قیمت عمده عایق رطوبتی قیر و گونی با کیفیت مناسب

قیمت عمده عایق رطوبتی قیر و گونی با کیفیت مناسب بسته به شرایط بازار متغیر می باشد. این نوع عایق از قدیمی ترین محصولات عایق بندی می باشد که در قسمت های مختلف ساخ

فهرست عناوین قیمت عمده عایق رطوبتی قیر و گونی با کیفیت مناسب

قیمت عمده عایق رطوبتی قیر و گونی با کیفیت مناسب بسته به شرایط بازار متغیر می باشد. این نوع عایق از قدیمی ترین محصولات عایق بندی می باشد که در قسمت های مختلف ساختمان می توان از آن استفاده کرد.

قیمت عمده عایق رطوبتی قیر و گونی با کیفیت مناسب

تولید کننده بهترین عایق رطوبتی صادراتی

تولید کننده بهترین عایق رطوبتی صادراتی

تولید کننده بهترین عایق رطوبتی صادراتی با تمام تلاش و توان خود سعی می کند محصولی استاندارد را تولید کند. یکی از عوامل مهمی که می تواند باعث فرسوده شدن ساختمان ها شود رطوبت می باشد. به خاطر همین باید از محصولاتی که به عنوان عایق رطوبتی شناخته می شوند استفاده کرد تا بتوان جلوی نفوذ رطوبت به قسمت های مختلف ساختمان را گرفت. رطوبت علاوه بر فرسودگی می تواند استحکام ساختمان را کاهش دهد و در هنگام بروز حوادثی مانند زلزله و سیل ساختمان به راحتی تخریب شود. علاوه بر این نفوذ رطوبت به داخل ساختمان می تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات؛ رشد کپک و قارچِ؛ یخ زدگی سازه ها و…. شود. علاوه بر این عدم استفاده از عایق رطوبتی می تواند باعث نشتی و ترکیدن لوله ها شود که این موجب می شود خسارت های فراوانی به ساختمان وارد شود. عایق های رطوبتی محصولاتی هستند که در مکان هایی که در معرض رطوبت و آب می باشند مانند پشت بام؛ آشپزخانه؛ سرویس بهداشتی؛ حمام؛ استخرها و… استفاده می شوند.

برای همین ضروری است با تمام محصولات عایق رطوبتی آشنا شویم برای این منظور ما سعی کرده ایم به طور خلاصه و گذرا این محصولات را معرفی کنیم:

  • انواع عایق رطوبتی بر اساس شرایط نصب یا اجرا: انواع عایق های رطوبتی به دو صورت قابل نصب می باشند : 1_ برخی از این محصولات را با ایجاد گرما و حرارت باید نصب کرد مانند ایزوگام و… 2_ اما برخی دیگر از این محصولات را باید با ترکیب اجزای آن ها نصب کرد که به این گونه محصولات عایق رطوبتی سرد می گویند.
  • انواع عایق رطوبتی بر اساس مواد تشکیل دهنده: این عایق ها بر اساس نوع موادی که در ساخت آن استفاده شده اند می توان از آن ها برای آب بندی؛ عایق بندی؛ چسباندن و رنگ کردن استفاده کرد. تمام محصولات عایق رطوبتی علاوه بر این که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند در برابر اشعه خورشید هم مقاومت بالایی دارند.
  • عایق رطوبتی نانو: این محصولات همان طور که از نامشان پیداست به وسیله فناوری نانو ساخته شده اند به خاطر همین جزو عایق های پلیمری محسوب می شوند. از این نمونه محصولات می توان برای عایق بندی قسمت های مختلفی مانند پشت بام؛ دیوار؛ لوله های آب و … استفاده کرد. عایق های نانو علاوه بر این که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند ضد قارچ و کپک هم می باشند. این نمونه عایق ها را به صورت لایه های نازک می توان اجرا کرد. در ساخت این محصولات چون از تکنولوژی نانو استفاده شده است عملکرد متفاوتی با دیگر نمونه های محصولات دارند.
  • عایق رطوبتی بر پایه قیر: برای نصب این نوع عایق باید از پارچه ایی به نام گونی و قیر استفاده کرد. این نوع محصول به عنوان اولین روش عایق بندی شناخته می شود. قیری که برای این نوع عایق بندی استفاده می شود از تقطیر نفت خام و ترکیب هیدروکربن های آلی بدست می آید. شما می توانید قسمت های مختلف ساختمان را با این محصول عایق بندی کنید.
  • ایزوگام: این نمونه محصول در واقع نوع پیشرفته تری از قیر گونی می باشد. شما می توانید این محصول را با گرم کردن و حرارت دادن نصب کنید. این محصولات بسیار انعطاف پذیر می باشند عمر مفید این محصولات ده سال می باشد. در ساخت این محصول از قیر و الیاف مصنوعی استفاده شده است.
  • عایق های رطوبتی سیمانی: در ساخت این نمونه عایق از مواد پلیمری و نانو ذرات استفاده شده است به خاطر همین این محصول جزو محصولات پلیمری می باشد. این نوع عایق مقاومت بالای در مقابل سایش و رطوبت دارد. برای عایق بندی مکان های مختلف مانند استخرها؛ مخازن آب؛ دیوارهای ساختمان و… از این نوع عایق استفاده می کنند. در هنگام استفاده از این محصول توجه کنید که در جاهایی که احتمال ترک خوردگی وجود دارد نباید از این نوع عایق استفاده کرد.

