قیمت عمده عایق رطوبتی ایزوپل در بازار

یکی از دستاوردهای جدید علم نانو که استفاده  زیادی در بسیاری از مراکز و اماکن دارد، عایق رطوبتی ایزوپل می باشد که نسبت به نمونه های دیگر مزایای فراوانی داشته و د

فهرست عناوین قیمت عمده عایق رطوبتی ایزوپل در بازار

یکی از دستاوردهای جدید علم نانو که استفاده  زیادی در بسیاری از مراکز و اماکن دارد، عایق رطوبتی ایزوپل می باشد که نسبت به نمونه های دیگر مزایای فراوانی داشته و در صنعت ساختمان سازی بیشترین کاربرد را دارد. امروزه در شرکت های تولید کننده با استفاده از مواد اولیه درجه یک و با بهترین کیفیت تولید می شود. قیمت عمده عایق رطوبتی ایزوپل را از همین سایت می توانید استعلام نمایید.

قیمت عمده عایق رطوبتی ایزوپل در بازار

خرید عایق رطوبتی ایزوپل در بسته بندی های جدید

خرید عایق رطوبتی ایزوپل در بسته بندی های جدیدیکی از عایق های مورد استفاده در پشت بام ها ایزوپل می باشد که یکی از عایق های حرارتی و رطوبتی جدید بوده که دارای دوام بسیار خوبی بوده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است و به آسانی ترمیم می شود که با وجود کیفیت بالا و مزیت های فراوان دارای قیمت مناسبی است.

از ویژگی های این محصول می توان به : مقاومت بالا، نفوذ ناپذیری در برابر رطوبت، دارا بودن پوششی یکپارچه، نداشتن هیچ گونه درز و شکاف، توانایی نصب بر روی هر پوششی، انعطاف پذیری بالا، وزن سبک، قابلیت شستشو، پیشگیری از هدر رفتن انرژی و … اشاره کرد. بازار فروش عایق رطوبتی ایزوپل بسیار پررونق می باشد، زیرا با توجه به عملکرد عالی و کاربرد فراوان، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است و متقاضیان بسیاری در مناطق مختلف کشور دارد و یکی از عایق های پرفروش و پرطرفدار می باشد.

درجه خلوص عایق رطوبتی

درجه خلوص عایق رطوبتییکی از عایق های باکیفیت و کاربردی که امروزه استفاده زیادی در ساخت بناها دارد، عایق ضد رطوبتی نانو می باشد که روی سطوح مختلف قابل استفاده است و از بهترین
مواد پلیمری تهیه می شود. این محصول به صورت لایه ای بسیار نازک می باشد
که دارای کارایی و عملکرد بالایی بوده و سنگینی روی بام ایجاد نمی کند. آن
را می توان روی کاشی و سرامیک، سیمان، بتن، چوب، سنگ و … استفاده کرد که
یکی از بهترین ویژگی های این عایق می باشد. از مزیت های استفاده از این
عایق می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شستشوی آن آسان و راحت می باشد
  • در مقابل گرما و سرما مقاومت بالایی دارد
  • دارای دوام بالا و عمر طولانی می باشد
  • شوره و کپک نمی زند و ضد قارچ است
  • انعطاف خوبی دارد
  • مقاومت بالا در برابر انبساط و انقباض

یکی از ملزومات در ساختمان سازی انواع عایق ها هستند که دارای انواع مختلفی از جمله صوتی، حرارتی و رطوبتی می باشند و نوع رطوبتی در جلوگیری از ورود رطوبت به ساختمان نقش مهمی دارد و از بروز خسارت و صدمات پیشگیری می کند. با استفاده از وسیله مثل قلم مو می توان لایه ای عایق را روی سطح مورد نظر ایجاد نموده که همین لایه نازک بسیار ماندگار و بادوام می باشد و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند. این عایق ها علاوه در ساختمان ها در بسیاری از اماکن دیگر مانند: جوی های آب، راه های فاضلاب، سدها و حوضچه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل کاربرد راحت و آسان مصرف آن در حال گسترش می باشد.

