فروش انواع رنگ نانو حرارتی ساختمانی

انواع رنگ نانو حرارتی ساختمانی جایگزین مناسبی برای محصولات قدیمی و رنگ های معمولی هستند. مزایا و ویژگی های منحصر به فرد رنگ نانو آن را به اولین انتخاب شرکت های

فهرست عناوین فروش انواع رنگ نانو حرارتی ساختمانی

انواع رنگ نانو حرارتی ساختمانی جایگزین مناسبی برای محصولات قدیمی و رنگ های معمولی هستند. مزایا و ویژگی های منحصر به فرد رنگ نانو آن را به اولین انتخاب شرکت های خدماتی مهندسی بدل کرده است. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این محصولات، در این مقاله به بررسی جزئیات دقیق تر و چگونگی سفارش عمده آنها از مراکز فروش معتبر می پردازیم.

فروش انواع رنگ نانو حرارتی ساختمانی

مزایای استفاده از رنگ نانو حرارتی در ساختمان

مزایای استفاده از رنگ نانو حرارتی در ساختمان رنگ های نانو را می توان نسل جدید رنگ های ساختمانی و صنعتی نامید که ضمن بهبود مسائل زیست محیطی قابلیت پوشش دهی انواع سطوح را دارند. در تولید این محصولات از ترکیب رزین اکریلیک و نانو کامپوزیت Silicasol XL100 به صورت تک جزئی تولید و به بازار عرضه می شوند. یکی از مهمترین مزیت های رنگ های نانو نسبت به ارقام معمولی عدم نیاز به حلال است. این رنگ ها به راحتی بر روی سطوح مختلف بتنی، چوبی، فلزی، آلومینیومی و … قابلیت استفاده را دارند.
نکته بسیار مهم اینکه با استفاده از این رنگ ها در صنعت ساختمان سازی می توان تا حدود 40 درصد هزینه های عایق کاری و نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی را کاهش داد. دلیل این امر مقاومت بسیار زیاد این محصولات در برابر عوامل محیطی مانند سرما و جذب نور آفتاب در فصل زمستان است.

برخی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از انواع عایق حرارتی نانو در ساختمان عبارتند از:

  • افزایش عمر تاسیسات ساختمان
  • جلوگیری از رشد قارچ و کپک در محیط های مرطوب
  • اصلاح الگوی مصرف انرژی
  • قابلیت شستشو با شوینده های ملایم
  • قابلیت استفاده در نمای بیرونی و بام ساختمان ها
  • چسبندگی بالا بر روی انواع سطوح
  • آب گریز و مقاوم در برابر نم و رطوبت

قیمت امروز رنگ نانو حرارتی

قیمت امروز رنگ نانو حرارتی قیمت روز انواع رنگ نانو حرارتی در بازار داخلی بر اساس فاکتورهای تولیدی آن سنجیده و تعیین می شود. به عنوان مثال نوع عایق کاری و ترکیبات تولید، بیشترین میزان اثرگذاری بر قیمت نهایی این محصولات خواهند داشت. البته حجم بسته بندی و کیفیت و میزان غلظت رنگ نیز عوامل مهمی در این روند به شمار می آیند.
با توجه به گسترش فعالیت کارخانه های تولیدی و افزایش رقابت در زمینه عرضه انواع رنگ نانو، برخی برندها توانسته اند با توزیع و فروش مستقیم، سبب ثبات قیمت رنگ ها در نقاط مختلف کشور شوند.
البته نوسانات بازار و تعادل بین عرضه و تقاضا در کلان شهرها عواملی هستند که به صورت غیر مستقیم بر روند کاهشی یا افزایشی قیمت فروش رنگ نانو اثرگذار خواهند بود. برای خرید عمده و سفارش رنگ های نانو با برندهای بوژان، آسان نما، کالیمورا و انو جهان، می توانید از طریق مشاوران فروش این مرکز به صورت آنلاین و مستقیم اقدام به ثبت سفارش کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.