین توزیع انواع عایق نانو پشت بام در گلستان

علم نانو شاخه ای از علم شیمی است که امروزه در صنعت بسیار پرکاربرد شده است و بسیاری از محصولات صنعتی بر پایه آن ساخته می شود.یکی از این محصولات عایق نانو پشت بام است که برای محافظت از رطوبت و عایق پشت بام استفاده می شود.

این محصول از جدیدترین عایق های پشت بام است که جانشین عایق های سنتی سقف مانند ایزوگام شده است. مجموعه ما از پیشگامان این صنعت می باشد که اقدام به توزیع انواع عایق نانو پشت بام در شهرهای مختلف نموده است.

توزیع انواع عایق نانو پشت بام در گلستان

توضیحاتی درباره عایق نانو پشت بام

توضیحاتی درباره عایق نانو پشت بام این عایق بر پایه پلیمر و در مقیاس نانو ساخته شده است که به علت مقیاس ریز آنها به سطح نفوذ کرده و به علت قدرت چسبندگی با اتصال به یکدیگر از نفوذ آب و دما به سطح جلوگیری می کنند.

این عایق نانو قابلیت استفاده در تمامی سطوح را دارد و نیازی به زیر سازی های دشوار ندارد و علاوه براین قابلیت استفاده در تمامی قسمت های پشم بام و دیوار های در معرض رطوبت را دارد.

این عایق ها برای چسبیدن نیازی به حرارت یا چسب های خاص نداشته و به افراد متخص نیاز ندارد و از ویژگی های ممتاز آن طرز استفاده راحت آن می باشد که مانند رنگ با قلم مو یا پیسوله میتوان برای پخش آن روی سطح استفاده کرد.

این محصول بی رنگ یا با رنگ های مختلف وجود دارند و بدون بو و مواد مضر می باشند و دارای دوام بسیار بالایی بوده و در مقابل دما یا انجماد کیفیت و دوام خود را از دست نمی دهند و مانند عایق های مرسوم چسبندگی خود را در مقابل گرما هوا از دست نمی دهند.

عایق نانو علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت به ساختمان به عنوان عایق حرارتی نانو نیز استفاده می شود چون از نفوذ دما به سطح نیز جلوگیری می کند.

تولیدی عایق نانو پشت بام در بازار گیلان

تولیدی عایق نانو پشت بام در بازار گیلان رطوبت عامل اصلی و موثر فرسایش ساختمان ها در مکان های مرطوب خصوصا شمال کشور می باشد، این عامل به مرور زمان هزینه ها و خسارات زیادی بار می آورد که گاهی به علت نفوذ در بنیاد ساختمان ها امکان بازسازی جز با تخریب آن امکان پذیر نمی باشد.

در سال های گذشته جلوگیری نفوذ رطوبت به دلیل محدودیت های استفاده از عایق هایی مثل ایزوگام یا قیر گونی به طور کامل امکان نداشت و نم کشیدن ساختمان ها اجتناب ناپذیر بود، ولی امروزه با کشف عایق نانو و نفوذ آن به سطح مورد استفاده به دلیل مقیاس نانو آن تا حدود زیادی می توان از خسارت های ناشی از رطوبت جلوگیری کرد.

مجموعه ما با آگاهی از مشکل رفع رطوبت در شهرهای مرطوب مانند گیلان و گلستان، اقدام به تولید عایق نانو خارجی پشت بام در بازار گیلان و شهرهای دیگر نموده تا از خسارت های ناشی از رطوبت و نفوذ آب بکاهد، متقاضیان می توانند با مراجعه به کارشناسان از قیمت محصولات اطلاعات لازم را کسب نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.