قیمت عمده عایق رطوبتی سوبان با فروش ویژه

لزوم حفظ و نگهداری مایعات در درون مخازن و یا ممانعت از ورود نم و رطوبت به داخل یک محیط باعث شده است که از زمان های بسیار قدیم همیشه مردم از وسایل و مواد ضد عبور

فهرست عناوین قیمت عمده عایق رطوبتی سوبان با فروش ویژه

لزوم حفظ و نگهداری مایعات در درون مخازن و یا ممانعت از ورود نم و رطوبت به داخل یک محیط باعث شده است که از زمان های بسیار قدیم همیشه مردم از وسایل و مواد ضد عبور آب برای عایق کاری استفاده نمایند.

آخرین تکنولوژی های کنونی در خصوص ضد آب کردن،  استفاده از مواد نانو رزین ها می باشد. یکی از جدید ترین رزین های نانو برای واتر پروف کردن، عایق رطوبتی سوبان می باشد که استفاده از آن در حال گسترش است زیرا قیمت عمده عایق رطوبتی سوبان بسیار به صرفه تر از عایقهای دیگر می باشد.

قیمت عمده عایق رطوبتی سوبان با فروش ویژه

مرکز خرید عایق رطوبتی در تهران

مرکز خرید عایق رطوبتی در تهرانعایق های رطوبتی در گذشته ای نه چندان دور همگی بر پایه مواد نفتی بوده اند که به علت استفاده از مواد تجدید ناپذیر و زیان های زیست محیطی ناشی از آنها همچنین افزایش قیمت بسیار شدید آنها به تدریج منسوخ شده و درحال از بین رفتن می باشد.

یک عایق از جنس قیر و یا ایزوگام نقاط ضعف فراوانی دارد، از جمله اینکه در برابر حرارت و نور خورشید مقاومت کمی داشته و با ایجاد تنش در ساختمان ها این عایق ها شکسته و خراب می شوند و لذا با پیشرفت علوم نانو تکنولوژی و برای رفع تمام این نقاط ضعف، عایق های جدیدی ساخته شده اند که اولاً دوستدار محیط زیست بوده و در ثانی به سادگی استفاده شده و عمری طولانی را دارا می باشند.

عایق رطوبتی سوبان به عنوان یک نانو پلیمر برای ضد آب کردن و جلوگیری نمودن از ورود نم و رطوبت اکنون در حال استفاده روز افزون توسط سازندگان و مهندسان سازه ها می باشد.

عایق رطوبت سوبان یک پلیمر شیری رنگ است که پس از استفاده کاملاً بی رنگ می گردد و لذا می توان از آن به سادگی برای ضد آب کردن نماهای آجری، سیمانی و یا چوبی ساختمان ها استفاده کرد بدون اینکه نگران تخریب نمای ظاهری سازه ها  باشیم.

برای تهیه عایق رطوبتی سوبان در تهران به سادگی می توانید از طریق خرید از عمده فروشان عایق رطوبتی سوبان اقدام به تهیه آن نمایید وارد سایت فروش عایق سوبان شده و از قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر آگاه شده و همچنین از موارد استفاده گسترده این عایق و روش اجرای عایق نانو نیز آگاه شوید و آنگاه با استفاده از درگاه های فروش آنلاین عایق رطوبتی سوبان به هر مقداری که لازم باشد آنها را خریداری نموده و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

قیمت انواع عایق رطوبتی شرکتی

عایق های رطوبتی نانو بر پایه پیگمنت های آکریلیک طراحی و ساخته شده اند. این عایق ها قادرند تا در ضد آب نمودن استخرها، سونا، سرویس های بهداشتی، مخزن آب و پشت بام های ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرند.

استفاده از این پلیمرهای نانو باعث ایجاد مقاومت در مصالح ساختمانی همچون سیمان و گچ شده و سرعت اجرای پروژه های ساختمانی را بالا می برد همچنین بع علت حذف استفاده از قیر گونی و ایزوگام وزن کلی ساختمان کمتر شده و از قیمت پایه اجرای سازه کاسته می گردد.

عایق های رطوبتی موجود در بازار بسته به تکنولوژی به کار رفته در ساخت آنها دارای قیمت هایی متفاوت هستند، همچنین با توجه به هزینه اجرای عایق کاری و عمر مفید پایداری کیفیت عایق و همچنین میزان تاثیر پذیری عایق انجام شده و میزان احتمال تخریب آن در اثر عوامل مختلف می توان صرفه اقتصادی اجرای عایق کاری را بررسی و محاسبه نمود و در نهایت یک مهندس ناظر و یا یک کارفرما با در نظر گرفتن تمام این موارد می تواند تصمیم بگیرد که در پروژه خود از چه عایقی استفاده نماید.

