قیمت فروش عایق رطوبتی ایزوپل در بازار تهران

با گسترش دانش نانو و پلیمر و ورود این فناوری به عرصه ی عایق های رطوبتی، نوعی از عایق به نام عایق رطوبتی ایزوپل وارد بازار شد و به سرعت جایگاه خود را در میان محص

فهرست عناوین قیمت فروش عایق رطوبتی ایزوپل در بازار تهران

با گسترش دانش نانو و پلیمر و ورود این فناوری به عرصه ی عایق های رطوبتی، نوعی از عایق به نام عایق رطوبتی ایزوپل وارد بازار شد و به سرعت جایگاه خود را در میان محصولات این رده ارتقا داد. تولید کنندگان زیادی با استفاده از مواد اولیه با درجات مختلف کیفیت عایق های پلیمری را تولید و روانه ی بازار کرده اند که در این میان عایق هایی که از کیفیت بیشتری برخوردار باشند قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.قیمت فروش عایق رطوبتی ایزوپل در بازار تهران متفاوت است که این اختلاف قیمت ناشی از کیفیت و هزینه ی نهایی تولید می باشد.

قیمت فروش عایق رطوبتی ایزوپل در بازار تهران

خرید بدون واسطه عایق رطوبتی ایزوپل با کیفیت مناسب

خرید بدون واسطه عایق رطوبتی ایزوپل با کیفیت مناسبعایق رطوبتی ایزوپل نوع جدیدی از عایق است که توسط تکنولوژی نانو تولید شده و بر پایه ی آب می باشد با با قرار گیری بر روی سطوح مورد نظر با پوشش یکدست و نفوذ به ظریف ترین درز ها  مانع از ورود رطوبت به سطوح زیرین می شود. مشتریان و خریداران داخلی و خارجی که تمایل به خرید بدون واسطه ی عایق رطوبتی ایزوپل با کیفیت مناسب دارند می توانند با مراجعه به مراکز فروش معتبر و نیز سایت های فعال در زمینه ی فروش انواع عایق مراجعه و با بررسی ویژگی ها و کیفیت آنها محصول مورد نظر را خریداری نمایند.

ویژگی ها و مشخصات عایق رطوبتی ایزوپل چیست؟

ویژگی ها و مشخصات عایق رطوبتی ایزوپل چیست؟در بسیاری از موارد به صورت ناگهانی یا پس از یک بارندگی شدید دیوار یا سقف اتاق خود را دیده اید که رنگ و گچ آن بر آمده شده و گویا در حال پاشیده شدن از هم هستند در چنین حالتی اصطلاحا به دیوار و سقف مورد نظر نم زده گفته می شود.

این اتفاق زمانی رخ می دهد که دیوار و سقف ساختمان شما بدون عایق رطوبتی ساخته شده باشد یا عایق رطوبتی بی کیفیت بوده و کارایی مناسب را نداشته باشد. بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز اتفاقاتی از این دست می توان با خرید عایق رطوبتی مایع یا به عبارتی عایق رطوبتی ایزوپل این مساله را یکبار و برای همیشه حل نمود. مزایای استفاده از عایق رطوبتی ایزوپل در مقایسه با ایزوگام های قدیمی بسیار زیاد است که از جمله ویژگی های منحصر به فرد این عایق ها می توان به این موارد اشاره نمود :

  • جلوگیری از نفوذ و نشت نم و آب، شوره زدن، رشد قارچ و کپک ها، کثیف شدن، پوسته پوسته شدن رنگ نما، زنگ زدن فلزات و …
  • مناسب جهت سقف، پشت بام منازل، دیوار ها، نمای ساختمان، استخر، سونا، جکوزی، حمام، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، اتاق های عمل، مخازن، سازه های فلزی و …
  • قابل استفاده روی سنگ، کاشی، سرامیک، بتن، سیمان، فلز، چوب، شیشه، ورق های موج دار و سینوسی و …
  • کاملا بهداشتی و غیر سمی
  • رنگی و بدون رنگ
  • اجرای آسان و سریع
  • کاملا به صرفه و ارزان نسبت به ایزوگام های متداول
  • عمر طولانی و بسیار ماندگار

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.