تولید کننده رنگ نانو اپوکسی صنعتی

رنگ نانو اپوکسی در درجه اول یک رنگ کف است. این در کفهای مسقف یا سرپوشیده مانند پارکینگها، انبارها، معابر و سایر موارد اعمال می شود. اگرچه می توان از آن بر روی س

فهرست عناوین تولید کننده رنگ نانو اپوکسی صنعتی

رنگ نانو اپوکسی در درجه اول یک رنگ کف است. این در کفهای مسقف یا سرپوشیده مانند پارکینگها، انبارها، معابر و سایر موارد اعمال می شود. اگرچه می توان از آن بر روی سازه های فلزی که بتونه کاری شده اند نیز استفاده کرد. ما تولید کننده رنگ نانو اپوکسی صنعتی در ایران است. این رنگ با بهترین کیفیت توسط ما تولید می گردد.

تولید کننده رنگ نانو اپوکسی صنعتی

انواع نانو رنگ اپوکسی کدام اند؟

انواع نانو رنگ اپوکسی کدام اند؟ بازده به نوع و کیفیت بستگی دارد ، اما طبق تجربه معمولاً حدود 6 متر مربع با ضخامت 60 تا 70 میکرون بازده دارد. برای تجزیه و تحلیل محصول باید با تهیه کننده خود مشورت کنید و برگه اطلاعات فنی را مشاهده کنید زیرا این محصولات فقط توسط افراد حرفه ای قابل استفاده هستند. هنوز هم ، به عنوان مرجع کلی ، کاتالیزور معمولاً 4: 1 (نسبت اختلاط وزن) و 3: 1 (نسبت اختلاط نسبت حجم) قطعات رنگ اپوکسی و یک قسمت کاتالیزور است. یکی دیگر از ویژگی های اساسی رنگ اپوکسی مقاومت در برابر آب ، سایش ، چربی ، بنزین و سایر موارد است.

آغازگر اپوکسی.

آغازگر لنگر با قدرت پر کردن بالا. این نوع رنگ اپوکسی برای لایه اول پرکننده و داشتن چسبندگی مناسب به بستر ایده آل است. معمولاً دارای خواص مکانیکی بسیار خوب و ظرفیت نفوذ منافذ زیادی است. اینجا را ببینید: آغازگر اپوکسی (ایده آل برای سطوح گالوانیزه ، ضد زنگ ، آلومینیوم ، مس ، آلیاژهای سبک و فلزات غیر آهنی)

نانو کفپوش اپوکسی.

رنگ مبتنی بر حلال اپوکسی برای کف. در واقع این رایج ترین نقاشی است. با حلال مخصوص رنگهای اپوکسی حل می شود. مشخصات اصلی همان مواردی است که قبلاً اعلام شده بود. اینجا را ببینید: کفپوش اپوکسی

آغازگر مبتنی بر آب نانو اپوکسی.

برای پشتیبانی هایی که قبلاً درمان نشده اند و با اپوکسی پایه آب به پایان می رسند. همچنین برخی از نقاشی های این نوع دارای ویژگی های لنگر در تکیه گاه هایی مانند شیشه ، کاشی و فلزات هستند. اینجا را ببینید: آغازگر اپوکسی آنها پوشش های اپوکسی آبی هستند. سیستم اتمام اپوکسی برای آغازگرهای اپوکسی موجود در آب. به عنوان یک ویژگی ذکر شده ، می توان آن را روی دیوارهای عمودی اعمال کرد. بازده اپوکسی ها به آب بیشتر است اما گران ترند. اینجا را ببینید: اپوکسی در برابر آب

نانو اپوکسی غذایی

رنگ اپوکسی مخصوصاً برای تماس با مایعات غذا تولید می شود ، آنها معمولاً دارای یک گواهینامه هستند. ویژگی خاص آنها مناسب بودن آنها برای حمل مایعات با درصد الکل اتیل کمتر از 30٪ است.

مرکز فروش رنگ نانو اپوکسی به صورت عمده

مرکز فروش رنگ نانو اپوکسی به صورت عمده مجموعه ما مرکز فروش رنگ اپوکسی نانو به صورت عمده می باشد. این رنگ ها همه کاره هستند. مشخصه اصلی اپوکسی این است که آنها محصولات دو جزئی هستند ، بنابراین پس از کاتالیز و خشک شدن محصول ، از نظر سختی برجسته می شوند. پایان نیمه براق. آنها درخشش كامل ندارند زیرا باعث لغزش می شود اما برای جلوگیری از گرد و غبار و آلودگی ، درخشندگی را حفظ می كند. متداول ترین رنگها معمولاً قرمز ، خاکستری و سبز است. هر رنگی را می توان با پایه های اپوکسی ساخت. با ما تماس بگیرید و این نانو رنگ اپوکسی را سفارش دهید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.