قیمت عمده عایق رطوبتی پلیمری در کارخانه تولیدی

این روزها با توجه به افزایش تکنولوژی و ساخت و ساز های وسیع در سراسر کشور انواع عایق های رطوبتی پلیمری توسط کارخانه های مختلفی تولید شده و با برند های گوناگونی ر

فهرست عناوین قیمت عمده عایق رطوبتی پلیمری در کارخانه تولیدی

این روزها با توجه به افزایش تکنولوژی و ساخت و ساز های وسیع در سراسر کشور انواع عایق های رطوبتی پلیمری توسط کارخانه های مختلفی تولید شده و با برند های گوناگونی روانه بازار می شود.
عایق رطوبتی پلیمری نوعی عایق است که جهت آب بندی بنا استفاده می شود و همان طور که از نامش پیداست سبب جلوگیری از نفوذ آب به درون بنا شده و به این صورت سبب دوام و ماندگاری آن می گردد.
قیمت عمده عایق رطوبتی پلیمری با توجه به مواد اولیه، شرکت تولید کننده و درجه کیفی متفاوت است اما شما با خرید عمده و مستقیم از کارخانه می توانید این محصول را زیر قیمت بازار تهیه نمایید و سود بیشتری بدست آورید.
قیمت عمده عایق رطوبتی پلیمری در کارخانه تولیدی

خرید عایق رطوبتی در بازار های حضوری و غیرحضوری

خرید عایق رطوبتی در بازار های حضوری و غیرحضوریبه دلیل اهمیت بالایی که عایق های رطوبتی دارند بسیاری از افراد جذب این محصول شده اند و آن را برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. این عایق ها در تمامی نمایندگی ها و مراکز فروش و بازارهای کوچک و بزرگ وجود دارند. اگر شما مایل به خرید محصول هستید به راحتی می توانید آن را برای خود تهیه نمایید.
همان طور که می دانید امروزه خرید به روش های مختلف حضوری و اینترنتی صورت می گیرد.
بسیاری از افراد علاقمند به این هستند که مستقیما در مراکز فروش حضور داشته باشند و محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری تهیه نمایند چرا که این روش را مطمین تر می دانند. اما بسیاری از افراد نیز خرید غیر حضوری را به روش حضوری ترجیح می دهند.
امروزه که عصر اینترنت و  ارتباطات آنلاین است خرید به روش غیر حضوری رواج بیشتری یافته است زیرا افراد در این روش در هر جایی که باشند می توانند اقدام به خرید نمایند و دیگر نیازی به طی نمودن مسیر طولانی جهت خرید ندارند.
مهم تر این که به راحتی می توانند محصولات مختلف و انواع مدل ها را مشاهده کنند، مشخصات آن ها را ببینند و قیمت ها را مقایسه کنند و به این صورت بهترین محصول را با توجه به نوع نیاز خود خریداری نمایند. در هر صورت ما انتخاب روش خرید عایق رطوبتی پلیمری را به عهده خود مشتری گذاشته ایم و در همه حال آماده خدمات دهی به مشتریان عزیز خواهیم بود.
در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

فروش انواع عایق رطوبتی با کیفیت

در حال حاضر فروش عایق رطوبتی با کیفیت در سراسر کشور انجام می شود. ما به عنوان فروشندگان عایق رطوبتی سعی کرده ایم که بهترین و با کیفیت ترین انواع عایق رطوبتی را بدون واسطه و به صورت مستقیم ارائه نماییم تا شما خرید مطمئنی را با ما تجربه نمایید.
انواع عایق های رطوبتی که در مراکز ما به فروش می رسند از بهترین برند ها  تهیه شده اند و کاملا استاندارد هستند. این شرکت ها از مواد اولیه درجه یک و بهترین ترکیبات پلیمری و پلی استر در جهت ساخت عایق های رطوبتی استفاده نموده اند و همگی دارای ضمانت خرید و خدمات پس از فروش مانند نصب و تعمیر می باشند.
شاید برای شما سوال پیش بیاید که قیمت فروش عایق رطوبتی چقدر است؟
با توجه به این که عایق های رطوبتی توسط کارخانه های مختلفی تولید می شوند و با برند های گوناگونی در اختیار ما قرار می گیرند قیمت های متفاوتی دارند. چرا که عایق های رطوبتی مانند هر محصول دیگری درجه بندی شده اند و بسته به نوع مواد اولیه و درجه کیفی دارای قیمت های گوناگونی هستند.
همچنین انواع عایق های رطوبتی به صورت فویل دار، تک لایه و دو لایه در مراکز ما وجود دارند که قیمت هر یک با هم فرق می کند.
به علاوه به دلیل نوسانات ارزی که امروزه  شاهد آن هستیم نمی توانیم نرخ مصوبی را جهت خرید به شما ارائه نماییم، لذا در صورتی که مایل به خرید هستید می توانید برای دریافت لیست قیمت با ما تماس بگیرید و یا می توانید به وب سایت های ما مراجعه کنید و از لیست قیمت لحظه ای این محصولات آگاه شوید.

