مراکز خرید عایق رطوبتی ژیکابام در تهران

خرید عایق رطوبتی ژیکابام به منظور عایق بندی سطوح مختلف ساختمان مانند پشت بام انجام می شود. شما با مراجعه به مراکز خرید عایق رطوبتی ژیکابام در تهران یا بورس عایق

فهرست عناوین مراکز خرید عایق رطوبتی ژیکابام در تهران

خرید عایق رطوبتی ژیکابام به منظور عایق بندی سطوح مختلف ساختمان مانند پشت بام انجام می شود. شما با مراجعه به مراکز خرید عایق رطوبتی ژیکابام در تهران یا بورس عایق رطوبتی می توانید این محصول را تهیه کنید. این عایق دارای مزایای زیادی مانند دوام، مقاومت بالا، سرعت بالا در استفاده و چسبندگی زیاد است.
مراکز خرید عایق رطوبتی ژیکابام در تهران

تولید کننده بهترین عایق های رطوبتی

تولید کننده بهترین عایق های رطوبتی
قیرگونی جز اولین روش هایی بود که برای عایق کردن پشت بام و قسمت های دیگر ساختمان استفاده می شد که چندان قابل اطمینان نبود. این راهکار بعدها جای خود را به روش ساده تر ایزوگام داد. اما ایزوگام نیز مشکلات مربوط به خود را دارد، آسیب پذیر است و به راحتی قابل انجام نیست. در سال های اخیر  محلول عایق رطوبتی جایگزین روش های قدیمی شده است. شما با خرید عایق رطوبتی ژیکابام می توانید اطمینان حاصل کنید که رطوبت و آب به درون سازه مورد نظر شما نفوذ نمی کند. از عایق ژیکابام می توان برای عایق بندی قسمت های مختلف ساختمان، سروس های بهداشتی، استخر، حوض، آبنما، مخازن آب و دیگر بخش هایی که نیاز به عایق دارند استفاده کرد. برای این منظور کافی است پودر ژیکابام را با مقداری آب مخلوط کرده و به راحتی با استفاده از یک قلم مو یا غلطک نقاشی بر روی محل مورد نظر خود بکشید و چند ساعت صبر کنید تا خشک شود. این محصول بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است و با استفاده از دانش فنی نانو و از مواد اولیه باکیفیت شرکت معتبر آلمانی WACKER در رنگ های مختلف تولید می شود.

قیمت محلول عایق رطوبتی مرغوب

با نفوذ رطوبت و آب به ساختمان، صدمات جبران ناپذیری به قسمت های مختلف آن وارد می شود. به عنوان مثال رطوبت باعث پوسیدگی چوب و زنگ زدگی فلزات به کار رفته در ساختمان می شود، سبب شیوع حشرات و قارچ ها می گردد و در نهایت منجر به فرسودگی مصالح ساختمان می شود. اما امروزه با استفاده از محلول عایق رطوبتی در قسمت های مختلف ساختمان، تا میزان زیادی می توانید مانع از ورود رطوبت به ساختمان شوید و از بروز صدمات احتمالی جلوگیری کنید. قیمت این محلول ها در مقایسه با دیگر روش ها و با توجه به کارایی که دارند بسیار مناسب است. شما می توانید با صرف هزینه نسبتا کم، از خسارات سنگین احتمالی جلوگیری کنید. این محصول را می توانید از بورس عایق رطوبتی خریداری کنید. این محصول در بسته های مختلف چند کیلو گرمی بسته بندی می شود و با توجه به وزن آنها قیمت متفاوت است. توجه داشته باشید عایق های رطوبتی مرغوب، قیمت بالاتری دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.