سفارش عمده عایق رطوبتی نانو در کمترین زمان

سفارش عمده عایق رطوبتی نانو در کمترین زمان بازار داغ و پر رونقی دارد. برای ساخت عایق رطوبتی نانو از مواد پلیمری استفاده می کنند. این نمونه عایق رطوبتی بسته به میزان مواد پلیمری که در ساخت آن ها استفاده شده است میزان مقاومت آن در برابر رطوبت فرق می کند. برای نصب این محصول باید از روش اسپری کردن استفاده کرد و به صورت لایه ایی آن را به روی سطح مورد نظر اجرا کرد. تمام عایق های رطوبتی که به نوعی جدید می باشند و عملکرد متفاوتی نسبت به دیگر محصولات عایق بندی دارند. جزو محصولات نانو شناخته می شوند.

تفاوت عایق نانو با عایق ایزوگام و قیر گونی شامل گزینه های زیر می شود:

  • در هنگام نصب قیر گونی باید دقت فراوانی کرد تا برای ساختمان و خودمان مشکلی ایجاد نشود. چون در هنگام نصب این عایق باید قیری که جامد است را آب کرد برای این منظور باید زیر قیر را آتش بزنیم و سپس قیر آب شده که باید زیاد داغ نباشد را روی مکان مورد نظر بریزیم. در حالی که عایق های نانو بدون هیچ درد سری قابل نصب هستند.
  • برای نصب ایزوگام یا قیر گونی باید سطح مورد نظر را کاملا تمیز کرد تا قیر به خوبی بچسبد. در حالی که عایق نانو به این صورت نیست و چسبندگی فوق العاده ایی دارد و به راحتی می توان روی هر سطحی آن را نصب کرد.
  • عایق های نانو به هیچ عنوان آب را به خود جذب نمی کنند ولی قیر گونی اصلا نباید آب و برف روی آن جمع شود و باید به محض برف آمدن روی قیر گونی را پارو بکشیم.
  • عایق های نانو هیچ گاه در مقابل آفتاب داغ نمی شوند و باد نمی کنند.

