راهنمای خرید عایق رطوبتی مایع نانو

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و به سبب جلوگیری از بالا بردن وزن سازه از عایق های رطوبتی مایع نانو استفاده می شود اما نکته ای که برای خرید این محصول باید مد نظ

فهرست عناوین راهنمای خرید عایق رطوبتی مایع نانو

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و به سبب جلوگیری از بالا بردن وزن سازه از عایق های رطوبتی مایع نانو استفاده می شود اما نکته ای که برای خرید این محصول باید مد نظر قرار دهیم این است که به راهنمای خرید عایق رطوبتی مایع نانو توجه داشته باشیم به این سبب که این محصول بیشتر در سه نوع عایق سفید، عایق بی رنگ و عایق دو جزئی مورد استفاده قرار می گیرد و هر کدام از این عایق ها برای عایق کاری بعضی از سازه ها به کار می روند. شما عزیزان می توانید برای انتخاب عایق مناسب هر سازه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید عایق رطوبتی مایع نانو

عایق رطوبتی مایع نانو چه مشخصاتی دارد؟

عایق رطوبتی مایع نانو چه مشخصاتی دارد؟ عایق رطوبتی نانو از ویژگی هایی برخوردار است که سبب شده به عنوان یکی از بهترین محصولات در عایق کاری استخر ها، پشت بام، نمای ساختمان ها، دیوارهای جانبی و حتی مخازن آب آشامیدنی و … کاربرد داشته باشد. یکی از مشخصات این محصول این است که بر روی سطوح مختلف مانند آسفالت، ایزوگام، قیر، گچ، سیمان، کاه گل و… قابل اجرا می باشد. وزن سبک عایق رطوبتی نانو دیگر ویژگی این محصول می باشد. همچنین این عایق چسبندگی و حالت انعطاف پذیری بالایی دارد و و در برابر سرما و گرما مقاوم می باشد. ضد حریق بودن و از همه مهم تر ضد آب بودن از دیگر ویژگی های عایق مایع نانو است.

این عایق رطوبتی از عمر مفید بالایی برخوردار است و از ایجاد آلودگی بر روی سطوح جلوگیری به عمل می آورد. اجرای این عایق به راحتی و با سرعت صورت می گیرد. همچنین این عایق بوی نامطبوعی ندارد و با محیط زیست سازگار می باشد. یکی از مزایای مهم عایق نانو این است که ترک نمی خورد و و قابلیت رفت و آمد بر روی سطح عایق کاری شده وجود دارد. آنتی باکتریال بودن و داشتن طیف رنگی متنوع نیز یکی از مزیت های این محصول به حساب می آید. در ضمن با استفاده از این عایق به راحتی می توان انواع سطوح افقی و عمودی را عایق کاری کرد.

قیمت فروش عایق رطوبتی مایع نانو در بازار

قیمت فروش عایق رطوبتی مایع نانو در بازار اگر به دنبال عایق رطوبتی ارزان هستید عایق رطوبتی مایع نانو بهترین گزینه می باشد. درست است که این محصول از عمر بالای سی سال برخوردار می باشد و کیفیت بالایی دارد اما با این وجود از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. فروش عایق رطوبتی به صورت اینترنتی نیز صورت می پذیرد تا شما عزیزان به راحتی از سراسر کشور ضمن آگاهی از قیمت روز محصول و اطمینان از کیفیت آن، بدون صرف وقت عایق رطوبتی مایع نانو را سفارش دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.