قیمت عمده پوشش عایق رطوبتی سفید با تخفیف استثنایی

عایق رطوبتی سفید که با نام عایق رطوبتی نانو هم شناخته می شود، جزو جدیدترین دستاورد های صنعت در این زمینه می باشد. این محصول با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی

فهرست عناوین قیمت عمده پوشش عایق رطوبتی سفید با تخفیف استثنایی

عایق رطوبتی سفید که با نام عایق رطوبتی نانو هم شناخته می شود، جزو جدیدترین دستاورد های صنعت در این زمینه می باشد. این محصول با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های جهان تولید می شود و دارای ویژگی های منحصر به فردی است. عایق مورد بحث، نه تنها نسبت به رطوبت، مقاومت داشته بلکه عوامل مخربی همچون قارچ و کپک هم نمی تواند ساختار آن را دچار اختلال کند. این مشکل در عایق های قبلی، به چشم می خورد. این محصول، در اصل گروهی از عایق های پلیمری به شمار می آید که خواص زیست محیطی مناسبی دارد. قیمت پوشش عایق رطوبتی سفید به صورت عمده با تخفیف استثنایی همراه است.

قیمت عمده پوشش عایق رطوبتی سفید با تخفیف استثنایی

تولید کننده عایق رطوبتی نانو در کشور

تولید کننده عایق رطوبتی نانو در کشور
تولید کننده عایق رطوبتی نانو در کشور، با فعالیت مداوم و مستمر توانسته است، گام بزرگی در جهت ارتقای ایمنی ساختمان و سازه های مختلف بردارد. مواد اولیه این محصول، عمدتا در داخل کشور تهیه و تولید می گردد و شرایط رشد و پیشرفت هرچه بیشتر را فراهم می کند. عدم وابستگی به سایر کشور ها نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. چرا که علاوه بر تامین مستقیم تقاضای بازار داخلی، می تواند از خروج ارز جلوگیری نماید. سهیم شدن متخصصان و کارشناسان داخلی در تولید این محصول از یک سو و همچنین به کارگیری پتانسیل های مختلف نیروهای انسانی از سوی دیگر، سبب می شود که تولید کننده داخلی با جدیت بیشتری به این کار بپردازد.
محصولات تولید شده نانو در کشور، برای آب بندی و جلوگیری از نم و رطوبت در بخش های مختلف از جمله پشت بام ساختمان ها، سرویس های بهداشتی، حمام، استخر های ذخیره آب و مخازن آبی مورد استفاده قرار می گیرند. گفتنی است که این پوشش ها، بر خلاف ایزوگام ها که به صورت لایه لایه هستند، همانند رنگ ها در قالب بسته بندی های مختلف با اوزان متعدد مانند یک، دو، چهار و ده کیلوگرمی عرضه می شوند. حتی روی کلیه کاشی ها و درب اماکنی که رطوبت بالا دارند، نیز می توانند استفاده شوند. در واقع مانند ایزوگام صرفا روی پی و فونداسیون ها به کار نمی روند. حالت سیالی آن، به راحتی بین درز های کوچک رفته و آنها را به طور کامل پوشش می دهند.
روی سطوح متعددی مانند فلز نیز به کار برده می شود. به همین خاطر، کف و بدنه کولر های آبی را به کمک این عایق، پوشش می دهند تا مانع از زنگ خوردگی آن به مرور زمان شوند و طول عمرش را افزایش دهند. سطوح چوبی نیز به کمک این عایق سیال، محفوظ می مانند. سازه های چوبی متعدد به ویژه در مناطق شرجی مانند شمال کشور، با بهره گیری از این تکنولوژی، دوام و استحکام دو چندانی پیدا می کنند.

میزان فروش از واردات عایق رطوبتی

در مورد میزان فروش از واردات رطوبتی باید بیان کرد که در صورتی که تولیدات داخلی، پاسخگوی نیاز بازار نباشد و به عبارتی عرضه و تقاضا در بازار همخوانی نداشته باشد، می بایست اقدام به واردات آن نمود. در کشور ما مناطق پر بارش و برف گیر زیادی وجود دارد. به همین دلیل همواره چنین محصولی در صدر کالا های ضروری به چشم می خورد. هر چند در سایر مناطق نیز کاربرد آن بسیار زیاد است. به ویژه در سال های اخیر که اقدام به اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار نموده اند و استخر های پرورش شیلات و آبزیان، گسترش زیادی یافته است. با استناد به مطالب فوق، واردات عایق رطوبتی در شرایط فعلی توجیه پذیر بوده و میزان فروش آنها نیز بالا می باشد. علاوه بر این، اجرای آسان و راحت این محصولات نیز بر میزان فروش آنها افزوده است. چرا که بدون تجربه یا مهارت خاص و به کمک غلتک های رنگ آمیزی می توان آن را روی سطوح مختلف، اعمال نمود.
همچنین به خاطر منعطف بودن، مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. در برابر دماهای پایین، مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد، از این جهت، در مناطق کوهستانی به عنوان یک عایق باکیفیت، به کار برده می شود. دلیل دیگری که فروش بالای این محصول را توجیه می کند، این است که ترک نمی خورد و دچار پوسته پوسته شدن نمی شود. به عبارتی عمر مفید بالایی دارد و نیاز به تعمیرات و بازسازی پس از گذشت چند سال را ندارد. در نتیجه صرفه اقتصادی بیشتری در مقایسه با سایر عایق های رطوبتی خواهد داشت. نسبت به تغییرات مثبت دمایی نیز مقاوم بوده و دچار انبساط های طولی و عرضی نخواهد شد. مشکلاتی مانند شل شدن و نرم شدن نیز در مورد آنها وجود ندارد. به همین خاطر در مناطق گرمسیری هم، پر فروش هستند.
قدرت چسبندگی بالای آن روی انواع سطوح، آن را سرآمد کرده و سبب استقبال بیشتر از این محصول شده است. بدیهی است که در مقایسه این عایق با نسل های قبلی، ماندگاری بالاتری و یکپارچگی بیشتر دیده می شود و بر محبوبیت آن افزوده است. نمونه های قبلی، درصد کمی نفوذ آب دارند در حالی که نسل جدید، صد درصد مقاومت رطوبتی دارد و میزان این نفوذ را به صفر رسانده است.