قیمت عایق های رطوبتی نانو

قیمت عایق های رطوبتی نانو

قیمت عایق های رطوبتی نانو بسته به شرایط بازار متفاوت می باشد. عایق های رطوبتی نانو را می توان مانند رنگ به راحتی روی تمام سطوح فلزی و غیر فلزی نصب کرد. از مزیت های استفاده از این نمونه محصول به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این گونه محصولات را می توان به راحتی تمیز کرد.
  • از نظر هزینه خرید بسیار مقرون به صرفه می باشند.
  • طول عمر بالایی دارند.
  • این گونه محصولات ضد کپک؛ ضد قارچ و ضد شوره می باشند.
  • در برابر اشعه خورشید مقاومت بالایی دارند.
  • هنگام استفاده از این محصولات باعث می شود سطوح سیمانی یا گچی ترک نخورند.
  • ایمنی بالایی دارند و به راحتی می توان آن ها را نصب کرد.

از موارد کاربرد عایق های نانو می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • روی سقف ها کارخانه ها می توان از این محصول استفاده کرد.
  • برای عایق بندی لوله های انتقال گاز و نفت قابل استفاده می باشد.
  • در حوضچه های پرورش ماهی می توان از این عایق استفاده کرد.
  • در کف فروشگاه ها و کارخانه ها از این عایق استفاده می کنند.
  • برای عایق بندی پایه های پل ها می توان از این عایق استفاده کرد.
  • پایه ستون برق را می توان با این محصول عایق بندی کرد.
  • برای پشت بام و سرویس های بهداشتی از این محصول استفاده می کنند.

عایق های نانو به خاطر کاربردهای متفاوتی که دارند در انواع مختلفی تولید می شوند که ما در زیر به آن ها اشاره ایی کوتاه می اندازیم:

  • عایق نانو حرارتی
  • عایق نانو صوتی
  • عایق نانو ضد تشعشع
  • عایق نانو ضدخورندگی
  • عایق نانو رطوبتی

از این محصول برای عایق بندی کشتی ها؛ کانکس های فلزی؛ دود کش های حرارتی؛ واگن های قطار و سقف اتوبوس ها و…. استفاده می کنند.

ویژگی های منحصر به فرد عایق رطوبتی در کشور

ویژگی های منحصر به فرد عایق رطوبتی در کشور باعث شده این گونه محصولات کاربردهای فراوانی داشته باشند. این محصولات همان طور که از نامشان پیداست برای عایق بندی سطوحی مختلفی از آن ها استفاده می کنند. استفاده از این محصولات موجب می شود از نفوذ رطوبت و آب به سطح مورد نظر جلوگیری شود. امروزه با پیشرفت فناوری و دانش بشری عایق های رطوبتی ویژگی های منحصر به فردی پیدا کنند که علاوه بر عایق رطوبتی بتوانند از خروج هوای گرم به بیرون هم جلوگیری کنند. به عنوان مثال عایق های نانو باعث می شوند در زمستان گرما ساختمان به بیرون نفوذ پیدا نکند. حتی فناوری نانو در ساخت عایق های رطوبتی باعث شده این ها عایق صدا و حرارت هم باشند.

این محصولات را می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد. پیشرفت دانش و فناوری باعث شده مواد اولیه ایی که در تولید این محصولات استفاده می شوند. کیفیت بالایی داشته باشند به خاطر همین کیفیت و طول عمر انواع عایق های رطوبتی افزایش یافته است.

عمده فروشی عایق رطوبتی قیر با کیفیت مناسب

عمده فروشی عایق رطوبتی قیر با کیفیت مناسب

عمده فروشی عایق رطوبتی قیر با کیفیت مناسب می تواند بسیار سود آور باشد. برای نصب عایق رطوبتی قیر باید ابتدا سطح مورد نظر را تمیز کنیم به گونه ایی که هیچ آلودگی؛ گرد و خاک؛ شیشه و…. روی سطح نباشد. برای اجرای این نوع عایق به گونی و قیر نیازمند می باشد. در صورت نیاز باید سطح مورد نظر را شست ولی باید بگذاریم تا سطح کاملا خشک شود. در واقع سطح باید نم و رطوبت نداشته باشد. اگر می خواهید این محصول را روی سطح بتنی اجرا کنید باید بتن به صورتی باشد که از خود خرده سیمان ایجاد نکند. در واقع برای ساختن بتن باید از سیمان زیادی استفاده شده باشد. برای اجرای این کار باید گونی را روی سطح مورد نظر پهن کنیم و سپس قیر را روی حرارت بگذاریم تا بجوشد. چون قیر به صورت جامد می باشد و ما باید آن را به صورت مایع در بیاوریم و بعد قیرها را روی گونی می گذاریم.