تولید عایق رطوبتی در یزد

تولید عایق رطوبتی در یزدامروزه در سراسر کشورمان شاهد تولیدات پیشرفته ای در زمینه عایق های رطوبتی هستیم. یکی از این مناطق که سعی در تولید بهترین و با کیفیت ترین نوع عایق رطوبتی و عرضه مستقیم آن به بازار دارد، یزد است.
ما با وجود تولیدات داخلی در زمینه عایق های رطوبتی از وابستگی به کشورهای دیگر خارج شده ایم و این یکی از افتخارات کشور ما محسوب می گردد.
برای آشنایی بیشتر شما با عایق رطوبتی و انواع آن در ادامه این مطلب سعی داریم که به صورت مفصلی در این باره صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
همان طور که می دانید نفوذ رطوبت در ساختمان و یا هر بنای دیگر به مرور زمان سبب فرسوده شدن و در نهایت  عمر کوتاه ساختمان می گردد. به همین دلیل بهترین کار جهت حفظ ساختمان استفاده از عایق های رطوبتی است. عایق بندی را می توان در هر نقطه ای از ساختمان که در معرض رطوبت قرار دارند استفاده نمود.
پشت بام ها، سرویس های بهداشتی، حمام و استخر مکان هایی هستند که دائما در معرض رطوبت قرار دارند و استفاده از عایق های رطوبتی در این مکان ها می تواند مانع بروز مشکلاتی مانند زنگ زدن، رشد کپک و قارچ، یخ زدن سازه ها و در نهایت عدم خسارت به ساختمان گردد.
عایق های رطوبتی که در یزد تولید می شوند بر اساس روش اجرا و مواد تشکیل دهنده دارای انواع مختلفی هستند.
عایق ها بر اساس دو روش سرد و گرم قابل اجرا هستند. در روش سرد جزئیات عایق ها کاملا با هم مخلوط شده و به سطح مورد نظر می چسبد. در روش گرم عایق ها توسط گرما و حرارت به سطح مورد نظر چسبانده می شوند.
انواع عایق های رطوبتی را بر اساس مواد تشکیل دهنده می توان به عایق های رطوبتی نانو، عایق های رطوبتی بر پایه قیر و عایق های رطوبتی بر پایه سیمان تقسیم نمود.
عایق های رطوبتی نانو: این عایق ها با استفاده از تکنولوژی نانو ساخته شده اند و قدرت و دوام آن ها در برابر رطوبت و حرارت قابل مقایسه با عایق های دیگر نیست. این عایق ها را می توان زیر گروه عایق های پلیمری به حساب آورد. عایق های نانو به شدت آب گریز هستند و در برابر هر نوع قارچ و کپکی مقاوم اند.
امروزه عایق های نانو کاربرد وسیعی دارند و از آن ها در آب بندی پشت بام ها، انواع لوله های آب، استخر، دیوارها و … استفاده می شود. در واقع نانو نامی است که به عایق هایی که با استفاده از تکنولوژی روز ساخته می شوند گفته می شود. نصب این عایق ها به نسبت دیگر عایق های رطوبتی بسیار راحت است و معمولا به صورت لایه نازک روی سطح قرار می گیرد و سطح را می پوشاند.
عایق های رطوبتی بر پایه قیر: این روش یکی از روش های نخستین عایق بندی محسوب می شود که سالهاست مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق ها علاوه بر این که به عنوان عایق رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند در ساخت رویه های آسفالتی و راه سازی نیز کاربرد زیادی دارند.
عایق های بر پایه قیر چسبندگی بالایی دارند و به صورت سرد و گرم اجرا می شوند. عایق های ایزوگام در این گروه از عایق ها قرار دارند. این عایق ها با ضخامت و اندازه های مختلف و به صورت فلزی یا ساده تولید می شوند. عایق های ایزوگام بسیار انعطاف پذیرند و در برابر هر نوع رطوبت، حرارت و انبساط و انقباض مقاوم اند.
عایق های رطوبتی بر پایه سیمان: این عایق ها با استفاده از ترکیب سیمان و موارد پلیمری ساخته می شوند و چسبندگی و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند. از این عایق ها می توانند علاوه بر سطوح بتنی روی سطوح فلزی نیز استفاده کرد. بسیاری از عایق های سیمانی با ترکیب نانو ذرات حاصل می شوند که سبب عملکرد بهتر آن ها می گردد.
این عایق ها استحکام بسیار بالایی در برابر رطوبت و فرسایش دارند و در برابر حرارت و اشعه UV نیز بسیار مقاوم اند. این نوع عایق ها قابل استفاده در حمام، پشت بام، استخر و حتی مخازن آب آشامیدنی هستند زیرا هیچ نوع سمی در آن ها وجود ندارد.

