قیمت عمده عایق رطوبتی رنگی ایرانی در بازار داخلی

نم و رطوبت و باران گاها موجب کاهش عمر ساختمان شده و اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود در طولانی مدت حتی باعث تخریب ساختمان می شود. با این حال راهکار چیست؟ چگونه

فهرست عناوین قیمت عمده عایق رطوبتی رنگی ایرانی در بازار داخلی

نم و رطوبت و باران گاها موجب کاهش عمر ساختمان شده و اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود در طولانی مدت حتی باعث تخریب ساختمان می شود. با این حال راهکار چیست؟ چگونه می توان از ورود نم و رطوبت به قسمت های مختلف ساختمانها جلوگیری به عمل آورد؟ یکی از بروزترین و بهترین کارایی هایی که می تواند امروزه از ورود نم و رطوبت به قسمت های بیرونی و درونی یک بنا جلوگیری کند عایق کاری است. عایق کاریها انواع مختلفی دارند و اغلب به صورت مایع و جامد می باشند. با عایق کاری تمامی درزها، ترکها و شکافهای موجود بر روی دیوار، کف و سقف را می توان پوشش داد تا دیگر رطوبت به درون بنا نفوذ نکند. عایق های رطوبتی دارای رنگ بندی های متنوعی بوده و استفاده از آنها جذابیت بنا را دوچندان می کنند. قیمت عمده عایق رطوبتی رنگی و دیگر ویژگی های آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

قیمت عمده عایق رطوبتی رنگی ایرانی در بازار داخلی

تولید انبوه عایق رطوبتی رنگی

تولید انبوه عایق رطوبتی رنگیعایق های رطوبتی رنگی انواع مختلفی دارند و با کیفیت بالایی توسط شرکت های سازنده داخلی به صورت انبوه تولید می شوند. افزایش تولید عایق های رطوبتی در کشور امروزه سبب شده تا ما در زمینه تامین این محصول از بازارهای خارجی بی نیاز باشیم و حتی بخشی از این مواد را به خارج از کشور صادر نماییم.

انواع عایق رطوبتی رنگی که در داخل کشور تولید می شوند به قرار ذیل می توان آنها را معرفی کرد.

  • عایق های رطوبتی رنگی مایع
  • عایق ورقه ای رنگی
  • عایق رطوبتی رنگی نانو
  • عایق رنگی رطوبتی پاششی
  • عایق های رنگی پلیمری

این عایق ها قابل استفاده بر روی سطوح مختلف از جمله کف استخر، پشت بام، دیوارهای بیرونی، کف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی می باشند.

عایق های رطوبتی رنگی نانو در بازار از محبوبیت بیشتری در بین خریداران برخوردار هستند. رنگ نانو عایق رطوبتی کاملا طبیعی بوده و در برابر اشعه های خورشید از بین نمی رود.

مقاومت بالا، سازگاری با محیط زیست، قیمت مناسب از جمله ویژگی های مهم عایق های رنگی رطوبتی نانو به شمار می روند.

فروش عایق رطوبتی نانو پلیمر رنگی در اکثر مناطق کشور به صورت عمده انجام می شود و خریداران می تواند به منظور صرفه جویی در هزینه های مالی و جانبی خود آن را مستقیم و بدون واسطه از فروشنده خریداری کنند.

توزیع عمده انواع عایق رطوبتی مایع

عایق های رطوبتی مایع از ترکیب مواد مختلف معدنی و شیمیایی که قابلیت انحلال پذیری با آب را دارند بدست می آیند. این نوع از عایق های رطوبتی دارای انواع مختلفی هستند که می توان به شکل زیر آنها را دسته بندی کرد.

  • عایق رطوبتی مایع بر پایه سیمان
  • عایق رطوبتی مایع پلی یورتان

مزیت های استفاده از عایق های رطوبتی مایع بسیار زیاد بوده و این ویژگی باعث استقبال زیاد خریداران از این محصول شده است.

انعطاف پذیری بالا، تنوع رنگی زیاد، قابلیت چسبندگی و ترکیب با مصالح مختلف از جمله بتن، نصب آسان، مقاوم در دماهای بالای صد درجه سانتیگراد و … از مزیت های بارز و منحصر به فرد عایق های رطوبتی مایع به شمار می روند.

