تولید نانو رنگ ضد خوردگی صنعتی

نانو رنگ ضد خوردگی محصولی است که برای استفاده در برخی از سطوح طراحی شده است. هدف آن ایجاد اثر دافع آب گریز است، یعنی ضد آب شدن مواد است. به این ترتیب، مشکلات لک

فهرست عناوین تولید نانو رنگ ضد خوردگی صنعتی

نانو رنگ ضد خوردگی محصولی است که برای استفاده در برخی از سطوح طراحی شده است. هدف آن ایجاد اثر دافع آب گریز است، یعنی ضد آب شدن مواد است. به این ترتیب، مشکلات لکه های رطوبتی، زنگ زدگی خوردگی و … از زندگی شما محو می شود! ما اقدام به تولید رنگ نانو صنعتی ضد خوردگی نموده ایم.

تولید نانو رنگ ضد خوردگی صنعتی

میزان مقاومت رنگ های ضد خوردگی نانو

میزان مقاومت رنگ های ضد خوردگی نانو  محققان ایرانی اثر استفاده از نانو پوشش های سرامیکی را در بهبود مقاومت در برابر خوردگی اجسام فلزی بررسی کردند. در این تحقیق تلاش شده است تا شرایط عملیاتی بهینه برای دستیابی به یک پوشش مطلوب بدست آید. خوردگی یکی از دلایل ناخواسته عملکرد کاهش در واحدهای صنعتی است که باعث کاهش عمر مفید واحدها می شود. مطالعات نشان می دهد که بیش از 20٪ خوردگی در یک کشور در واحدهای صنعتی مربوط به صنعت نفت اتفاق می افتد.

بنابراین ، محققان پوشش نانو ذرات سرامیکی بر روی لایه های فولادی یا فلزی و عملکرد آنها را مطالعه کردند. امکان ایجاد یک لایه سرامیکی ساخته شده از نانو ذرات آلومینا – تیتانیا (Al2O3 – TiO2) بر روی لایه های فولادی توسط محققان هندی با استفاده از روش الکتروشیمیایی بررسی شده است. بنابراین سعی بر آن شد تا خصوصیات موثر و بهینه در فرآیند پوشش دهی بررسی و تعیین شود. روش های رسوب الکتروشیمیایی ، از جمله رسوب الکتروفورتیک (EPD) ، سریع و ساده هستند و به تجهیزات گران قیمت احتیاج ندارند. این مشخصات از مزایای مهم این روش در کنترل مورفولوژی سطح پوشش داده شده ، کنترل میزان پوشش ، تنوع به شکل بستر و عدم نیاز به چسب محسوب می شوند. با استفاده از فناوری نانو و مواد ساختاری نانو ، که مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارند ، می توان پوشش های همگن بیشتری را روی لایه های فولادی ایجاد کرد.

مرکز عرضه نانو رنگ ضد خوردگی عمده

مرکز عرضه نانو رنگ ضد خوردگی عمده ما یک مرکز عرضه و پاسخ گویی ایجاد نموده ایم که به هموطنان عزیز خدمات ارائه می دهند. اگر به دنبال خرید این محصولات هستید ،افراد مجموعه ما می توانند در خرید این ماده به شما مشاوره دهند. مجموعه ما همیشه خرید عمده را توصیه می کند. اخیراً ، این فناوری مد است (و نه برای مدتی). جای تعجب نیست که مارک هایی مانند آئودی ، مرسدس بنز ، BMW ، پورشه و نیسان در حال حاضر فناوری نانو را اجرا می کنند.  یک تکنولوژی قابل اعتماد برای رنگ آمیزی رنگ خودرو ، کارایی بالا و محافظت طولانی مدت از رنگ اتومبیل است ، برای جلوگیری از تأثیر محیط بر رنگ رنگ ، و جلوگیری از خراشیدگی تا حدی. پوشش لاک اتومبیل برای تمایز مفهوم پوشش مینای مومی است. نیاز اساسی پوشش این است که ماده مورد استفاده سیلیس معدنی باشد که می تواند یک لایه عایق بر روی سطح سازه ایجاد کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.