لیست قیمت عایق رطوبتی نانو | نمایندگی توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی

در گذشته از انواع عایق رطوبتی مختلف مانند قیر گونی برای عایق رطوبتی استفاده می شد. این روش کم کم جای خود را به عایق های رطوبتی ایزوگام داد. با پیشرفت صنعت، اکنون عایق های رطوبتی دیگری با کارایی بالا به بازار عرضه می شوند که عایق رطوبتی نانو تازه ترین مدل فناوری در این عرصه به شمار می رود. عایق رطوبتی نانو بیشترین ترکیبات آن را مواد پلیمری تشکیل می دهند. از این عایق برای پشت بام، حمام، جکوزی و استخر، سقف های شیب دار و غیره کار گرفته می شود. این عایق یک لایه بسیار نازک است که روی سطوح قرار می گیرند و چسبانده می شود. برای نصب عایق رطوبتی نانو، بهتر است با متخصص آن وارد تماس شد. از جمله تفاوت هایی که عایق رطوبتی نانو با عایق رطوبتی قدیمی دارد این است که میزان نفوناذپذیری عایق رطوبتی نانو بسیار بالا است. همچنین این عایق حجم بالای آب را می تواند تحمل نماید. در حالی که قیرگونی و ایزوگام این خصوصیات را ندارند. عایق رطوبتی نانو روی سطوح مختلف مانند سیمان، آسفالت سنگ و ... به راحتی می چسبد. از سوی دیگر، عایق رطوبتی نانو انعطاف پذیری بالایی دارد که این باعث مقاومت عایق می باشد. برای تهیه لیست قیمت عایق رطوبتی نانو به مراکز فروش این عایق رطوبتی مراجعه نمایید. 
لیست قیمت عایق رطوبتی نانو

فهرست عناوین لیست قیمت عایق رطوبتی نانو | نمایندگی توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی

در گذشته از انواع عایق رطوبتی مختلف مانند قیر گونی برای عایق رطوبتی استفاده می شد. این روش کم کم جای خود را به عایق های رطوبتی ایزوگام داد. با پیشرفت صنعت، اکنون عایق های رطوبتی دیگری با کارایی بالا به بازار عرضه می شوند که عایق رطوبتی نانو تازه ترین مدل فناوری در این عرصه به شمار می رود. عایق رطوبتی نانو بیشترین ترکیبات آن را مواد پلیمری تشکیل می دهند. از این عایق برای پشت بام، حمام، جکوزی و استخر، سقف های شیب دار و غیره کار گرفته می شود. این عایق یک لایه بسیار نازک است که روی سطوح قرار می گیرند و چسبانده می شود. برای نصب عایق رطوبتی نانو، بهتر است با متخصص آن وارد تماس شد.

از جمله تفاوت هایی که عایق رطوبتی نانو با عایق رطوبتی قدیمی دارد این است که میزان نفوناذپذیری عایق رطوبتی نانو بسیار بالا است. همچنین این عایق حجم بالای آب را می تواند تحمل نماید. در حالی که قیرگونی و ایزوگام این خصوصیات را ندارند. عایق رطوبتی نانو روی سطوح مختلف مانند سیمان، آسفالت سنگ و … به راحتی می چسبد. از سوی دیگر، عایق رطوبتی نانو انعطاف پذیری بالایی دارد که این باعث مقاومت عایق می باشد.

برای تهیه لیست قیمت عایق رطوبتی نانو کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.
لیست قیمت عایق رطوبتی نانو | نمایندگی توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی

لیست قیمت عایق رطوبتی نانو روی سقف

لیست قیمت عایق رطوبتی نانو روی سقف

همان گونه که ذکر شد، یکی از کاربردهای عایق رطوبتی نانو، روی سقف می باشد. شرکت های متفاوتی در این زمینه فعالیت می کنند و در کنار این کاربرد عایق رطوبتی نانو، عایق هایی دیگری نیز از این دست برای جاهای دیگری مانند استخر و حمام و … تولید کردند. قیمت عایق رطوبتی نانو روی سقف را هر شرکتی بر اساس کیفیت تولید خود به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید: بهترین عایق برای سقف شیروانی

خرید و فروش انواع عایق های رطوبتی

خرید و فروش انواع عایق های رطوبتی

فروش عایق نانو در بسیاری از فروشگاه های مصالح ساختمانی انجام می شود. اگر چه هنوز هم روش های سنتی برای عایق رطوبتی وجود دارد؛ ولی به نظر می رسد با وارد شدن عایق رطوبتی نانو که کارایی بالایی دارد و از سوی دیگر مقاوم و دارای عمر طولانی ای می باشد، دیگر عایق های رطوبتی را به زودی به حاشیه خواهد راند. از سوی دیگر، استفاده از قیر گونی برای عایق رطوبتی، تا به شکل گسترده ای کارایی خود را از دست داده است؛ اما هنوز هم از ایزوگام برای این کار استفاده می شود. خرید و فروش انواع عایق های رطوبتی دقیقاً بستگی به کارایی آن ها دارد.

تولید انواع عایق رطوبتی ساختمان

تولید انواع عایق رطوبتی ساختمان
اگر نگاهی به تاریخچه انواع عایق رطوبتی ساختمان داشته باشیم، می بینیم که در نخست از کاهگل، سپس از قیر و گونی و بعدها از ایزوگام در این زمینه استفاده شده است. در سال های اخیر عایق های رطوبتی نسل جدید روی کار آمدند که می توان به عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیاف دار RCi اشاره کرد. اکنون نیز عایق رطوبتی نانو که تحول بزرگی را در این عرصه ایجاد کرده است وارد بازار شده. بطور کلی تولید انواع عایق رطوبتی ساختمان در کشور انجام می شود که ایزوگام و عایق های نسل جدید، پرکاربردترین آن ها هستند.
بیشتر بخوانید: رنگ ساختمانی نانو اکریلیک

پرفروش ترین نوع عایق های حرارتی و رطوبتی

پرفروش ترین نوع عایق های حرارتی و رطوبتی

عایق های رطوبتی بر اساس اجرا به دو بخش تقسیم می شوند:

  • عایق رطوبتی گرم اجرا: شامل ایزوگام و قیرگونی که برای چسباندن مواد نیاز به گرما و شعله دارند.
  • عایق رطوبتی سرد اجرا: شامل عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی RCI که با مخلوط نمودن جزء پودری و جز مایع می توان آن را چسباند.

با این که نسل جدید عایق های رطوبتی وارد بازار شدند؛ ولی هنوز هم برای ساختمان ها از عایق های حرارتی استفاده می شود که جز پرفروش ترین ها می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 202

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.