قیمت خرید عایق رطوبتی پشت بام با کیفیت عالی

نم و رطوبت یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از مواقع خسارت های جبران ناپذیری به ساختمان ها وارد می کند. به همین دلیل در اکثر ساختمان ها در مراحل ساخت دیوارها، سر

فهرست عناوین قیمت خرید عایق رطوبتی پشت بام با کیفیت عالی

نم و رطوبت یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از مواقع خسارت های جبران ناپذیری به ساختمان ها وارد می کند. به همین دلیل در اکثر ساختمان ها در مراحل ساخت دیوارها، سرویس ها و پشت بام ها با استفاده از عایق رطوبتی ایزولاسیون می شوند. قیمت عایق رطوبتی پشت بام با توجه به تنوع محصولات عایق کاری و کاربردهای مختلف کاملا متفاوت می باشد. قیمت خرید عایق رطوبتی پشت بام با کیفیت عالی در بازار متنوع می باشد. این تنوع قیمت به دلیل انواع مختلف برند های عایق رطوبتی می باشد زیرا شرکت های مختلف در کشور به تولید انواع مختلف عایق رطوبتی مشغول می باشند.

قیمت خرید عایق رطوبتی پشت بام با کیفیت عالی

تاریخچه اجرای عایق های رطوبتی در بام

تاریخچه اجرای عایق های رطوبتی در بامدر زیر به تاریخچه اجرای عایق های رطوبتی در بام، اشاره می کنیم. بیشترین استفاده عایق رطوبتی در پشت بام ها می باشد. قسمت هایی در ساختمان که در معرض رطوبت و نم قرار دارند و و باید توسط عایق رطوبتی ایزولاسیون شوند، فضای تر ساختمان گفته می شود.

فضای تر ساختمان شامل پشت بام، روف گاردن، سرویس های بهداشتی، کف آشپزخانه و بالکن ها و کف طبقات منفی می باشد.

در ایران از قدیم توسط روشهای مختلف، آب بندی این فضاها انجام می شد. این روش ها در ابتدا استفاده از ملات کاهگل در ساختمان بود، اما به مرور زمان روش های جدیدتر و کارآمد تری به وجود آمد.

قیر گونی از متداولترین روش های آب بندی ساختمان، به شمار می رفت. اما استفاده از ایزوگام و قیر گونی نیز روشی قدیمی می باشد و معایب بسیاری دارد.

در حال حاضر با روشهای جدید، عایق های رطوبتی پشت بام ساخته می شوند و برای مصارف متنوع به بازارهای فروش عرضه می شوند. در تاریخچه عایق رطوبتی، عایق های رطوبتی پیش ساخته و عایق رطوبتی درجا جزو جدیدترین ها به شمار می روند و از مزایای بیشتری نسبت به قیر گونی برخوردار می باشند.

فروش انواع عایق رطوبتی بام با کیفیت مناسب

فروش انواع عایق رطوبتی بام با کیفیت مناسبمتداول ترین عایق رطوبتی در ایران از قدیم قیر و گونی بوده است. ولی امروزه با پیشرفت علوم، عایق های رطوبتی جدید ساخته شده است. که به صورت یک لایه انعطاف پذیر یک میلیمتری بر روی سطوح اجرا می شوند.

از انواع عایق های رطوبتی علاوه بر قیر می توان به ایزوگام، عایق رطوبتی ماستیکی و عایق رطوبتی نانو اشاره نمود.

فروش انواع عایق رطوبتی بام با کیفیت مناسب، در بسیاری از مراکز معتبر و فروشگاه ها انجام می شود. که با توجه به نیاز ساختمان و بودجه می توانید عایق مورد نیاز خود را از فروشگاه ها خریداری نمایید.

فروش عایق رطوبتی بام، در سطح کشور با قیمت های متنوع انجام می شود. تفاوت قیمتها بیشتر به دلیل نوع برند و نوع عایق تولید شده می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.