عایق های رطوبتی ایزوپل | استقبال کشور های اروپایی از آن

عایق های رطوبتی ایزوپل یا پلیمری پوششی بر پایه آب می باشد که بعد از گذاشتن آن بر روی سطوح مختلف لایه ای مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد و عایق ایزوپل بر روی

فهرست عناوین عایق های رطوبتی ایزوپل | استقبال کشور های اروپایی از آن

عایق های رطوبتی ایزوپل یا پلیمری پوششی بر پایه آب می باشد که بعد از گذاشتن آن بر روی سطوح مختلف لایه ای مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد و عایق ایزوپل بر روی پشت بام دارای گذر گاهای است که به خاطر مزیت های فراوان آن بسیار مورد استقبال کشور های اروپایی قرار گرفته است.

عایق های رطوبتی ایزوپل | استقبال کشور های اروپایی از آن

استقبال کشور های اروپایی از عایق های رطوبتی ایزوپل

استقبال کشور های اروپایی از عایق های رطوبتی ایزوپلاستقبال کشورهای اروپایی از این نوع عایق به خاطر مزیت های فراوان  این محصول نسبت به محصولات دیگر است و این که مطابق با شرایط آب و هوایی اروپایی است. چون ایزوگام و دیگر محصولات قیری در برابر نور خـورشید تجزیه شده و همچنین در برابر سرمای شدید هم از بین رفته است اما عایق رطوبتی ایزوپل در دمایی منفی 40 تا مثبت 120 کاملا مقاوم است. عایق ایزوپل به صورت تک جزیی و اجرای آسان و راحت آن که بدون ایجاد ضرر و بدون بو است. و مزیت های دیگر این محصول این که در هدر رفتن سرما در فصل سرد جلوگیری کرده و در فصل گرما موجب باز تابش 80 درصد انرژی خورشید شده است و این عایق روی پشت بام باعث آب بندی و رفع کامل نشتی می شود و نور خورشید هم رنگ آن را تغییر نمی دهد که عایق ایزوپل در رنگ بند های مختلف که با سلیقه مشتری باشد تولید می شود. و  علاوه بر این ها چون این محصول دارای استاندارد جهانی است و با شرایط  آب و هوایی کشور هایی اروپایی است و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود که همین موارد مورد استقبال ویژه کشورهای اروپایی شده است.

شرکت وارداتی عایق های رطوبتی ایزوپل در ایران

شرکت وارداتی عایق های رطوبتی ایزوپل در ایرانبهترین عایق های رطوبتی ایزوپل را می توان بر روی سنگ، بتن، آسفالت، ایزگام، قیر و عایق کاری برای پوشش نهایی ساختمان در رنگ ها و طرح های مختلف به کار برد و ضد آب نمودن دیوار ها در هنگام باریدن باران، آبندی و عایق رطوبتی برای جکوزی، سونا، گنبد مساجد، وکلیه سطوح صنعت به کار می رود و جایگزین 100 درصد ایزو گام قیر گونی و تمام عایق های سنتی دیگر است.

شرکت های زیادی در کشور به واردات عایق های رطوبتی ایزوپل در ایران مشغول اند که البته باید به این نکته توجه شود که عایق رطوبتی ایزوپل در ایران تنها عایقی است که دارای استاندارد جهانی  است و با عایق های رطوبتی ایزوپل خارجی هیچ تفاوتی ندارد و این روزها با شرایط سخت اقتصادی وارد کردن این محصول صرفه اقتصادی ندارد چون قیمت بالایی دارد و خرید انجام نمی شود.

گروه تامین کننده عایق های رطوبتی ایزوپل در ایران

گروه تامین کننده عایق های رطوبتی ایزوپل در ایرانگروه تامین کننده عایق های رطوبتی ایزوپل کارخانه های تولید کننده این محصول و همچنین شرکت های وارد کننده این محصول است که ما می توانیم با جستجو در سایت های مختلف شرکت های تولید کننده و شرکت وارد کننده این محصول را شناسایی کنیم. که این گروه تامین کننده محصولات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به فروش می رسانند. که ما برای خرید اینترنتی باید به سایت های معتبری که این محصول را می فروشند مراجعه و بعد از دیدن انواع عایق ها ایزوپل و برند ها و قیمت آن ها  محصول خود را انتخاب کنیم.  سفارش خود را در همان لحظه انجام دهیم تا محصول سریع و در زمان کمی برای ما ارسال شود.

مراکز معتبر پخش عایق های رطوبتی ایزوپل در تهران

مراکز معتبر پخش عایق های رطوبتی ایزوپل در تهرانمراکز معتبر پخش عایق های ایزوپل در تهران را می توان با جستجو در سایت های مختلف نام و آدرس این مراکز را پیدا کنیم که این مراکز یا از طرف شرکت های تولید کننده این محصول و یا از طرف شرکت های وارد کننده این محصول ایجاد شده است که در این مراکز انواع عایق های رطوبتی ایزوپل  فروخته می شود ازجمله:

  • عایق بالکن
  • عایق پشت بام
  • عایق سرویس بهداشتی و حمام
  • عایق استخر
  • عایق سطوح فلزی و گالوانیزه و عایق نما و آبنما  عرضه می شود.

که جدید ترین عایق های رطوبتی ایزوپل  در این مراکز موجود می باشد و همچنین سفارش عایق های رطوبتی ایزوپل در این مراکز انجام می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.