اجرای عایق رطوبتی طبیعی در مسکن های خودساز، مردمی و اجتماعی

از بین بردن رطوبت بدون شک یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربر یک خانه با آن مواجه است. آسیب های رطوبتی از جمله وجود نمک نمک، قارچ ها، ترک ها در دیوارها باعث آسیب جدی و پیشرونده می شود، آسیب رطوبت یا در اثر آب یا اثر مشترک آب و مواد مضر ایجاد می […]

فهرست عناوین اجرای عایق رطوبتی طبیعی در مسکن های خودساز، مردمی و اجتماعی

از بین بردن رطوبت بدون شک یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربر یک خانه با آن مواجه است. آسیب های رطوبتی از جمله وجود نمک نمک، قارچ ها، ترک ها در دیوارها باعث آسیب جدی و پیشرونده می شود، آسیب رطوبت یا در اثر آب یا اثر مشترک آب و مواد مضر ایجاد می شود. محصولاتی با منشاء شیمیایی وجود دارند که عایق رطوبتی برای دیوار ها و سقف ها هستند که اثر رطوبت را کاهش میدهند، با این حال این محصولات برای کاربران کم درآمد قیمت بالایی دارند. سابقه ای از عایق رطوبتی سنتی با منشاء طبیعی ارگانیک وجود دارد که استفاده از آن نتایج کارآمدی را در جنبه های پایداری، فنی و اقتصادی فرض می کند و خود را به عنوان گزینه بهتری برای کاربر معرفی می کند.
اجرای عایق رطوبتی در مسکن
حذف رطوبت بدون شک یکی از بزرگترین مشکلاتی است که یک کاربر خانگی با آن مواجه است. آسیب رطوبت از جمله وجود نیترات، قارچ، ترک در دیوارها، ایجاد آسیب شدید و پیشرونده، آسیب ناشی از رطوبت یا آب یا اثر مشترک آب و مواد مضر. محصولاتی با منشا شیمیایی هستند که رطوبت سقف ها را کاهش می دهند، اما این محصولات برای کاربران کم درآمد قیمت بالایی دارند. هیچ سابقه ای از عایق رطوبتی سنتی ارگانیک با منشاء طبیعی وجود ندارد، به این معنی که استفاده کارآمد در زمینه های پایداری، فنی و اقتصادی نتیجه می دهد و به عنوان انتخاب بهتری برای کاربر مطرح می شود. هدف از این تحقیق تعیین ویژگی های اجرای عایق رطوبتی ارگانیک سنتی در مسکن های خود، مردمی و فقیر است.