هزینه تولید انواع عایق های رطوبتی در کشور

هزینه تولید انواع عایق های رطوبتی در کشورعایق های رطوبتی دارای انواع گوناگونی هستند که یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین آن ها عایق رطوبتی نانو می باشد که در کارخانه های تولید کننده با استفاده از مواد پلیمری درجه یک و بهره مندی از مجهزترین دستگاه ها و با شرایطی کاملا استاندارد تولید می شود. این محصول دارای مزیت های زیادی است و کاربرد بسیار راحت تری نسبت به انواع دیگر دارد و ظاهر آن شبیه به رنگ است که با استفاده از لایه نازک بر روی سطح مورد نظر می توان از ورود هر گونه رطوبت به آن پیشگیری نمود.

در شرکت های تولید کننده در بسته بندی های متنوع و با وزن های متفاوت تهیه می شود. این عایق ها کاربرد گسترده و وسیعی دارند و نمونه های مختلف آن در ساخت انواع آپارتمان های ادرای، تجاری، مسکونی و در پشت بام ها، استخرها، آبنماها، حوض ها، جاده ها، و … مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه استفاده از این عایق در بسیاری از مراکز امری لازم و ضروری است، زیرا استفاده نکردن از آن باعث خسارت های زیادی می شود.

خرید عایق رطوبتی نانو به صورت عمده از همین شرکت امکان پذیر می باشد که انواع این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت مطلوب در اختیار مشتریان قرار می دهد. در خرید هایی که به صورت کلی انجا م می شود، برای خریدار و فروشنده سود بسیا خوبی به همراه دارد و قیمت پایین تر از خرید جزیی است و مشتری استقبال بهتری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات کالا با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس حاصل نمایید. خرید از این مرکز دارای مزیت هایی از جمله ارائه برند معتبر، کیفیت مرغوب، صرفه جویی در هزینه، سهولت در خرید، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید و … را به دنبال دارد.

نمایندگی انحصاری عایق رطوبتی ایزوپل

نمایندگی انحصاری عایق رطوبتی ایزوپلامروزه علاوه بر عایق های قدیمی و سنتی از جمله آسفالت، قیرگونی و ایزوگام که مواد اولیه آن ها بر پایه مشتقات نفتی است، نوع جدید و با کیفیتی از عایق با استفاده از فناوری نانو به نام عایق رطوبتی مایع نانو تولید شده است که نسبت به انواع قدیمی مزیت های بسیاری دارد و دارای کارایی و عملکرد بسیار خوبی است و امروزه استفاده زیادی در صنایع ساختمان سازی و … دارد. این محصول مقاومت بالایی در برابر انقباض و انبساط دارد و شبیه رنگ می باشد و از نظر قیمت نیز از انواع دیگر ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد.

ایران یکی از پیشرفته ترین کشورها در زمینه علم نانو می باشد که انواع محصولات درجه یک و باکیفیت مانند عایق های پلیمری با بهترین کیفیت و کاربرد وسیع در بسیاری از اماکن تولید می کند که علاوه بر عرضه در داخل کشور به سایر کشورهای جهان نیز صادر می شود و کشورهای بسیاری متقاضی این محصول ارزشمند و باکیفیت ایرانی هستند.

شرکت های بازرگانی انواع عایق رطوبتی را با بسته بندی های استاندارد و ضمانت کیفیت به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، ارمنستان، حوزه خلیج فارس و … صادر می کنند که به دلیل کیفیت بالا و کارایی مناسب مورد توجه متقاضیان و مشتریان زیادی در خارج از کشور قرار است و از فروش بالایی برخوردار می باشد. نمایندگی عایق رطوبتی ایزوپل را با کمی تحقیق و جستجو به راحتی پیدا خواهید کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.