عایق های رطوبتی | فروشگاه های معتبر آن در کرمان

عایق رطوبتی که به عنوان عایق سفید تیس یا عایق پشت بام از آن یاد می شود، برای ایزولاسیون رطوبتی پشت بام، ساختمان، سرویس های بهشداشتی، دیوارهای رو به باران و نیز

فهرست عناوین عایق های رطوبتی | فروشگاه های معتبر آن در کرمان

عایق رطوبتی که به عنوان عایق سفید تیس یا عایق پشت بام از آن یاد می شود، برای ایزولاسیون رطوبتی پشت بام، ساختمان، سرویس های بهشداشتی، دیوارهای رو به باران و نیز جهت ایزولاسیون رطوبتی و حرارتی برای سقف سوله ها، مرغداریها، سردخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. عایق های رطوبتی جایگزینی مناسب برای عایق های سنتی از قبیل ایزوگام، آسفالت و قیرگونی می باشند. عایق های رطوبتی براساس مواد تشکیل دهنده، روش اجرا و ساختاری که دارند در انواع پلیمری، آرت فلکس، عایق نانو، عایق قیر گونی، عایق پایه سیمانی، عایق رطوبتی سرد اجرا و گرم اجرا، عایق رطوبت پیش ساخته و درجا تولید و در بسیاری از مراکز و فروشگاه های کشور به فروش می رسد.

عایق های رطوبتی | فروشگاه های معتبر آن در کرمان

فروشگاه های معتبر عایق های رطوبتی در کرمان

فروشگاه های معتبر عایق های رطوبتی در کرمان

وجود فروشگاه های بسیار در شهرهای مختلف در حوزه فروش انواع عایق های رطوبتی شرایط خرید را برای خریداران این محصول تا حد زیادی آسان ساخته است. تعدادی از این فروشگاه های معتبر و بزرگ در شهر کرمان قرار دارند. افرادی که قصد خرید عایق رطوبتی از این شهر را دارند و یا در صورتی که ساکن کرمان هستند می توانند با مراجعه به فروشگاه های متعدد عایق های رطوبتی که در این شهر دایر هستند محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و سپس آن را خریداری نمایند.

تجارت عایق های رطوبتی در ایران

تجارت عایق های رطوبتی در ایرانامروزه بسیاری از ساختمان های تجاری و مسکونی با استفاده از روش های پیشرفته و نوین عایق کاری در برابر رطوبت و حرارت های بالا و دیوارهای رو به باران عایق کاری می شوند. به همین منظور تجارت عایق های رطوبتی در ایران از شرایط مطلوبی برخوردار است و شرکت های تولید کننده، اجرا و نصب عایق های رطوبتی فعالیت های گسترده ای را در این زمینه انجام می دهند. عایق های رطوبتی استاندارد با توجه به رعایت اصول و قوانین موجود بیشترین کابرد را نسبت به سایر عایق ها در ساختمان دارند.

خرید عایق های رطوبتی با ارزان ترین قیمت

خرید عایق های رطوبتی با ارزان ترین قیمتعایق های رطوبتی در طرح ها و مدل های متنوعی توسط کارخانه های متعدد در ایران تولید می شوند و از کیفیت بسیار بالای و قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند. عایق های رطوبتی توسط مراکز پخش و نمایندگی های معتبر در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار داده می شوند. اگر قصد خرید عایق های رطوبتی بصورت عمده و با ارزان ترین قیمت را دارید می توانید بصورت مستقیم با شرکت های فعال در این زمینه ارتباط گرفته و عایق مورد نیاز خود را خریداری کنید.

جدید ترین طرح های عایق های رطوبتی در شرکت ماندانا

جدید ترین طرح های عایق های رطوبتی در شرکت مانداناشرکت ماندانا یکی از جمله شرکت های تولید کننده در زمینه تولید عایق های رطوبتی کشور است. این شرکت تولید کننده نسل نوین عایق های رطوبتی پلیمری ایزوپل جهت عایق کاری و ایزولاسیون مخازن آبی، پشت بام، استخر، عایق نما و عایق کاری زیر کاشی است. یکی از جدیدترین طرح های عایق رطوبتی در شرکت ماندانا عایق رطوبتی ایزوپل است. این عایق تنها عایق رطوبتی دارای استاندارد در ایران می باشد که دارای تکنولوژی روز دنیا توسط شرکت ماندانا پلیمر تولید و عرضه می گردد. از جمله خصوصیات عایق رطوبتی ایزوپل طرح جدید شرکت ماندانا می توان به موارد ذکر شده در ذیل اشاره کرد:

  • عدم نیاز ایزوپل به استفاده از ملات و سیمانکاری
  • تنها با استفاده از چسب کاشی روی ایزوپل سنگ، کاشی و سرامیک نصب می شود
  • عدم تخریب مجدد کاشی و ایزوگام در هنگام رفع نشتی و عایق کاری با ایزوپل

این عایق طرح جدید کاربرد های ویژه ای از قبیل: ضد آب نمودن دیوارهای در معرض نفوذ باران، آب بندی و عایق رطوبتی بی رنگ یا رنگی استخر، سونا، گنبد مساجد، مخازن آب و کلیه سطوح صنعت، عایق کاری و پوشش نهایی نمای ساختمان ها با طرح ها و رنگ های مختلف، قابلیت اجرا بر روی بتن، کاشی، سنگ، آسفالت و … را داراست.

از جمله مزیت های دیگر عایق های رطوبتی طرح جدید شرکت ماندانا این است که: هر فرد به راحتی می تواند عایق کاری سطح مورد نظر خود را انجام دهد، ضمانت پنج ساله طرح ها، تنوع رنگی  نسل جدید عایق های رطوبتی،  بدون نیاز به حرارت رقیق کننده، استفاده راحت در تمامی سطوح داخلی و خارجی، عدم نیاز به تخصص و تجربه جهت اجرای عایق کاری و غیره.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.