قیمت روز عایق رطوبتی پشت بام در عمده فروشی ها

قیمت عمده عایق رطوبتی پشت بام نسبت به خرده آن بسیار کمتر است. امروزه عمده فروشی ها سعی دارند این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در بازار عرضه نمایند.و

فهرست عناوین قیمت روز عایق رطوبتی پشت بام در عمده فروشی ها

قیمت عمده عایق رطوبتی پشت بام نسبت به خرده آن بسیار کمتر است. امروزه عمده فروشی ها سعی دارند این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در بازار عرضه نمایند.
وجود رطوبت در مدت زمان اندک می تواند قسمت های مختلف ساختمان را فرسوده کند و به آن ها آسیب برساند، به همین دلیل برای آب بندی کردن قسمت های مختلف ساختمان، از عایق رطوبتی استفاده می کنند.

قیمت روز عایق رطوبتی پشت بام در عمده فروشی ها

عرضه با کیفیت ترین عایق رطوبتی در بازار ایران

عرضه با کیفیت ترین عایق رطوبتی در بازار ایرانقیمت عایق رطوبتی که در بازار داخلی ایران عرضه می گردد به نسبت کیفیتی که در تولید آن به کار میرود کاملا متفاوت است، در نتیجه هرچه مواد اولیه مرغوب تر باشد هزینه نیز افزایش می یابد.
اگر بخواهیم انواع عایق رطوبتی بر اساس مواد تشکیل دهنده را نام ببریم می توانیم بگوییم شامل عایق های رطوبتی نانو، عایق های رطوبتی بر پایه قیر، عایق های رطوبتی پلیمری و عایق های رطوبتی سیمانی می باشد.
عایق رطوبتی را می توان، پوشش هایی تعریف کرد که با ترکیبات مختلف، به منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت ساخته می شوند.
استفاده از عایق رطوبتی در تمامی مکان هایی که در معرض آب قرار دارند ضروری است. پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و غیره … از جمله مکان هایی هستند که عایق بندی حتما باید در آنها انجام شود.
نفوذ رطوبت در ساختمان می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات، رشد کپک و قارچ ها، یخ زدگی سازه ها و غیره …. شود.
در صورت استفاده از عایق های رطوبتی، دیگر مشکلاتی همانند نشت و یا ترکیدگی لوله نمی تواند خسارات زیادی در ساختمان به بار بیاورد.
پیدا کردن راه حلی مناسب برای مقاوم سازی ساختمان ها در برابر آب و رطوبت، از زمان های گذشته همیشه یکی از مشکلات انسان ها بوده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکانات گسترده تری برای عایق کردن ساختمان و سازه ها وجود دارد.