برای نصب این عایق باید قیر ملایم باشد چون قیر داغ باعث می شود گونی بسوزد. برای اجرای این نوع عایق باید از گونی درجه دو استفاده کنیم چون این نوع گونی قیر خور بیشتری دارد. پخش عایق رطوبتی بازار داغی دارد. نمایندگی عایق رطوبتی ارزان توانسته سود خوبی کسب کند. خرید و فروش این گونه محصولات سود خوبی دارد چون استفاده های متفاوتی می توان از آن ها کرد.

جدول مشخصات انواع عایق رطوبتی در بازار ایران

جدول مشخصات انواع عایق رطوبتی در بازار ایران بسته به نوع عایق متفاوت می باشد. شما می توانید بر اساس بودجه و توان خود هر نوع از عایق های رطوبتی را که دوست دارید استفاده کنید. عایق هایی که با فناوری نانو ساخته شده اند کیفیت منحصر به فردی دارند به همین دلیل عملکردهای شگفت انگیزی هم دارند.

خرید رنگ عایق رطوبتی نانو بازار داغ و پر رونقی دارد. قیمت عایق رطوبتی قیر بسته به میزان کشش محصول متفاوت می باشد. ارائه عایق رطوبتی گونی می تواند شما را به در آمد بالایی برساند. توزیع عایق رطوبتی با بالاترین کیفیت انجام می شود.

نمایندگی انحصاری عایق رطوبتی قیر و گونی

نمایندگی انحصاری عایق رطوبتی قیر و گونی

نمایندگی انحصاری عایق رطوبتی قیر و گونی با عرضه و فروش این محصول توانسته سود فوق العاده ایی کسب کند. عایق قیر گونی حدود یک قرن است که در تمام دنیا برای عایق بندی استفاده می شود به خاطر همین جزو سنتی ترین روش های عایق بندی می باشد. در این روش قیر ماده اصلی عایق رطوبتی شناخته می شود. این محصول را بر روی سطوح سیمانی نصب می کنند. در این روش قیر به صورت جامد است و قبل از نصب با حرارت دادن آن به مایع تبدیل می شود. بعد از این کار باید گونی را روی سطح مورد نظر پهن کرد و قیر را روی آن ریخت. این محصول را با توجه به نوع سطح به صورت یک لایه ؛ دو لایه و سه لایه اجرا می کنند. امروزه با پیشرفت فناوری و تولید انواع محصولات عایق بندی استفاده از این محصول کم تر شده است.

ایزوگام به عنوان دومین عایق رطوبتی شناخته می شود که امروزه کاربرد زیادی دارد و به جای قیر و گونی از این محصول استفاده می کنند. ایزوگام را می توان به راحتی و در سریع ترین زمان استفاده کرد این محصول نسبت به قیر و گونی خطر کمتری دارد و بر عکس قیر گونی در هنگام بارش برف نیازی نیست روی آن را پارو بکشیم چون برف ها خودشان آب می شوند.

لایه های تشکیل دهنده ایزوگام شامل موارد زیر می شود:

  1. لایه پلی اتیلن که به آن پودر معدنی هم می گویند.
  2. فویل آلومینیوم
  3. پلی استر
  4. مواد افزدونی

ایزوگام سبک می باشد و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نور خورشید دارد. ایزوگام ها بر اساس شرایط آب و هوایی در انواع مختلفی تولید می شوند. بنابرین در هنگام خرید باید به این مسئله توجه کرد به عنوان نمونه برخی از ایزوگام ها مخصوص مناطق سردسیر و برخی دیگر مخصوص مناطق گرمسیر می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.