توزیع عمده انواع عایق رطوبتی مایع در رنگ های مختلف و بسته بندی های گوناگون انجام می پذیرد.

خریدارانی که قصد خرید عمده عایق رطوبتی مایع را دارند از طریق توزیع کننده عمده می توانند این محصول را سفارش داده و در اسرع وقت به آدرس خود  آن را تحویل بگیرند.

عایق رطوبتی مایع پس از آنکه بر روی سطح مورد نظر پخش و چسبانده شود خشک شده و مانع از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان می شود. از این نوع عایق ها معمولا در پشت بام منازل، ساختمان های اداری، کف حوض های آسیب دیده، کف استخر های ماهی و کشاورزی و … استفاده می کنند.

قیمت عایق رطوبتی مایع کمی گران تر از سایر عایق های رطوبتی بوده اما کیفیت و ماندگاری بالای آن باعث می شود تا خریدار خیلی به قیمت آن توجه نکند.

قیمت عایق رطوبتی در بازار بین المللی

قیمت عایق رطوبتی در بازار بین المللیقیمت عایق رطوبتی در بازار بین المللی و بازار داخلی چگونه است؟ عایق های رطوبتی که امروزه از فروش نسبتا بالایی در سراسر جهان برخوردار هستند انواع مختلفی دارند. این عایق ها به جهت مصارف عمده ای که دارند معمولا به شکل عمده خرید و فروش می شوند.

قیمت عایق های رطوبتی در بازارهای بین المللی و داخلی کاملا با یکدیگر متفاوت می باشد. چرا که این محصولات خود از تنوع از بالایی برخوردار هستند و توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. البته عواملی متعدد دیگری نیز در این زمینه دخیل هستند که می توان به شکل زیر آن را عنوان کرد.

عوامل موثر بر قیمت فروش انواع عایق رطوبتی در بازارهای جهانی:

  1. کیفیت ساخت عایق های رطوبتی
  2. حجم خرید این محصولات توسط متقاضیان
  3. قیمت و نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید آن

از آنجایی که تولید عایق رطوبتی در ایران به شکل گسترده توسط شرکت های مختلفی با کیفیت بالا انجام می شود قیمت عرضه این محصول در کشور به مراتب ارزان تر از بازارهای خارجی می باشد.

به روش های مختلفی می توان عایق رطوبتی را خریداری کرد. که خرید حضوری، اینترنتی و سفارشی از رایج ترین این روش ها هستند.

جالب است که بدانید عایق های رطوبتی مایع به صورت بسته بندی و سایر عایق های رطوبتی بشکل ورقه ای و رولی عرضه می شوند.

سایت رسمی عایق رطوبتی رنگی در تبریز

عایق های رطوبتی رنگی در تبریز همانند دیگر شهرهای کشور خواهان زیادی دارند.

تعداد زیادی نمایندگی عایق رطوبتی رنگی در کشور مشغول به فعالیت هستند که هم به صورت حضوری و هم اینترنتی محصولات خود را به متقاضیان عرضه می کنند.

مسلما اگر بدانید که کدام روش خرید برای شما مقرون به صرفه تر و ارزان تر تمام می شود آن را انتخاب کرده و عایق رطوبتی مورد نیازتان را با هزینه کمتری تهیه می کنید.

خرید اینترنتی عایق رطوبتی در مقایسه با خرید حضوری آن ارزان تر و اقتصادی تر خواهد بود. این روش نوعی خرید مستقیم بوده و واسطه ای در این بین وجود ندارد و خریدار و فروشنده از طریق سایت به صورت کاملا آنلاین با یکدیگر در ارتباط می باشند.

آن دسته از افرادی که تمایل دارند از این روش استفاده کنند می توانند از طریق همین سایت که معتبرترین سایت رسمی فروش انواع عایق رطوبتی رنگی در کشور است عایق رنگی مورد نظر خود را با کیفیت اعلا و قیمت باور نکردنی تهیه کنند.

در ضمن قبل از خرید می توانید عایق های موجود در این سایت را مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.