قیمت انواع نانو رنگ ضد خزه

از فناوری نانو در موارد زیادی استفاده می شود. ذرات نامرئی که با سلولهای سرطانی مقابله می کنند، ریزپردازنده های سریعتر که انرژی کمتری مصرف می کنند، باتری هایی که

فهرست عناوین قیمت انواع نانو رنگ ضد خزه

از فناوری نانو در موارد زیادی استفاده می شود. ذرات نامرئی که با سلولهای سرطانی مقابله می کنند، ریزپردازنده های سریعتر که انرژی کمتری مصرف می کنند، باتری هایی که 10 برابر بیشتر عمر می کنند یا صفحات خورشیدی که دو برابر عملکرد دارند و … . نانو رنگ ضد خزه یکی از موارد جدیدی است که صنایع رنگ را تحت تاثیر خود قرار داده است.

قیمت انواع نانو رنگ ضد خزه

استفاده از فناوری نانو برای رها سازی خزه‌ ها

استفاده از فناوری نانو برای رها سازی خزه‌ ها تغییرات اقلیمی و تأثیرات آن مرکز تحقیقات گروهی از دانشمندان مرکز توسعه علوم نانو و فناوری نانو (Cedenna) بوده است. در این زمینه ، آنها خزه هایی با سطح تحمل بالا نسبت به شرایط نامساعد جوی را شناسایی کردند ، که می تواند به عنوان راه حل برای محصولات آینده تبدیل شود. این شاخه از فناوری ساختار مولکولی مواد را دستکاری می کند تا خصوصیات ذاتی آنها را تغییر داده و با کاربردهای انقلابی دیگر را بدست آورد. این مورد گرافن است – کربن اصلاح شده سخت تر از فولاد ، سبک تر از آلومینیوم و تقریباً شفاف است یا نانوذره هایی که در مناطقی مانند الکترونیک ، انرژی ، پزشکی پزشکی یا دفاعی استفاده می شوند. تصفیه هوا با یون ها ، تصفیه فاضلاب با حباب های نانو یا سیستم های نانو فیلتراسیون برای فلزات سنگین از جمله کاربردهای مثبت آن برای محیط زیست است. همچنین نانوکاتالیست هایی برای کارایی بیشتر واکنش های شیمیایی و آلودگی آنها وجود دارد. در این زمینه می توان از حسگرهای نانو برای تشخیص وجود عوامل بیماری زا در مواد غذایی یا نانوکامپوزیت ها برای بهبود تولید مواد غذایی با افزایش مقاومت مکانیکی و حرارتی و کاهش انتقال اکسیژن در محصولات بسته بندی شده استفاده کرد.

انواع مختلف فناوری نانو بر اساس روش کار (از بالا به پایین یا پایین به بالا) و ماهیت محیطی که در آن کار می کنند (خشک یا مرطوب) طبقه بندی می شوند:

سازوکارها و ساختارها در ابعاد نانو کوچک شده اند – اندازه 1 تا 100 نانومتر. این شایع ترین مورد تا به امروز است ، به ویژه در زمینه الکترونیک. این کار با یک ساختار نانومتریک – به عنوان مثال یک مولکول – آغاز می شود و از طریق فرایند مونتاژ یا خودآرایی ، مکانیزمی بزرگتر از مکانیزم اولیه ایجاد می شود. برای ساخت سازه هایی در کربن ، سیلیکون ، مواد غیر آلی ، فلزات و نیمه رساناها استفاده می شود که با رطوبت کار نمی کنند. این سیستم بر اساس سیستم های بیولوژیکی موجود در یک محیط آبی – شامل مواد ژنتیکی، غشاها ، آنزیم ها و سایر اجزای سلولی است.

شرکت تولید نانو رنگ ضد خزه ایرانی

شرکت تولید نانو رنگ ضد خزه ایرانی مجموعه ما شرکت تولیدی نانو رنگ ایرانی ضد خزه می باشد. تولید رنگ نانو توسط مجموعه ما طبق جدیدی ترین پیشرفت های صنعت نانو در کشور می باشد. این رنگ ها  این مزیت را دارند که بیش از 90 درصد آب خود را از دست بدهند، برای مدت طولانی خشک بمانند و در صورت مساعد شدن شرایط جوی بدون هیچ مشکلی از ایجاد خزه جلوگیری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.