قیمت خرید پوشش نانو کولر در بازار

پوشش نانو کولر به گونه ای طراحی سده است که تمام بدنه کولر را در کولر می گیرد. این پوشش های نانو مدت زیادی نیست که به بازار عرضه شده که بسیار کاربردی هستند. به و
صادرات عایق رطوبتی نانو دلینا کو

فهرست عناوین قیمت خرید پوشش نانو کولر در بازار

پوشش نانو کولر به گونه ای طراحی سده است که تمام بدنه کولر را در کولر می گیرد. این پوشش های نانو مدت زیادی نیست که به بازار عرضه شده که بسیار کاربردی هستند. به ویژه که در فصل زمستان در مناطق بسیار سرد سیر هنگام وزش باد از ورود باد از داخل کانال های کولر جلوگیری می کند و علاوه بر آن از پوسیده شدن بدنه کولر نیز پر سرما و بر اثر تغییر فصل ها نیز جلوگیری می کند. و مدت عمر و دوام و زمان استفاده از کولر را افزایش می دهد. 

قیمت خرید پوشش نانو کولر در بازار

آشنایی با پوشش نانو کولر

آشنایی با پوشش نانو کولر پوشش نانو کولر در اندازه های مختلف برای ابعاد مختلف کولر چه کولر های کوچک و چه کولر های خیلی کوچک ساخته می شود. که در تمامی گوشه های آن به صورت زیب قرار داده شده است تا له راحتی بر روی بدنه کولر قرار گیرد و با بستن زیب های آن محکم تر شود. این پوشش های نانو علاوه بر کارایی زیادی که در فصل زمستان دارند در فصل تابستان نیز خیلی کاربرد دارند زیرا ابن پوشش نانو دارای فیلتر های به خصوصی هستند که این فیلتر ها از عبور ذرات قارچ و باکتری ها  به داخل کولر جلوگیری می کنند و مانع از رشد عوامل بیماری زا داخل کولر می شوند.  این فیلتر ها به صورت سه لایه ساخته شده که قسمت فیبری آنها مانع از گرم شدن هوای اطراف کولر شده است. این پوشش ها قابلیت شست و شود و استفاده در مدت زمان طولانی طی چند سال را دارند. پوشش نانو اصل علاوه بر این ویژگی ها دوام قطعات مصرفی داخل کولر را نیز از برای مدت زیادی افزایش می دهد. 

نمایندگی فروش پوشش نانو کولر

نمایندگی فروش پوشش نانو کولر پوشش های نانو برای کولر توسط چند کارخانه در قسمت های مختلف ایران تولید می شود که با و جود کارایی های بسیاری که دارد خیلی محدود در داخل ایران تولید می شود به گونه ای که به راحتی در هر شهری پیدا نمی شود. البته گفتنی است که استفاده از این پوشش ها مدت زمان زیادی نیست که فراگیر شده و مردم از کاربرد ان مطلع شده اند. اما در سال گذشته با افزایش فروش این پوشش های کاربردی نمایندگی هایی توسط کارخانه های سازنده برای فروش محصولات خود پر شهر های مختلف برای فروش پوشش نانو‌ تأسیس شد تا این پوشش ها را در کیفیت های بالا و درجه یک و با قیمتی مناسب به آسانی در اختیار مشتریان قرار دهند که در میان برند های مختلف سازنده برند های انو جهان و بوژان، آسان نما و کالیمورا بهترین برند های موجود در بازار هستند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.