خریدار رنگ نانو عایق رطوبتی

این روزها فروش رنگ نانو عایق رطوبتی افزایش یافته است و این نشانه ی این است که خریداران تمایل دارند از این محصول بیشتر استفاده نمایند. بخش عایق رطوبتی پشت بام از هم اکنون آغاز شده است مهم نیست در کدام استان زندگی می کنید در هر کجا که باشید در کمترین زمان برایتان ارسال می گردد.
مواد نانو درجه یک، مناسب برای استفاده در سطح پشت بام های موزائیکی، سیمانی، سنگی و سرامیکی است، که این مواد به صورت یک محلول رنگی سطح پشت بام را کاملا پوشش می دهد و طی یک مرحله، کل سطح را کاملا عایق می کند.
این مواد قوی، کاملا جذب می شود و با چسبندگی فوق العاده بالایی که دارد درون سطح نفوذ می کند.
نانو عایق رطوبتی پشت بام، بدون هیچ گونه تخریبی انجام می شود و علاوه بر ماندگاری بالا زیبایی چند برابر هم دارد، طوری که این پوشش قدرتمند تا حدی موجب زیبا تر شدن سطح نیز می گردد.
در نظر داشته باشید که بعد از گذشت زمان با کمترین هزینه قابل ترمیم است. نانو عایق رطوبتی به عنوان یک عایق قوی با کمترین میزان انتقال رطوبت در میان تمام عایق های موجود است.
این عایق نانویی جهت جلوگیری از انتقال رطوبت و نم بر اثر بارش برف و باران و هر گونه نشتی آب در سطح پشت بام به سقف ساختمان می باشد.
عایق رطوبتی نانو، علاوه بر رطوبت در برابر ایجاد قارچ و کپک نیز مقاوم می باشد. از آنجایی که در ساخت این نوع عایق از فناوری نوین نانو استفاده شده است، آن را می توان زیر گروه عایق های پلیمری نیز به شمار آورد.
استفاده از تکنولوژی نانو در این عایق ها موجب شده است تا آن ها اصطلاحا آب گریز شوند و همواره مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. در صنعت ساختمان سازی، اصولا به تمامی عایق هایی که با استفاده از تکنولوژی جدید ساخته می شوند و عملکرد منحصری دارند، عایق نانو می گویند.
از عایق های نانو می توان برای آب بندی کردن پشت بام، دیوار، انواع لوله های آب و غیره … استفاده کرد. عایق رطوبتی مدرن یا نانو را به صورت لایه های نازک و بسیار راحت تر از دیگر عایق ها نصب می کنند.
این نوع عایق دارای انعطاف پذیری بسیار مناسبی است و به هیچ عنوان به محیط زیست آسیب نمی رساند، زیرا در ترکیبات آن از هیچ گونه گاز های سمی و مواد شیمیایی به کار گرفته نشده است.
از دیگر ویژگی های عایق رطوبتی، می توان به غیر قابل آتش سوزی، بدون عوارض، مقاومت بالا در برابر هرگونه مواد شیمیایی، عدم ایجاد خوردگی بین عایق و لوله، ماندگاری بالای 20 سال، عایق ضد آتش ، سرعت بالا در نصب و اجرا، دارای روکش های مختلف و مقاوم در برابر هرگونه شرایط بد آب و هوایی و یو وی خورشید اشاره نمود.

فروش عمده عایق رطوبتی سما با قیمت ارزان

نمایندگی پخش عایق رطوبتی پشت بام

اگر شما به دنبال ارزانترین عایق رطوبتی پشت بام هستید، در نظر داشته باشید که نمایندگی های پخش عمده با استفاده از تخصصی که دارند می توانند این محصول را متناسب با کار شما به شما عرضه نمایند.
عایق بندی رطوبتی در هر قسمتی از خانه که ممکن است رطوبت به آن جا نفوذ کند صورت می گیرد. عایق های رطوبتی را با استفاده از دو روش می توان اجرا کرد روش اول با استفاده از گرما و حرارت عایق رطوبتی به سطح مورد نظر چسبانده می شود.
دسته دیگر را اصطلاحا عایق های رطوبتی سرد اجرا می نامند که برای اجرای آن ها تنها کافی است مواد اولیه را با یکدیگر قاطی کرد.
قیر و گونی را می توان اولین روش برای ایجاد عایق رطوبتی دانست. این روش که سالهای زیادی است مورد استفاده قرار می گیرد، با استفاده از نوعی پارچه به نام گونی و قیر انجام می گیرد.
گونی های به کار رفته در این روش عایق کاری، انواع مختلفی دارند که با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شوند. قیر استفاده شده در این روش نیز، از نفت خام تهیه شده و ترکیبی از هیدرو کربن های آلی است.
ایزوگام را می توان نوع پیشرفته تری از عایق قیرگونی دانست.
ایزوگام، لایه رولی شکل است که از پیش آماده شده است و با استفاده از روش های خوب حرارت دهی بر روی سقف و دیوار ها چسبانده می شود. مواد تشکیل دهنده ایزوگام قیر و الیاف مصنوعی است.
عایق رطوبتی با ضخامت و اندازه های مختلف و همچنین پوشش های ساده و یا فلزی تولید می شود. عایق رطوبتی بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر حرارت، انبساط و انقباض بسیار مقاوم است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.