سفارش انواع عایق رطوبتی پلیمری با قیمت مناسب

در حال حاضر عمده فروشی عایق رطوبتی در سراسر کشور فعالیت می کند و پذیرای سفارش متقاضیان در سطح عمده می باشد. خریداران می توانند به این عمده فروشی ها مراجعه کنند و انواع عایق رطوبتی پلیمری مد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهند.
قابل ذکر است که توزیع عایق رطوبتی به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می شود و هیچ نوع هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.
اگر شما خریدار این محصول هستید با خرید عمده تخفیفاتی نیز به شما تعلق خواهد گرفت، به این صورت می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. جهت سفارش این محصول می توانید هم به صورت حضوری اقدام کنید و هم به صورت اینترنتی سفارشتان را ثبت کنید.

فروشنده عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی

فروشنده عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبیعایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی نوعی از عایق های جدید هستند که از دو جزء پودر و مایع تشکیل شده اند که پس از ترکیب با یکدیگر نوعی عایق بسیار قوی و مقاوم را به صورت پوشش کاملا یکدست شکل می دهند. این عایق ها در واقع بدون نیاز با ترکیبات دیگر مانند سیمان، پور سنگ و آب ایجاد شده اند.
عایق های ترکیبی پلیمری با دوام ترین نوع عایق محسوب می شوند که به راحتی می توانند طول عمر و مقاومت بالای 30 سال را ایجاد نمایند. عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی دارای رنگ های متنوعی هستند و می توان آن ها را همرنگ با سطح مورد نظر انتخاب نمود.
این عایق ها در تمامی سطوح عمودی، افقی، مورب و موج دار قابل استفاده اند و نوعی عایق سه کاره محسوب می شوند. یعنی قابلیت جذب صوت، حرارت و رطوبت را دارند. این عایق ها کاملا بهداشتی هستند و هیچ نوع حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کنند.
در حال حاضر فروشنده‌ عایق رطوبتی مایع با توزیع بی واسطه این محصول در سراسر کشور، رضایت مشتریان را در درجه اول کار خود قرار داده و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد.
فروش این محصول به دلیل کاربردی بودن مورد توجه بسیاری از خریداران در بازارهای داخلی قرار گرفته است و روز به روز در حال افزایش است که این نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.
خریدار عایق رطوبتی نانو  انواع مختلف این محصول را می تواند به صورت های مختلف حضوری و اینترنتی خریداری نماید و در صورت درخواست و سفارش کالای مورد نظر در سریع ترین زمان برای وی ارسال می گردد.

عایق رطوبتی الیاف دار بهترین جایگزین ایزوگام

امروزه با ورود عایق های رطوبتی جدید بسیاری از عایق های قدیمی و سنتی کمتر مورد توجه قرار می گیرند. زیرا هم روش اجرای آن ها مشکل تر است و هم کیفیت پایین تری نسبت به عایق های جدید دارند. عایق های رطوبتی الیاف دار نوعی از این عایق های مدرن محسوب می شوند که جایگزین قیرگونی و ایزوگام شده اند.
عایق های رطوبتی الیاف دار با استفاده از نانو اکریلیک و  الیاف فایبرگلاس تولید شده اند و  مقاومت سطح را در برابر رطوبت چندین برابر افزایش می دهند؛ به علاوه روش استفاده از آن ها بسیار راحت است به همین دلیل جایگزین خوبی برای ایزوگام محسوب می شوند.
این عایق ها چسبندگی بسیار بالایی دارند و می توان آن ها را در استخر و مخازن آب نیز استفاده نمود. از ویژگی های بارز عایق رطوبتی الیاف دار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اجرای آسان و سریع
  • مقاومت مکانیکی و شیمیایی بسیار بالا؛ به این معنی که در برابر ضربه و مواد شیمیایی و اسیدی بسیار مقاوم اند.
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه UVA و UVB
  • و …

همین ویژگی ها سبب شده که امروزه عایق رطوبتی الیاف دار متقاضیان زیادی در بازار داشته باشد.

تولید کننده عایق رطوبتی در اصفهان

تولید کننده عایق رطوبتی در اصفهانتولید کننده عایق رطوبتی پلیمری در اصفهان انواع مختلف عایق های رطوبتی را به شکل رولی و یا شیت با قطر و اندازه های مختلفی تولید می کند. این عایق ها لایه های از قبل ساخته شده اند و در مقابل آب و رطوبت ساختمان را مصون نگه می دارند.
عایق های رطوبتی در اصفهان در سایزها و ضخامت های گوناگونی تولید می شوند و برای استفاده از آن ها باید شرایط آب و هوایی و نوسانات دمایی  را در نظر گرفت و سپس بر اساس آن ضخامت مناسبی را انتخاب کرد. عایق های رطوبتی دارای انواع مختلفی هستند و به عایق های رولی ساده، عایق های رولی پشت چسب دار ساده، عایق های رولی پشت چسب دار نخ دار 130 میکرون، عایق روکش دار مسلح نخ دار 170 میکرون، عایق روکش دار 230 میکرون تقسیم می شوند.
از این عایق ها می توان در عایق بندی مخازن، دیوارهای ساختمانی، کلکتورهای تاسیساتی استفاده کرد. انواع مختلف این عایق ها برای فضای سرپوشیده و یا فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.