لیست قیمت روز انواع عایق رطوبتی پیش ساخته در بازار

قیمت عایق رطوبتی پیش ساخته بر اساس کیفیت آن تعیین می گردد. نمونه ی قیری این محصول در بازار به ایزوگام معروف است. عایق های رطوبتی بسیار سبک وزن هستند و قابلیت ان

فهرست عناوین لیست قیمت روز انواع عایق رطوبتی پیش ساخته در بازار

قیمت عایق رطوبتی پیش ساخته بر اساس کیفیت آن تعیین می گردد. نمونه ی قیری این محصول در بازار به ایزوگام معروف است. عایق های رطوبتی بسیار سبک وزن هستند و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند، در مقابل انقباض و انبساط بسیار مستحکم هستند و هرگز دچار شکستگی و پوسیدگی نمی شوند، بهترین دما برای محل مورد استفاده ی این محصول ۵ تا ۳۵ درجه می باشد، اگر شرایط برای این نمونه نامناسب باشد زود فاسد و خراب می گردد‌.

لیست قیمت روز انواع عایق رطوبتی پیش ساخته در بازار

ارائه بهترین برندهای عایق رطوبتی پلیمری

ارائه بهترین برندهای عایق رطوبتی پلیمریارائه بهترین برندهای عایق رطوبتی پلیمری در مراکز و شعبات دارای این محصول انجام می گیرد، نام دیگر این عایق ایزوپل می باشد.  در این محصول به شدت مقاوم، ترکیبات نانو به عایق افزوده شده اند و در بیش تر مکان ها به جای ایزوگام و قیرگونی از آن استفاده می کنند، بعضی از نمونه های این محصول دارای الیاف فایبر گلاس می باشند این الیاف مقاومت بسیار زیادی به این نمونه می دهند به همین دلیل می توان از این نوع در مخزن های آب نیز استفاده کرد‌.

این نمونه لایه ای مستحکم در برابر نفوذ آب و رطوبت ایجاد می کند و این مهم ترین شاخصه ی این محصول می باشد.

فروش عایق رطوبتی پلیمری طرفداران بسیار زیادی را از نظر کیفیت و نفوذ ناپذیری جذب خود کرده است.

فروش انواع عایق رطوبتی خام

فروش انواع عایق رطوبتی خاماین نمونه انواع مختلفی دارند که بر اساس کاربرد آن ها در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

بعضی از انواع این نمونه در برابر سرما و گرمای بسیار شدید و در برابر تکثیر جلبک ها بسیار استقامت دارند. 

انواع مختلف عایق رطوبتی شامل:

  • عایق رطوبتی استخر
  • عایق رطوبتی نما
  • نانو عایق رطوبتی و …

خرید عایق رطوبتی نانو، سقف خانه ی شما را از هرگونه رطوبتی مصون می دارد. این نمونه قابلیت های بسیار زیادی دارد از جمله: قابلیت اجرا بر روی سقف های زبر و خشن را دارد، نیاز به اجرای پرایمر ندارد، امکان پاره شدن بعد از اجرا در این نمونه صفر درصد است، بسیار ساده قابل اجرا بر روی سقف می باشد، به سطح زیر کار اجازه ی تنفس می دهد، در برابر خورشید بسیار مقاوم است و به سطح کار می چسبد و نیاز به برش ندارد، این عایق ها آب گریز کننده، تمیز شونده و ضد شوره می باشند.

این محصول تفاوت های بسیاری نسبت به ایزوگام دارد از جمله: سطح مورد نظر برای نصب ایزوگام باید تمیز و عاری از هرگونه آشغال و رطوبت باشد تا به خوبی به سطح متصل شود، اما برای عایق رطوبتی نانو این مسائل مطرح نیست، این عایق برعکس ایزوگام در مقابل تابش نور خورشید داغ نمی شود، باد نمی کند و از سطح نیز جدا نمی گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.