صادرات عایق رطوبتی بی رنگ با کیفیت بالا

صادرات عایق رطوبتی بی رنگ با مقاومت و چسبندگی فوق العاده بالا، با بهترین کیفیت ها توسط شرکت تولید و توزیح ما در سراسر جهان رو به گسترش می باشد. خریداران در سراس

فهرست عناوین صادرات عایق رطوبتی بی رنگ با کیفیت بالا

صادرات عایق رطوبتی بی رنگ با مقاومت و چسبندگی فوق العاده بالا، با بهترین کیفیت ها توسط شرکت تولید و توزیح ما در سراسر جهان رو به گسترش می باشد. خریداران در سراسر جهان ما را می شناسند و برای یک خرید خوب با قیمت مناسب از ما یاری می خواهند. و این اتفاق تصادفی نیست، حاصل سال ها تجربه و تلاش ماست.

صادرات عایق رطوبتی بی رنگ با کیفیت بالا

عایق رطوبتی بی رنگ چه کاربردی دارد؟

عایق رطوبتی بی رنگ چه کاربردی دارد؟

عایق رطوبتی بی رنگ از لحاظ ساختمار تولیدی در حالت مایع است و با تکنولوژی رطوبتی در حال ساخت و تولید می باشد و به کمک قلم مو و غلطک و پیستوله نیز می توان آن را بر روی سطوح مختلف اعمال کرد.

این محصول کاملا بی رنگ می باشد و در هنگام اعمال روی سطح و نمای مورد نظر هیچ گونه تغییری از نظر ظاهری روی سطحی که بر روی آن اجرا شده است ایجاد نمی کند، و در واقع سطح مورد نظر را با تمام کاستی ها و نقایصی که دارد آب بندی می کند.

رنگ آن تیره و یا زرد نمی شود و سال ها بدون کوچکترین تغییری به همان حالت اولیه باقی می ماند، و تنها به عنوان یک محافظ با قدرت و ضد ضربه و ضد رطوبت ساختمان عمل می کند. برخی از کاربرد های عایق رطوبتی بی رنگ اعم هستند از:

  • برای پوشش کف و دیواره های سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ، تراس، آشپزخانه
  • برای عایق کاری لوله های آب و فاضلاب
  • عایق کاری استخر
  • پوشاندن ترک های روی دیوار و کف
  • بر روی انواع نما های چوبی، شیشه ای، سیمانی، سنگی، گچی، کاه کل، ساختمان به کار می رود

عایق رطوبتی اپوکسی جهت ایجاد پوشش مقاوم بر روی دیوار ها، پشت بام ها، نمای ساختمان، سرویس بهداشتی و تمامی مکان و دیوار هایی که در معرض رطوبت و نم قرار دارند به کار می رود. این نوع عایق جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های قدیمی می باشد.

طول عمر و کیفیت فوق العاده بالایی دارد و در برابر اشعه ی خورشید کاملا مقاوم و نور را منعکس و حرارت خورشید را دفع می کند. برای استفاده از این عایق نیازی برای کندن و از بین بردن لایه های زیرین نمی باشد و به راحتی بر روی سطح مورد نظر اجرا می شود.

قیمت خرید عایق رطوبتی بی رنگ در گلستان

قیمت خرید عایق رطوبتی بی رنگ در گلستان

قیمت خرید عایق رطوبتی بی رنگ در گلستان با توجه به برند و کیفیت آن متغیر می باشد. شرکت صادرات عایق رطوبتی ما در استان گلستان این محصول را با دوام و طول عمر بالا در سراسر کشور و در سطح بین المل در اختیار خریداران خود قرار می دهد. شما می توانید برای خرید به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته با مشاوران ما تماس و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.