ارسال رایگان عایق رطوبتی

ارسال رایگان عایق رطوبتی
از جمله اقداماتی که عرضه کنندگان نانو عایق رطوبتی برای دسترسی آسان به این محصولات انجام داده اند، عرضه اینترنتی آنها می باشد. به کمک این روش، تنها کافی است که خریداران، سفارشات خود را در این سایت ثبت نموده و آدرس مورد نظرشان را درج نمایند تا به صورت رایگان و بدون هیچ گونه دغدغه ای برایشان ارسال گردد. ارسال رایگان عایق ها، هزینه ها را کاهش می دهد. این سایت که در واقع، فروشگاه اینترنتی نانو عایق ها می باشد، هر نوع سفارش را به صورت لحظه ای ثبت می کند و ظرف یک زمان کوتاه، توسط کارشناسان فروش مورد بررسی قرار می گیرد.
در نهایت با واحد های مربوطه هماهنگ شده و کالاهای خریداری شده را در هر نقطه ای از کشور که باشند، ارسال می کند. به این ترتیب مشتریان این کالا از شرقی ترین تا غربی ترین نقطه و از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه کشور می توانند سفارشات خود را در سایت ثبت نمایند. پر واضح است که قیمت تمام شده هر محصول با اعمال هزینه های حمل و نقل بالا می رود. به ویژه در شرایط فعلی که قیمت سوخت نیز بالا رفته، این موضوع شدت بیشتری گرفته است. اما با ارسال رایگان، متقاضیان نانو عایق های رطوبتی، صرفا هزینه خود محصول را پرداخت می کنند.
این اقدام، می تواند قدرت خرید مشتریان را تا حد زیادی افزایش دهد که نتایج آن در نهایت منجر به ایمنی بالای ساختمان ها و سازه های مختلف خواهد شد. زیرا در صورتی که امکان خرید برای مصرف کننده جود نداشته باشد، در ساخت و ساز ها، کمتر از عایق استفاده می کنند. بارش های سیل آسایی که در نتیجه تغییرات اقلیمی نه تنها بر کشور ما بلکه بر کل جهان، حاکم شده، مصرف عایق های رطوبتی را بیش از بیش کرده است. حتی مناطق کم بارش نیز از خطر سیل در امان نبوده و می بایست در ساختمان سازی های فعلی و همچنین زیر ساخت های شهری و روستایی به نقش مهم آنها توجه داشت.
عرضه کنندگان و تولیدکنندگان نانو عایق ها نیز با در نظر گرفتن چنین شرایطی، با ارسال رایگان آنها، سهولت دسترسی را فراهم نموده اند.

پخش عمده رنگ نانو عایق رطوبتی

پخش عمده رنگ نانو عایق رطوبتی را باید رمز دستیابی به محصولات ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت دانست. چرا که معمولا محصولاتی که با قیمت کمتر به فروش می رسند، از نظر کیفیتی نیز رتبه پایین تری را به خود اختصاص می دهند. اما در مورد پخش عمده، این طور نیست. کیفیت و قیمت از شاخصه های بارز این نوع خرید و فروش ها می باشد. زیرا در این نوع معاملات، مهمترین و اصلی ترین عاملی که قیمت ها را افزایش می دهند، یعنی دلالان و واسطه های فروش حذف می گردند. در خرید عمده، معمولا خریداران به صورت مستقیم با تولید کنندگان و عرضه کنندگان در ارتباط هستند و کالا های مورد نیاز خود را به با قیمت مناسب تهیه می کنند.
گفتنی است که خریداران عمده از تخفیفات ویژه و استثنایی هم بهره مند خواهند شد.

