قیمت نانو رنگ چوب ضد آب در بازار

نانو رنگ چوب ضد آب نه تنها برای تمام چوب‌ها اعم از نرم چوب‌ها، سخت چوب‌ها و چوب‌های حاره‌ای مناسب است؛ بلکه برای محصولات ساخته شده از بامبو و نیز برخی از آنها ب

فهرست عناوین قیمت نانو رنگ چوب ضد آب در بازار

نانو رنگ چوب ضد آب نه تنها برای تمام چوب‌ها اعم از نرم چوب‌ها، سخت چوب‌ها و چوب‌های حاره‌ای مناسب است؛ بلکه برای محصولات ساخته شده از بامبو و نیز برخی از آنها برای چوب پلاست نیز کارآمد بوده و در مورد ترموود ها نیز شاید بتوان گفت بهترین گزینه برای پوشش آنها است. رنگ ضد آب چوب با استفاده از تکنولوژی نانو محصولی در جهت آبگریز کردن و ضد آب نمودن سطوح چوبی می‌باشد. این رنگ نانو، غیر سمی و دوست دار محیط زیست است.

قیمت نانو رنگ چوب ضد آب در بازار

مزایای رنگ نانو ضد آب مخصوص چوب

مزایای رنگ نانو ضد آب مخصوص چوب

رنگ ضد آب نانو هیچ‌گونه پوششی را روی سطح چوب ایجاد نمی‌کند و کاملاً نفوذی است. این محصول با ایجاد واکنش و نفوذ تا عمق ۱۵ میلی‌متری باعث ضد آب شدن چوب می‌شود. برای استفاده از رنگ نانو ضد آب چوب سطح موردنظر باید کاملاً خشک و تمیز باشد. سپس رنگ ضد آب بر روی سطح اسپری شود و پس از ۲۴ ساعت آماده استفاده است.

رنگ چوب ضد آب با فرمولاسیون ویژه، سطوح چوبی شما را اعم از چوب‌های رنگ شده و خام صد در صد ضد آب کرده و در برابر عوامل جوی و محیطی محافظت می‌نماید. این محصول دارای چسبندگی و نفوذ بسیار به درون چوب می‌باشد، این ماده پایه حلال بوده و شفاف است.

این نانو مخصوص چوب‌های رنگ شده و خام می‌باشد و هیچ‌گونه تغییری در رنگ ظاهری درب‌ها و سطوح موردنظر شما نمی‌گذارد و شکل طبیعی چوب را حفظ می‌کند. اجرای یک لایه از رنگ چوب ضد آب، باعث محافظت و ماندگاری طولانی مدت چوب به مدت ۵ سال خواهد شد.

این محصول تک جزیی، تک لایه و تک مرحله‌ای اجرا می‌شود. بدون نیاز به رقیق کردن تنها کافیست یک لایه از رنگ را بر روی درهای چوبی و سازه‌های چوبی خود اعمال نمایید و از نفوذ رطوبت و طبعات آن اعم از پوسته شدن چوب و جلوگیری نمایید.

شرکت پخش نانو رنگ چوب ضد آب

شرکت پخش نانو رنگ چوب ضد آب

شرکت نانو ، به عنوان اولین شرکت در کشور، تولید کننده رنگ نانو و پوشش های صنعتی ،ساختمانی و دریایی تمامی محصولات خود را با استفاده از فناوری نانو به بازار عرضه می نماید و در این راستا از حمایت های پارک علم و فناوری گیلان بهره جسته و به عنوان واحد فناور مستقر در مجتمع پارک علم و فناوری، مصمم است با انجام تحقیقات و ارائه راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی های نوین روز دنیا، محصولات خود را بر پایه آخرین استانداردها و با بالاترین کیفیت به مشتریان خویش ارائه نماید و دانش نانو را در تولید سطح بالاتری از محصولات به کار گیرد.

در همین راستا واحد تحقیق و توسعه در شرکت نانو آریسا پوشش، از نخستین بخش های فعال این شرکت بوده که با بهره گیری از کادری تحصیلکرده و با تجربه از مدتها پیش تحقیقات گسترده ای را در زمینه کاربرد فناوری نانو در تولید محصولاتی با کیفیت مطلوب، مطابق با استانداردها و نیازهای بازار رنگ و پوشش آغاز نموده است. لذا این شرکت تنها در زمینه ساخت رنگ ها و پوشش ها فعالیت نمی کند، بلکه با ارایه راهکار های جدید، محافظت بهتر و طولانی تر از سازه ها و صنایع مختلف را در اولویت اول خود قرار داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.