فروش عمده عایق رطوبتی با کیفیت در تهران

عایق ها برای پیشگیری از بروز خسارت به اشیاء و ساختمان ها طراحی می شوند و انواع بسیار متنوعی دارند. عایق رطوبتی به موادی گفته می شود که از ورود نم و باران به اجس

فهرست عناوین فروش عمده عایق رطوبتی با کیفیت در تهران

عایق ها برای پیشگیری از بروز خسارت به اشیاء و ساختمان ها طراحی می شوند و انواع بسیار متنوعی دارند. عایق رطوبتی به موادی گفته می شود که از ورود نم و باران به اجسام و بنا ها جلوگیری می کند. در این مقاله درباره فروش عمده عایق رطوبتی در تهران، جنس عایق ها و کیفیت آن ها صحبت خواهیم نمود.

فروش عمده عایق رطوبتی با کیفیت در تهران

جنس عایق های رطوبتی از چیست

جنس عایق های رطوبتی از چیستعایق ها انواع بسیار زیادی دارند. عایق های رطوبت گیر، عایق های صدا گیر، عایق های حرارتی و برودتی، عایق های الکتریسیته، عایق های مواد اسیدی و شیمیایی و عایق های اشعه ماوراء بنفش خورشید برخی از نمونه های عایق ها می باشند.

عایق های رطوبتی با هدف پیشگیری از ورود نم، باران های معمولی و اسیدی و هر گونه رطوبت به بنا ها و اشیاء استفاده می شوند.
از عایق های رطوبتی در کف، دیوار ها و سقف بنا ها استفاده می شود تا از بروز آسیب به آن ها جلوگیری نمایند.

شاید این سوال نیز برای شما مطرح شده باشد که عایق های رطوبتی از چه موادی ساخته می شوند؟

برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که تنوع جنس عایق رطوبتی بسیار زیاد می باشد. به عنوان مثال قیر و گونی، مواد پلی پروپیلن، مواد نانو، مواد پشم شیشه، مواد تیشو، رنگ های سیلر، ضد زنگ ها، ماستیک ها، درز بند ها و مواد پیش ساخته از جمله موادی هستند که برای ساخت رطوبت گیر ها استفاده می شوند.

یکی از قدیمی ترین اجناسی که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به درون ساختمان استفاده می گردید کاهگل بود. با ترکیب مشخصی از گل رس و کاه و کلش گندم یک ماده چسبنده ایجاد می گردید و بر روی بام خانه ها نصب می شد. کاهگل علاوه بر این که مانع ورود باران به ساختمان می گردید باعث خنک شدن آن ها در تابستان نیز می شد.
به دلیل این که هر سال باید کاهگل بام ها را باز سازی می کردند، کم کم مواد دیگری مانند قیر و مواد پلیمری و نانو جای آن را در بام ساختمان ها گرفتند. این مواد جایگزین از مزیت های بسییار زیادی از جمله عمر طولاتی، تمیزی نصب و سبکی برخوردار می باشند.

فروش بهترین نوع عایق رطوبتی

فروش بهترین نوع عایق رطوبتیاین مجموعه افتخار دارد که بهترین عایق رطوبتی را به صورت عمده به خریداران خود عرضه می دارد.
اگر درباره قیمت عمده عایق های رطوبتی، نحوه ارسال کالا ها و خدمات پس از فروش محصولات این مرکز سوالی دارید لطفا با کارشناسان مجرب ما تماس برقرار نمایید. متخصصان خبره ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه عایق های رطوبتی می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.