سفارش عایق رطوبتی

سفارش عایق رطوبتیبرای سفارش عایق رطوبتی می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام نمود. با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، سفارش غیر حضوری یا همان خرید اینترنتی گزینه برتر می باشد. زیرا هم شرایط خرید مستقیم را فراهم می آورد و هم از نظر حمل و نقل و ارسال آن مشکل خاصی وجود ندارد. برای سفارش حضوری، به خاطر اینکه همه افراد اطلاعات و شناخت کافی از نوع مرغوب آن ندارند، امکان دارد که گاها محصولاتی با کیفیت پایین تر را به مشتریان عرضه کنند و سبب نارضایتی آنها شوند. اما در سفارش غیر حضوری، کیفیت محصول تضمین شده است. هر نوع عایق رطوبتی برای کاربردهای گوناگون را می توان سفارش داد.

تولید کننده عایق رطوبتی سفید با قیمت ارزان

تولید کننده عایق رطوبتی سفید با قیمت ارزان، حجم زیادی از این عایق را برای جایگزینی با عایق های قبلی همچون ایزوگام، تولید و برای عرضه آماده می کند. قیمت ارزان و مقرون به صرف به عنوان یک امتیاز مثبت برای این محصولات شناخته می شود و سطح فروش آنها را تا حد زیادی افزایش می دهد. همچنین، در صورتی که قیمت ها ارزان باشند، کشور های مختلف به ویژه کشورهای همسایه نیز تمایل بیشتری به خرید از کشور ما خواهند داشت. در واقع با رونق گرفتن کار برای تولید کننده، در یک بازه زمانی کوتاه مدت می توان بازار های منطقه را در دست گرفت.

شرکت تولیدی عایق رطوبتی سفید ایران

شرکت تولیدی عایق رطوبتی سفید ایرانشرکت تولیدی عایق رطوبتی سفید ایران، محصولاتی متشکل از کامپوزیت با ساختار نانو حفره تولید می کند که پس از خشک شدن، پرز های زیادی روی سطح آن ایجاد می گردند. تقریبا بالغ بر هشتاد درصد آن مربوط به همین پرز ها می باشد. البته این پرز ها بسیار ریز بوده به نحوی که سایزی بین چهل و چهار تا پنجاه نانومتر دارند. بستر های پلمیری را برای این نوع عایق های رطوبتی انتخاب می کنند تا قابلیت استفاده در شرایط مختلف را به آنها بدهد و موجب برتری آنها نسبت به سایر عایق های رطوبتی گردد. ذراتی که ساختار نانو دارند، در رزین پلیمری پخش می شوند. سهم این رزین تقریبا سی درصد است. عایق رطوبتی نانو تولید شده توسط این شرکت، از نظر اقتصادی در قیاس با نمونه های مشابه، توجیه اقتصادی بیشتری دارد. به ویژه اگر برای پوشش دهی سطح وسیعی به کار رود، با محاسبات اقتصاد مهندسی می توان جنبه اقتصادی آن را توجیه نمود.
محصولات این شرکت دارای چند سال بیمه هستند که بیانگر کیفیت بالای آنها می باشد. عمر مفید بالا و عدم نیاز به ترمیم و بازسازی نیز از دیگر ویژگی های عایق های این شرکت به شمار می رود. علاوه بر این کاملا ضد آب و آنتی باکتریال بوده و از تنوع بالا برخوردار می باشند. هیچ گونه افزایش وزنی را بر پشت بام اعمال نمی کنند و روی هر سطحی قابل استفاده هستند. تخریب و زیر سازی خاصی برای اعمال و کاربرد آنها وجود نداشته و سبب صرفه جویی در زمان و نیروی کار می گردند. ساختار آنها به نحوی طراحی و تولید می شود که بدون بو باشند و در محیط های بسته نیز بدون بروز عارضه و مشکل خاصی به کار گرفته می شوند.

غیر قابل اشتعال و بر پایه آب ساخته شده و نیاز به مشتقات نفتی جهت انحلال ندارد. این محصولات را حتی روی سطوح غیر صاف و مورب هم می توان استفاده نمود. علاوه بر آب بندی، سبب زیبایی در ظاهر آنها هم خواهند شد. مانند یک کفپوش، در کف کارخانه ها، فروشگاه ها و مراکز عمومی متعدد قابل استفاده هستند. شرکت تولیدی نانو عایق ایران، محصولاتی عرضه می کند که قابلیت انعطاف در رنج دمایی منفی هشتاد درجه تا مثبت سیصد و پنجاه درجه را دارد. گواهینامه های معتبری همچون ایزو های متعدد را نیز دارند. کلیه جنبه های بهداشتی تاثیر گذار بر سلامت انسان و محیط زیست در آنها در نظر گرفته می شوند. انعکاس نور و گرما، قابلیت ترمیم جزئی سریع و بدون نیاز به تجهیزات خاص هم از دیگر ویژگی های عایق های تولیدی در ایران می باشد.

عایق های مذکور در صنایع مختلفی همچون کشتی سازی، صنایع هسته ای، نفت، گاز، پتروشیمی، صتایه هوا فضا و… برای اهداف دیگری همچون خوردگی و ممانعت از اتلاف حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت اسپری کردن، امکان استفاده از آنها را در کلیه صنایع فراهم می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.