فروش عمده عایق رطوبتی دیوار سیمانی

عایق رطوبتی دیوار سیمانی : امروزه برای اینکه دیوار های سیمانی را عایق بندی کنند پیشنهاد می شود از عایق های رطوبتی نسل جدید که قابلیت نانو را دارند، استفاده کرد.

فهرست عناوین فروش عمده عایق رطوبتی دیوار سیمانی

عایق رطوبتی دیوار سیمانی : امروزه برای اینکه دیوار های سیمانی را عایق بندی کنند پیشنهاد می شود از عایق های رطوبتی نسل جدید که قابلیت نانو را دارند، استفاده کرد. این عایق ها به دلیل استفاده از مواد نانو انعطاف پذیری بسیار خوبی دارند و بهمین علت صد درصد دیوار ها را آب بندی می کنند .در گذشته از عایق های قدیمی مانند پشم شیشه و ایزوگام استفاده می کردند .

فروش عمده عایق رطوبتی دیوار سیمانی

عایق رطوبتی دیوار سیمانی چه ویژگی دارد؟

عایق رطوبتی دیوار سیمانی چه ویژگی دارد؟

عایق ‌رطوبتی یک پوشش مناسب و عالی، جایگزین برای انواع اقسام عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که معمولا برای مناطقی از کشور انجام می‌شود که رطوبت و نم زیادی در آنجا وجود دارد وباعث ترک خوردن و نم شدن سقف و دیوارهای ساختمان می شود که وجود این عایق ها باعث می شود رطوبت و نم به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند . بنابراین به عبارتی میتوان گفت عایق ‌رطوبتی دارای مقاومت و استحکام بسیار زیادی در برابر منقبض و منبسط شدن مصالح در یک ساز اختمان است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود.

استفاده از این عایق ها در برابر اشعه خورشید و باران مقاومت بالایی دارند که باعث جلوگیری از آسیب رساندن به ساختمان می شود. طول عمر بالا، آب بندی کامل، مقاومت در برابر فشار ،مقاومت در برابر آتش سوزی از ویژگی های بارز ومهم این عایق ها بحساب می رود . همچنین این عایق ها بدون بو هستند و ظاهر دیوار ها را خراب نمی کند . این مواد معمولا وزن بسیار پایینی دارند و به محیط زیست هیچ صدمه ای نمی زنند.

عرضه بهترین عایق رطوبتی دیوار سیمانی

عرضه بهترین عایق رطوبتی دیوار سیمانی

امروزه یکی از جایگزین های مناسب و کاربردی برای ایزوگام و قیرگونی، عایق رطوبتی است. این عایق ها در جهت آب بندی استخرها ، مخازن آب ، کف سازی در سرویس های بهداشتی کارایی بسیار متنوعی دارد، که این امر باعث افزایش چشمگیر خرید عایق رطوبتی شده است.

عایق رطوبتی بوژان نوعی دیگراز انواع عایق رطوبتی جدید است که در طی سالهای اخیر، با وجود سابقه اندک خود، و به دلیل کیفیت بی نظیر وگستردگی وسیع قابلیت های خود تواسته است سهم قابل توجهی از بازار فروش عایق را بخود اختصاص بدهد .

پخش عمده عایق رطوبتی علاوه بر استقبال چشمگیر بازار داخلی،در بازار بین المللی هم از محبوبیت خاصی بین خریدان برخوردار است و این مسئله در اقتصاد و رونق محصول نقش بسزایی دارد.

عایق رطوبتی بی رنگ، نوعی دیگر از این محصولات است که صورت مایع بوده و توسط قلم مو یا پمپ و پیستوله بدون شره بر روی سطح عمل می کند. این محصول در لایه های مصالح ساختمانی، بدون تغییر رنگ و به صورت کامل نفوذ کرده و باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح در برابر نفوذ نم و رطوبت و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.