خرید عایق رطوبتی رنگی بام به صورت عمده

با توجه این که در محیط های بیرون ساختمان و حتی در قسمت های درونی نیز رطوبت وجود دارد، بسیاری از عایق های رطوبتی استفاده می کنند که یکی از انواع آن نوع رنگی است.

فهرست عناوین خرید عایق رطوبتی رنگی بام به صورت عمده

با توجه این که در محیط های بیرون ساختمان و حتی در قسمت های درونی نیز رطوبت وجود دارد، بسیاری از عایق های رطوبتی استفاده می کنند که یکی از انواع آن نوع رنگی است.

خرید عایق رطوبتی رنگی بام به صورت عمده بسیار افزایش یافته که دلیل آن مزایا و ویژگی های محضر به فردی است که این نوع عایق ها دارند و از طرفی با خرید عمده، قیمت کاهش می یابد.

خرید عایق رطوبتی رنگی بام به صورت عمده

جدیدترین انواع عایق های رطوبتی

جدیدترین انواع عایق های رطوبتی عایق های رطوبتی دارای انواع بسیار مختلفی هستند که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انواع جدید تری از آن نیز وارد بازار شده است.

یکی از جدید ترین انواع آن، عایق رطوبتی قطران است که از زغال سنگ به دست می آید و از آن جایی که بخار آن را به شکل قطره های نسبتا درشت در می آورند و سپس جمع آوری می کنند، به آن قطران نیز گفته می شود. از آن معمولا در قسمت های حاوی درز استفاده می کنند تا آن جا را عایق کند.

عایق رطوبتی پیش ساخته نیز، از دیگر انواع آن بوده که در تهیه آن از قیر های به دست آمده از نفت به همراه لایه هایی از پلیمر های مخصوص و ضد آب استفاده شده و برای قسمت رویی آن از یک لایه آلومینیوم نیز استفاده می شود که آن را برای عایق کردن پشت بام ها مناسب می نماید.

نوع جدیدی از عایق های رطوبتی نیز وارد بازار شده که از پشم شیشه تهیه می شود، این نوع الیاف که در واقع از رشته رشته شدن شیشه های مذاب به دست آمده اند در محیط های رو باز مانند پشت بام ها که حرارت بسیار بالا است، علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت، از ایجاد اشتغال نیز جلوگیری می نمایند.

نوع رنگی این عایق های رطوبتی، به دلیل زیبایی که به پشت بام می دهند، از مصرف بالایی برخوردار بوده و علاوه بر این ها، چون تنها یک لایه بسیار نازک تشکیل می دهد بنا براین محیط پشت بام سنگین نخواهد شد.

پخش انواع عایق رطوبتی رنگی بام

پخش انواع عایق رطوبتی رنگی بام عایق رنگی پشت بام به دلیل خصوصیات ویژه ای که در جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت دارند از فروش خوبی برخوردار شده و این امر موجب شده که پخش انواع رنگی آن بیش تر از گذشته افزایش یابد.

استفاده از این نوع عایق ها از آن جایی که بسیار آسان بوده و نیاز به حضور متخصص برای آن وجود ندارد، مقدار قابل توجهی از هزینه های اضافی از آن حذف شده و به سود خریدار بوده است.

برای سفارش عمده آن از پخش کننده، می توان از سایت و قسمت سفارشات، خرید را انجام داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.