مفید بودن عایق رطوبتی تراس

استفاده از رنگ ضد آب برای تراس ها برای وضعیت خوب یک سطح به طور کلی ضروری است. این واقعیت که عایق رطوبتی تراس ها را انجام می دهید، از جمله موارد دیگر، از نشتی ساختمان جلوگیری می کند. نفوذ آب از طریق شکاف های کوچکی که به مرور زمان ایجاد می شود باعث ایجاد رطوبت می شود و باعث فرسودگی مواد به مرور زمان می شود. با Cool-R مشکل باران از همان لحظه اول پایان می یابد. این یکی از مزایای بسیاری است که با استفاده از راه حل Cool-R می توانید پیدا کنید. با استفاده از این محصول، به لطف راحتی و ایمنی که این امر به همراه دارد، حفاظت بهتر از سازه ها و بهبود زیادی از نظر کیفیت زندگی تضمین می شود.
عایق رطوبتی تراس برای پوشش تراس دو نوع فناوری وجود دارد: عایق رطوبتی با ورق و استفاده از رنگ مایع. هر دو مانع از عبور آب از پشت بام و تأثیر بر فضای داخلی ساختمان می شوند. از نظر کاربری، هر دو مورد استفاده عموم قرار می گیرند، هرچند درست است که محصول Cool-R بهترین راه حل برای ضد آب کردن سقف است.
عایق رطوبتی تراس
عایق رطوبتی ورقه ای رایج ترین روش است، شاید به دلیل ناآگاهی، مردم این عایق رطوبتی را کمی پیچیده تر از محلول مایع Cool-R استفاده می کنند که استفاده از آن بسیار ساده است. علاوه بر این، اگر فیلتراسیون آب را از طریق لایه های ورقه ها حساب کنیم، در دراز مدت این محصول از نظر اثربخشی بیش از راه حل، مشکلاتی را به همراه دارد.
رنگ ضد آب مایع برای نمای بیرونی نه تنها از عبور آب جلوگیری می کند، بلکه هوای بیرون را هم در زمستان و هم در تابستان متوقف می کند. با Cool-R دمای سقف تا 70 درصد و در داخل ساختمان تا 10 درجه سانتی گراد کاهش می یابد. علاوه بر کاهش دمای داخل، پوشش بسیار منعکس کننده است و مزایای بیشتری مانند محافظت از سقف در برابر پیامدهای آب و هوایی که ساختمان را پیر می کند تضمین می کند.
رنگ عایق رطوبتی تراس های قابل راه رفتن به دلیل بهبود عمر مفید باعث ایجاد حیات بر روی آن می شود و استفاده از Cool-R باعث افزایش مقاومت سقف و کاهش دما می شود.

چگونه تراس را با Cool-R ضد آب کنیم

چگونه دیوار را عایق رطوبتی کنیم
سیستم اجرای مایع به روشی بسیار ساده و پیوسته کار می کند، نیازی به همپوشانی با هیچ ورق دیگری ندارد و همچنین با هر شکلی سازگار می شود و یک فیلم کاملا منظم ایجاد می کند. مزایای دیگر وزن کم محلول Cool-R و تشخیص آسان نشتی در صورت وجود آنها است. استفاده از آن در تراس ها نیازی به هیچ چیز اضافه ای ندارد، زیرا می توان آن را بر روی سطوحی از مواد مختلف مانند سنگ، چوب، فلز یا هر نوع پوششی که به ذهنتان می رسد انجام داد. همچنین نیازی به پوشاندن سقف از قبل با استفاده ساده از محصول Cool-R نیست.
رنگ ضد آب برای تراساگر مزایای عمدتا زیست محیطی را در نظر بگیریم، مصرف انرژی در تبرید به طور قابل توجهی کاهش می یابد، زیست محیطی تر است و CO2 در جو کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید:عایق رطوبت دیواری

از سوی دیگر، دلینا محصولی به نام Cool-R دارد که دارای شبکه گسترده ای از اپلیکاتورهای تایید شده است که تحت دستورالعمل های کیفیت بین المللی برای ارائه راه حل هایی به نام کلید در دست تهیه شده است. به این ترتیب کیفیت محصول تضمین می شود و در صورت آسیب دیدگی تا 10 سال بیمه می شود. از آنجایی که Cool-R تا 7 امتیاز گواهینامه های LEED و BREEAM را ارائه می دهد، مهر و موم هایی که مربوط به بهره وری انرژی و بهبود محیط هستند. به این موضوع، روشنایی داخلی بخار جیوه را اضافه می کنیم که با لامپ های LED جایگزین شده است، تغییری که باعث صرفه جویی در انرژی بسیار بیشتر شده است.
اگر به دنبال نحوه ضد آب کردن تراس برای تبدیل یک سقف ساده به فضایی قابل عبور و بدون آلودگی هستید، از طریق وب سایت ما با ما تماس بگیرید تا شما را از تمام سوالات آگاه کنیم. در دلینا کو ما یک تیم حرفه ای داریم که مسئول بازدید از سقف هایی هستند که قبل از شروع استفاده از محصول Cool-R به خدمات ما برای انجام یک مطالعه جامع نیاز دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.