با در نظر گرفتن سادگی های اجرا و عمر طولانی و آنتی باکتریال بودن عایق رطوبتی سوبان همینک با اختلاف میزان فراوان و بدون شک، خرید و اجرای آن به صرفه ترین راه برای عایق کاری همه محیط ها و سازه ها می باشد.

کارفرما ها و پیمانکاران ساختمانی و مصرف کنندگان عایق نانو سوبان برای آگاهی از قیمت روز عایق رطوبتی می توانند با ورود به سایت فروش این عایق ها از قیمت پایه آن آگاه شده و به سادگی سفارش خرید هر میزان از آنرا که لازم دارند ثبت کرده و خریداری نمایند.

عمده فروش عایق رطوبتی سوبان در کشور

عمده فروش عایق رطوبتی سوبان در کشورعایق رطوبتی سوبا توسط شرکت EQSAN  در کشور وارد شده و توزیع می گردد و لذا جهت خرید عمده می توانید با ورود به درگاه فروش عایق رطوبتی نانو سوبان  آن را با ارزانترین قیمت ممکن و در هر حجمی خریداری نمایید.

این عایق ها بصورت مایع در ظرف هایی با حجم های متفاوت به فروش می رسند که می توان آنها را با مصالح ساختمانی و رنگ های اکریلیک و پلاستیک پایه آبی ترکیب نموده و برای ضد آب نمودن سطوح از آنها استفاده نمود.

عایق رطوبتی نانو می تواند فشارهای منفی و مثبت آب و رطوبت را به سادگی تحمل نموده و برطرف کند. در اجرای این عایق ها کافیست تا لایه های ملات زیر ۵ میلیمتر از عایق رطوبتی سوبان را تهیه کرده و از آن به عنوان مانع رطوبت استفاده نمود.

همچنین می توان با خرید رنگ عایق رطوبتی و استفاده از آن بر روی سطوح مختلف گچ، سیمان و چوب یک لایه ضد آب پایدار را به سادگی در روی آنها تشکیل داد.

همچنین جهت ترمیم و درزگیری در حمام و سرویس بهداشتی نیز می توان با ترکیب عایق رطوبتی پلیمر نانو با سیمان و یا پودر سنگ اقدام به دوغاب کاری درزها نموده و یک لایه عایق مقاوم را ایجاد نمایید.

برای خرید عمده و حجمی این عایق می باید به شرکت وارد کننده آن و نمایندگی فروش عایق پلیمری سوبان مراجعه کرده و یا از طریق:سایت فروش آن اقدام به خرید نمایید.

گروه تأمین کننده عایق رطوبتی سوبان بر اساس استاندارد

عایق رطوبتی سوبان را شرکت وارد نموده و در کشور توزیع می کند. این عایق دارای استاندارد های جهانی ASTM C928-05 DIN
EN15183 و BS EN 1543 در تولیدات بهداشتی و ساختمانی بوده و بر این اساس قابل استفاده در ساختمان ها و محل های مسکونی می باشد. مهمترین مشخصات این عایق عبارتند از :

  1. این عایق بدون بو می باشد
  2. عایق رطوبتی سوبان فاقد عوارض شیمیایی است و در ضمن ضد باکتری جلبرگ و خزه نیز می باشد
  3. این عایق غیر قابل اشتعال بوده و می تواند حرارتهای حداقل منفی ۶۰ درجه سانتیگراد تا مثبت ۳۵۰ درجه سانتیگراد را تحمل نماید
  4. این عایق در برابر مواد شوینده قلیایی و اسیدی بسیار مقاوم می باشد.
  5. عایق نانوی سوبان در برابر اشعه UV خورشید و گاز CO2 مقاوم است
  6. با رنگهای ساختمانی پایه آبی مثل رنگ پلاستیک و اکریلیک سازگار بوده و با ترکیب کردنش با این رنگ ها می توان لایه ای ضد آب تشکیل داد.

شاید بزرگترین برتری عایق رطوبتی نانو سوبان در سادگی اجرا و بکارگیری آن باشد و همچنین عمر طولانی عایق نانو سوبان نسبت به عایق هایی مثل ایزوگام که حداکثر عمر مفید آنها به حدود ده سال خواهد رسید و لذا می توان پیش بینی نمود که این نوع عایق به تدریج با افزایش و گسترش مصرف در پروژه های ساختمانی و تاسیساتی خواهد توانست تمامی رغبای خود را کنار زده و به عنوان یک عایق قابل اطمینان و با کیفیت در بازار باقی مانده و فروش آن افزایش پیدا نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.