بهترین قیمت عایق پشت بام نانو

قبل از روی کار آمدن تکنولوژی نانو و نوآوری در محصولات متعدد برای عایق سازی پشت بام، استفاده از ایزوگام ها مرسوم بود. برای این کار از موادی مانند آلومینیوم یا قی

فهرست عناوین بهترین قیمت عایق پشت بام نانو

قبل از روی کار آمدن تکنولوژی نانو و نوآوری در محصولات متعدد برای عایق سازی پشت بام، استفاده از ایزوگام ها مرسوم بود. برای این کار از موادی مانند آلومینیوم یا قیر استفاده می‌شد. 

زحمت در اجرا و آسیب هایی که برای محیط زیست ایجاد میشد در این روش بسیار زیاد بود. امروزه عایق پشت بام نانو بهترین و به صرفه ترین انتخاب است. برای خرید این محصول با بهترین قیمت با واحد فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

بهترین قیمت عایق پشت بام نانو

نحوه اجرای عایق نانو برای پشت بام

نحوه اجرای عایق نانو برای پشت بام ایزوگام های کلاسیک و قدیمی با عایق های نانو بسیار متفاوت هستند. کیفیت پوشش های نانو بسیار بالا بوده و مزایای گوناگونی دارد. مثلا راحتی و سرعت در اجرا، متصاعد نشدن گاز های مضر برای سلامتی و محیط زیست، آماده شدن سریع سطح، دوام و مقاومت بالا و….

همانطور که ذکر شد اگر می‌خواهید برای عایق کردن پشت بام منزل یا محل کار خود از پوششی استفاده کنید بهترین انتخاب پوشش نانو است. در ادامه خواهیم گفت که این پوشش چگونه روی پشت بام اجرا می‌شود.

اولین نکته حائز اهمیت این است که چون عایق رطوبتی پشت بام نانو بر پایه رزین آکریلیک ساخته شده است، برای ساخت عایق و اجرایی آن روی سطح شما به هیچ کدام از حلال های مضر شیمیایی نیاز نخواهید داشت. چرا که این مواد حلال در آب هستند و بسیار بی خطر و ایمن هم برای افراد و هم برای محیط زیست می‌باشند.

نحوه اجرای این پوشش بسیار راحت است و نیاز به تجهیزات ویژه ای ندارد. بسیاری از این پوشش ها آماده به مصرف هستند یعنی شما حتی نیازی نداری که قبل از اعمال پوشش روی سطح آن را رقیق کنید.  

مجریان این نوع عایق هم می‌توانند آنرا توسط پیستوله های مناسب روی سطح مورد نظر اسپری کنند و هم می‌توانند با رول ها یا قلم مو های صنعتی سطح را رنگ کنند. 

در اجرای عایق نانو روی پشت بام ها نیازی به اعمال روش های حرارتی و صرف زمان زیادی نیست. فقط کافی است که تکنسین ها به دقت و با یک ضخامت مشخص سطح مورد نظر را با عایق پوشش داده و کمی صبر کنند تا پوشش به خوبی خشک و سطح مورد نظر آماده شود.  

مرکز فروش عایق پشت بام نانو در تهران

مرکز فروش عایق پشت بام نانو در تهران اگر به دنبال بهترین عایق پشت بام می‌گردید، عایق پشت بام نانو بهترین انتخاب برای شما است. این عایق دوام و مقامت بالایی دارد و مجبور نیستید مدام هزینه کنید تا عایق را ترمیم کنید. 

در ضمن امروزه با اهمیت یافتن تکنولوژی های حامی محیط زیست و سلامت انسان، استفاده از چنین محصولات نوآورانه و بی خطر امری بسیار معقول و منطقی است. 

برای آگاهی از شرایط مرکز فروش این محصول در تهران با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توانید با واحد مشاوره و فروش مجموعه ما تماس گرفته و آگاهانه، به صورت مستقیم و بدون واسطه سفارشات خود را ثبت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.