عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی | شرکت وارد کننده آن در ایران

عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی یکی از جدیدترین عایق های رطوبتی می باشد٬ که ترکیب سه عایق است عایق رطوبتی٬ حرارتی٬ صدا. این عایق به دو صورت پودری و مایع است که بع

فهرست عناوین عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی | شرکت وارد کننده آن در ایران

عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی یکی از جدیدترین عایق های رطوبتی می باشد٬ که ترکیب سه عایق است عایق رطوبتی٬ حرارتی٬ صدا. این عایق به دو صورت پودری و مایع است که بعد از ترکیب به صورت پوشش کامل روی سطح اجرا می شود. انواع عایق رطوبتی نانو پلیمر دو نوع است یک نوع به صورت رنگ و در نمای ساختمان کاربرد دارد و نوع دیگر در بندکشی نمای ساختمان استفاده می شود.

عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی | شرکت وارد کننده آن در ایران

علل با کیفیت بودن عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی

علل با کیفیت بودن عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبیعلل با کیفیت بودن عایق رطوبتی نانو پلیمری با دوام بودن و عمر طولانی آن می باشد. این عایق در برابر نوسانات دمایی از مقاومت بالایی برخوردار است. مقاوم در برابر اشعه های یو وی خورشید می باشد. از خوردگی جلوگیری و باعث عمر بالای ساختمان می شود.

  • این محلول عایق سه کاره حرارت٬ صوت و رطوبت می باشد.
  • در تمام سطوح عمودی افقی مورب و مواج با هر رنگی استفاده می شود.
  • سی سال عمر می کند.
  • آنتی باکتریال است.
  • غیر قابل اشتعال٬ غیر سمی و بدون بو است.
  • انعطاف پذیر و ارتجاعی.
  • غیر قابل پوسته شدن و ترک.
  • سبک و سازگار با محیط زیست.
  • بهداشتی و غیر مضر برای انسان.

پخش عمده عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی

پخش عمده عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبیپخش عمده عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی در درجه اول خود تولید کننده است که محصول تولید کننده خود را با برند مخصوص از طریق دفاتر فروش خود عمده در بازارهای داخلی کشور پخش می کند.

دوم شرکت های تجاری هستند که این محلول را عمده از تولید کننده خریداری نموده و عمده نیز در داخل و یا خارج از کشور عرضه می کنند. بازار عایق رطوبتی بسیار گسترده می باشد و هر کدام وظیفه تولید یا خرید یا فروش یا صادرات یا پخش آن را بر عهده دارند.

خرید عایق رطوبتی عمده توسط دیگر ارگانها و سازمانهای خصوصی و دولتی صورت می گیرد٬ که از این عایق در موارد زیر استفاده می کنند.

پشت بام ها٬ استخر٬ نمای ساختمان٬ پایه پل ها٬ پایه ستون های برق٬ فنداسیون دکل های انتقال برق٬ مخاذن ذخیره آب آشامیدنی٬ استخر و حوضچه٬ مخازن ذخیره و لوله انتقال نفت و گاز٬ آب نماهای مصنوعی٬ رنگ جداول٬ عایق کف٬ چاه و مخازن آب فاضلاب و پساب های صنعتی می باشد.

عرضه انواع عایق رطوبتی نانو پلیمر در سراسر کشور

عرضه انواع عایق رطوبتی نانو پلیمر در سراسر کشورعرضه انواع عایق رطوبتی نانو پلیمر در سراسر کشور صورت می گیرد و فروشگاههای تجهیزات ساختمانی انواع عایق پلیمر را در استان ها عرضه می کنند. و نمایندگی های فروش نیز این عایق در در سطح گسترده توزیع و عرضه می کنند.

شرکت تولید کننده این عایق ها را توسط دفاتر فروش خود در سراسر استانها به صورت عمده عرضه می کنند. فروش عایق رطوبتی نانو پلیمر به صورت اینترنتی نیز صورت می گیرد که خریدار با مراجعه به سایت های فروش آن را تهیه می کند.

انواع عایق رطوبتی نانو دو نوع هستند عایق رطوبتی نانو سیمانی و پلیمری است. عایق سیمانی در بتون مخلوط می شود و در ساختمان استفاده می شود و پلیمری مایع رنگی است که مانند رنگ در سطوح به کاربرده می شود.

ارائه کننده عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی در ایران

ارائه کننده عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی در ایرانارائه کننده عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی در ایران توسط تولید کننده و اجرا کننده آن می باشد. تولید کننده با کیفیت ترین عایق را تولید و به مصرف کنندگان ارائه قرار خواهد داد. و اجرا کننده نیز با نصب صحیح این محصول عایقی صد در صد ضد رطوبت را ارائه می دهد.

ارائه این عایق مدرن نانو ترکیبی مشکل آب بندی را صد درصد حل می کند چون این مواد به عمق درزها و تورفتگی ها و برآمدگی ها نفوذ می کند. لذا تبدیل به پلیمر شده و جزئی از ساختمان می شود. آب بندی نیز صد در صد انجام می شود و عمر بالایی دارد.

عایق نانو جدیدترین عایق است که جایگزین غیرگونی و ایزوگام می باشد که در همه جا و همه مکانی استفاده می شود. که استفاده از آن بسیار با صرفه نیز می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.