مرکز فروش عایق رطوبتی استخر نانو

مرکز فروش عایق رطوبتی استخر نانو، در دلیجان و تهران با سال ها سابقه درخشان، ارائه دهنده محصولی مرغوب و کم نظیر به مشتریان خود است. کادری متخصص و متعهد در این وا

فهرست عناوین مرکز فروش عایق رطوبتی استخر نانو

مرکز فروش عایق رطوبتی استخر نانو، در دلیجان و تهران با سال ها سابقه درخشان، ارائه دهنده محصولی مرغوب و کم نظیر به مشتریان خود است. کادری متخصص و متعهد در این واحد، بدون وقفه مشغول به فعالیت بوده و محصولات خود را در انواع یک لایه و دو لایه توزیع میکنند. خوشبختانه تا به امروز، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. روز به روز، بر شمار متقاضیان آن افزوده میشود که این از افتخارات ما است.

مرکز فروش عایق رطوبتی استخر نانو

عایق استخر چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

عایق استخر چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ عایق استخر، یک کالای بسیار ضروری است که باید حتما از آن استفاده شود. در غیر این صورت، رطوبت در زمان کوتاهی موجب تخریب کف و دیواره استخر شده و خسارت سنگین مالی وارد خواهد کرد. پیش از خرید، لازم است خصوصیات نوع مرغوب آن را بدانید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. 

1. عایق باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت، فشار و تغییرات آب و هوایی داشته باشد و در عین حال، انعطاف پذیری بالایی نیز داشته باشد. به این منظور، کافیست آن را با دست امتحان کنید. برخی محصولات که فاقد کیفیت مطلوب باشند، خشک بوده و خم نمی شوند.

2. پوشش نانو استخر با کیفیت، از مواد پلی استر خالص تولید شده و دارای بافتی فشرده است. یعنی منافذ خالی در سطح آن مشاهده نمی‌شود. 

3. سطحی صاف و یکدست دارد. یعنی فاقد برآمدگی و یا فرورفتگی است.

4. یکی از مهمترین ویژگی های آن، این است که  طریقه نصب آن راحت بوده و موجب ایجاد آلودگی در محیط نمی‌شود. همچنین بوی بدی نمی‌دهد. 

5. وزن متعادلی دارد. برخی از افراد تصور می‌کنند که عایق باید سنگین باشد. اما باید بدانید سنگین بودن، نشان دهنده کیفیت نیست.

6. دارای ماندگاری بالایی بوده و پوسته پوسته و ترک ترک نمی‌شود. حداقل ماندگاری آن، 8 سال است.

لازم است نکته ای را درباره این محصول بدانید و آن، این است که پیش از نصب آن، باید سطوح مورد نظر تمیز و کاملا خشک باشد. همچنین فاقد غبار و گرد و خاک بوده و دمای محیط متعادل باشد. بهتر است برای عایق بندی استخر از افراد ماهر کمک بگیرید.

قیمت بهترین عایق رطوبتی استخر نانو

قیمت بهترین عایق رطوبتی استخر نانو قیمت بهترین عایق رطوبتی استخر نانو، در مقایسه با کیفیت و کاربرد آن بسیار مناسب است. برخی از انواع آن، دارای چسب و بعضی نیز فاقد چسب هستند که نرخ آن ها با یکدیگر متفاوت است. همچنین این محصول در ضخامت های 1، 2 و 3 میلیمتری موجود است که طبیعتا هزینه آن ها با یکدیگر فرق دارد.

همکاران ما آماده ارائه مشاوره در زمینه نصب و تعمیر این محصول، به شما مشتریان عزیز هستند. در هر نقطه از کشور که باشید، تنها کافیست از طریق تماس تلفنی اطلاعات لازم درباره بهترین عایق رطوبتی را دریافت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.