توزیع عمده عایق های رطوبتی نانو

نم و رطوبت موجود در قسمت‌های مختلف خانه مخصوصا در پشت بام و دیواره‌های خانه می‌تواند مشکلات زیادی را در طی سالیان مختلف ایجاد کند اما عایق های رطوبتی نانو بهتری

فهرست عناوین توزیع عمده عایق های رطوبتی نانو

نم و رطوبت موجود در قسمت‌های مختلف خانه مخصوصا در پشت بام و دیواره‌های خانه می‌تواند مشکلات زیادی را در طی سالیان مختلف ایجاد کند اما عایق های رطوبتی نانو بهترین گزینه برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ناشی از برف و باران به داخل ساختمان هستند و در نتیجه بازار توزیع انواع عایق رطوبتی ارزان در اقصی نقاط کشور از رونق بالایی برخوردار است. این سایت یکی از معتبرترین مراکز اینترنتی عرضه کننده عایق رطوبتی نانو است.

توزیع عمده عایق های رطوبتی نانو

نکاتی درباره عایق های رطوبتی نانو

نکاتی درباره عایق های رطوبتی نانو امروزه تولید عایق رطوبتی نانو رواج زیادی پیدا کرده است. این دسته از عایق‌ها جایگزین انواع عایق‌های رطوبتی سنتی مثل ایزوگام، قیر گونی، کاهگل و … هستند.

در یک تعریف جامع می‌توان گفت که عایق رطوبتی نوعی از پوشش‌های نانو هستند که به شکل لایه‌ای، رول مانند و یا ترکیب با دیگر انواع عایق‌ها عرضه می‌شوند و مقاومت قابل توجهی در برابر انبساط و انقباض مصالح ساختمانی در حین گرم و سرد شدن هوا دارند و در نتیجه از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند.
اصولا این دسته از عایق‌ها از مواد پلیمری و ضد آب تولید می‌شوند و بر روی دیواره‌ها و سقف و زیر پوشش نهایی سقف قرار می‌گیرند.

از جمله مهمترین مزایای این دسته از عایق‌های ساختمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین مزیت این محصولات، بیمه طولانی مدت و تضمین کیفیت این محصولات است. به شکلی که عموما این دسته از عایق‌ها چیزی در حدود ده سال ضمانت دارند.
  • دومین مزیت این دسته از عایق‌ها، قیمت مناسب آن‌هاست. به صورت کلی اگر قیمت خرید این محصولات را بر طول عمر بالای آن تقسیم کنیم به سادگی متوجه می‌شویم که پایین‎‌ترین قیمت را در بین عایق‌های ساختمانی دارند.
  • سومین مزیت عایق‌های رطوبتی عمر مفید بالای این محصولات است. به صورت نرمال تخمین زده می‌شود که عایق‌های رطوبتی چیزی در حدود 30 سال عمر کنند.
  • تنوع شکل و رنگ نیز یکی دیگر از مزیت‌های این دسته از عایق‌ها به شمار می‌آید.
  • عایق‌های رطوبتی نانو صد در صد ضد آب و آنتی باکتریال هستند.
  • مزیت دیگر این دسته از عایق‌ها وزن سبک و مناسب آن‌ها است که باعث جلوگیری از افزایش غیر ضروری وزن پشت بام و سطوح عایق کاری شده می‌شوند.

قیمت خرید عایق های رطوبتی نانو

قیمت خرید عایق های رطوبتی نانو پارامترهای متعددی بر روی قیمت خرید عایق رطوبتی نانو اثرگذار است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند تولید کننده عایق رطوبتی
  • کیفیت عایق رطوبتی نانو
  • شکل و اندازه و ضخامت عایق رطوبتی نانو
  • روش عرضه عایق رطوبتی

از طرفی نوسانات موجود در بازار کشور نیز بر روی قیمت خرید انواع عایق رطوبتی اثرگذار بوده است.

از طریق شماره تلفن‌‎های موجود در این سایت می‎‌توانید با مشاورین فروش ما ارتباط گرفته و اطلاعات دقیقی در مورد قیمت خرید عایق‌های رطوبتی و خصوصیات این محصولات ساختمانی به دست بیاورید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.