قیمت فروش عایق رطوبتی استخر با کیفیت عالی

استخرها نیاز به عایق رطوبتی دارند. اگر بخواهیم در مصرف آب و هزینه های نگهداری استخر صرفه جویی کنیم، باید نسبت به عایق رطوبتی کردن استخر اقدام کنیم. عایق رطوبتی

فهرست عناوین قیمت فروش عایق رطوبتی استخر با کیفیت عالی

استخرها نیاز به عایق رطوبتی دارند. اگر بخواهیم در مصرف آب و هزینه های نگهداری استخر صرفه جویی کنیم، باید نسبت به عایق رطوبتی کردن استخر اقدام کنیم. عایق رطوبتی استخر به مجموعه ای از محصولات که وظیفه عایق کاری و آب بندی استخر را بر عهده دارد گفته می شود. فروش عایق رطوبتی استخر در انواع مختلفی صورت می گیرد. عایق رطوبتی استخر بر اساس اندازه نحوه محافظت از استخر و نحوه آب بندی آن متنوع می باشد. عایق رطوبتی استخر بر پایه پلیمر، عایق رطوبتی استخر بر پایه اپوکسی، عایق رطوبتی استخر بر پایه اکرلیک و عایق رطوبتی استخر بر پایه سیمان پلیمری از انواع عایق های رطوبتی استخر محسوب می شوند.

قیمت فروش عایق رطوبتی استخر با کیفیت عالی

میزان خرید عایق رطوبتی در بازار بین المللی

میزان خرید عایق رطوبتی در بازار بین المللیعایق های رطوبتی بنا به نوعشان کاربردهای متفاوتی دارند. عایق کردن سقف های شیروانی، عایق کاری ساختمان، عایق کردن کف حمام، عایق کردن استخر و سطوح فلزی از جمله کاربرد های عایق های رطوبتی هستند.

تولید عایق رطوبتی در انواع مختلفی صورت می گیرد که برخی بر پایه پلیمر، سیمان پلیمری، اکریلیک و اپوکسی هستند. برای انجام عملیات عایق کاری استخر شناخت شرایط محیطی، چگونگی استفاده از متریال مورد استفاده و شناخت سازه هیدرولیکی بسیار اهمیت دارد.

بسیار دیده شده که انجام عملیات عایق استخر بدون در نظر گرفتن ماهیت ساختار استخر صورت گرفته است اما  فشار منفی آب که در اثر هجوم آب های سطحی و زیرسطحی به داخل استخر می باشد باعث شده عایق رطوبتی استخر از سطح بلند شده و پوسته شود.

عایق های رطوبتی استخر نانو از پیشرفته ترین انواع عایق های رطوبتی استخر می باشد. مزایای عایق های رطوبتی استخر بسیار است.

عایق رطوبتی استخر بر پایه نانو در مقابل حرارت و برودت بسیار مقاوم بوده و به دلیل نفوذ در بافت سازه می تواند کل سازه هیدرولیکی را به صورت یکپارچه عایق بندی نماید.

همچنین علاوه بر ضد جلبک بودن می تواند فشارات هیدرولیکی بالا را تحمل کند. صادرات عایق های رطوبتی و ایزوگام به سایر کشورها بخصوص کشورهای خاورمیانه صورت می گیرد و کشور ما در حوزه صادرات عایق های رطوبتی در بازارهای خارجی جایگاه ویژه و ممتازی دارد.

پخش عمده انواع عایق رطوبتی استخر تولیدی در ایران

پخش عمده انواع عایق رطوبتی استخر تولیدی در ایرانعایق کاری و آب بندی استخر مرحله مهمی در ساخت استخر می باشد. صرف نظر از هزینه تامین آب، مشکلاتی مانند مرطوب کردن خاک بناهای نزدیک استخر از دیگر علل اهمیت آب بندی صحیح استخر می باشد.

عایق های رطوبتی استخر انواع مختلفی دارد که نانوپول نسل جدید عایق رطوبتی استخر و یک محصول شامل لاتکس و ارگانومینرال با رنگ آبی استخر می باشد.

نانوپول یک عایق رطوبتی استخر است که خاصیت ضد خزه و ضد باکتری دارد و در برابر بسیاری از حلال ها نظیر بنزین و نفت مقاوم می باشد و به همین دلیل بهترین نوع عایق رطوبتی  برای اب بندی استخر است.

جالب است بدانید که کاربردهای عایق رطوبتی استخر کشاورزی در شغل کشاورزی و همینطور عایق بندی استخرهای پرورش ماهی غیر قابل انکار است. در ایران اغلب از استخرهای کشاورزی برای آب رسانی به مزارع استفاده می شود و این کار هم مستلزم عایق بندی کامل این استخر هاست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.