کارخانه فروش نانو رنگ عایق رطوبتی بوژان

نانو رنگ عایق رطوبتی بوژان مناسب و جایگزین ایزوگام است و نسبت به ایزوگام و عایق های قدیمی قابل اطمینان تر است. این عایق ها ماندگاری بالایی دارند و اجرای آنها بس

فهرست عناوین کارخانه فروش نانو رنگ عایق رطوبتی بوژان

نانو رنگ عایق رطوبتی بوژان مناسب و جایگزین ایزوگام است و نسبت به ایزوگام و عایق های قدیمی قابل اطمینان تر است. این عایق ها ماندگاری بالایی دارند و اجرای آنها بسیار راحت است. در ادامه مطلب به توضیحات بیشتر این عیق ها میپردازیم.

کارخانه فروش نانو رنگ عایق رطوبتی بوژان

توضیحاتی درباره نانو رنگ عایق رطوبتی بوژان

توضیحاتی درباره نانو رنگ عایق رطوبتی بوژان استفاده از نانو رنگ عایق در حال تولید میباشد و در سراسر دنیا از طرفداران بسیاری برخوردار است.این عایق ها علاوه بر بالا بردن عمر مصالح ساختمانی و عایق بودن در برابر رطوبت و حرارت و صدا و الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد. که در ادامه به آن میپردازیم. عایق رطوبتی قابل استفاده در انواع مختلف ساختمان است. مانند: پشت بام، نمای ساختمان، حمام، سرویس بهداشتی، استخر و ابنما و… .

از مزایای نانو رنگ عایق رطوبتی این است که: مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و مواد شوینده دارد.ان عایق ها غیر قایل اشتعال هستند و با محیط زیست سازگاری دارند. سطوح را به طور کامل ابندی میکند. به کار بردن ان سریع و اسان و است. این عایق ها سبک است و سنگینی ای بر روی پشت بام ندارند. ضخامت بالایی دارند و در مدت زمان کمی خشک میشوند.

عایق های رطوبتی در موارد زیر مورد استفاده قرار میگیرند. عایق کاری سرویس بهداشتی، لوله های اب فاضلاب،دیوار های بارانگیر، آشپزخانه، فونداسیون و پی ساختمان، استخرها، درزگیری ترکها، کف کولر، ضد زنگ جهت سازه های فلزی و… .

قبل از اینکه این عایق ها مورد استفاده قرار گیرند باید سطح مورد نظر عاری از هر گونه گردو غبار و ذرات سست و چربی باشد و بطور کامل شسته شود و خشک گردد.

قبل از اینکه عایق رنگ خشک شود باید توری نازکی روی ان قرار داده شود، و به کمک برس صاف شود و به خوبی به سطح بچسبد. پس از انجام موارد بالا دوباره همین موارد تکرار میشود و بعد در دمای هوا بین ۱ تا ۲روز خشک میشود.

میتوان عایق رطوبتی را جایگزین ایزوگام کرد،زیرا ترکیب مقاوم و بالایی دارد و قیمت آن هم مناسب تر است.

عایق رطوبتی نانو نسبت به عایق های دیگر تفاوت هایی دارند و تفاوت های آن در میزان عدم نفوذ رطوبت و کیفیت بالای محصول میباشد. ولی قیمت عیق رطوبتی نانو با مزایا و ویژگی هایی که دارد برای خریداران به صرفه و سودمند خواهد بود.

قیمت نانو رنگ عایق رطوبتی بوژان در قشم

قیمت نانو رنگ عایق رطوبتی بوژان در قشم قیمت عایق رطوبتی بستگی به نوع ان و مقدار قابل استفاده ان دارد مثلا قیمت عایق نانو رطوبتی کاه گل نسبت به عایق آبگریز چوب بالاتر است.فروش عایق نانو رطوبتی در سایت ما امکان پذیر است اگر به دنبال راه حلی هستید که از سرما و گرما دور بمانید و سر و صدا شما را آزار ندهد از سایت ما انواع عایق رطوبتی برای هر گونه کاربرد را سفارش دهید، تا با خیال راحت زندگی کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.