قیمت عایق رطوبتی نانو پشت بام در تهران

عایق رطوبتی نانو پشت بام از عایق های پرطرفداری بوده که بنابر کیفیت مواد اولیه در عایق و هم چنین نوع عایق از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد.البته لازم به ذکر

فهرست عناوین قیمت عایق رطوبتی نانو پشت بام در تهران

عایق رطوبتی نانو پشت بام از عایق های پرطرفداری بوده که بنابر کیفیت مواد اولیه در عایق و هم چنین نوع عایق از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد.

البته لازم به ذکر است که برای مشخص نمودن قیمت عایق رطوبتی، باید به نحوه تولید عایق و شرکت سازنده این محصول هم توجه نمود.

در ضمن موارد دیگری نظیر نحوه فروش، هزینه های حمل نقل، نوسانات بازار و سایر هزینه های جانبی هم بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند.

قیمت عایق رطوبتی نانو پشت بام در تهران

عایق رطوبتی نانو چیست؟

عایق رطوبتی نانو چیست؟

عایق رطوبتی نانو نسل جدیدی از عایق های رطوبتی بوده که به منظور عایق نمودن سطوح مختلف با دوام  بالا و کیفیت عالی استفاده می گردد. و در واقع این نوع عایق ها از مواد پلیمری و بر اساس تکنولوژی نانو تولید گریده اند. در ضمن عایق رطوبتی نانو قابلیت اجرا بر روی هر سطح و هر نوع مصالحی را خواهد داشت. 

در حقیقت عایق رطوبتی نانو از ویژگی آب گریزی و روغن گریزی برخوردار می باشد. به این صورت که ذرات آب، روغن و گرد و غبار را به خود جذب نخواهد کرد.  زیرا عایق نانو از ذرات کوچکی تشکیل گردیده است و به همین دلیل می تواند، تمامی درز های کوچک را پر کرده و از نفوذ مواد مختلف جلوگیری نماید.

هم چنین عایق های رطوبتی نانو بر روی سطح هیچ لایه ای را ایجاد نخواهد کرد، بلکه جذب موادی می شوند که قابلیت جذب آن را دارند و به نوعی می توان گفت که عایق نانو جزئی از آن سطح می گردد. از این رو به عایق رطوبتی نانو عایق سفید هم گفته می شود.

البته عایق های رطوبتی به  دو دسته عایق حجمی و عایق سطحی تقسیم بندی می گردد.  به طوری که عایق های سطحی صرفا به صورت یک لایه نازک بر سطوح پاشیده می شود. در حالی که عایق های حجمی علاوه بر استفاده بر سطوح، قابلیت استفاده در انواع ملات را هم دارد.

فروش عمده عایق رطوبتی نانو پشت بام

فروش عمده عایق رطوبتی نانو پشت بام  عایق رطوبتی نانو پشت بام، از عایق های پرکاربردی بوده که به دلیل دوام و طول عمر بالا و مقرون به صرفه بودن طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. و در واقع این نوع عایق بر خلاف عایق حرارتی پشت بام از نصب آسانی برخودار بوده و از این رو افراد زیادی تمایل به خرید این محصول و استفاده از آن را خواهند داشت.

از این رو عایق رطوبتی نانو پشت بام در میان سایر محصولات مشابه از بازار فروش خوبی برخوردار بوده و به همین منظور، فروشندگان این محصول تمایل به فروش عمده عایق رطوبتی نانو خواهند داشت. تا در این راستا این محصول در حجم بالا، کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.