قیمت عایق کاری رطوبتی در بهترین فصل

عایق کاری رطوبتی پشت بام و سرویس بهداشتی را می توان از مهم ترین راه های جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به درون ساختمان دانست و به همین اعتبار، ضرورت دارد که به نحو

فهرست عناوین قیمت عایق کاری رطوبتی در بهترین فصل

عایق کاری رطوبتی پشت بام و سرویس بهداشتی را می توان از مهم ترین راه های جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به درون ساختمان دانست و به همین اعتبار، ضرورت دارد که به نحو احسن و در فصل تابستان که هوا گرم تر بوده و بارش کم تر است، انجام شود. برای اطّلاع از قیمت عایق کاری رطوبتی می توانید با کارشناسان شرکت دلیناکو در تماس باشید.

قیمت عایق کاری رطوبتی در بهترین فصل

دلایل خرید عایق رطوبتی

دلایل خرید عایق رطوبتیعایق های رطوبتی، با جلوگیری از نم دادن ساختمان، آن را فرسوده، بدریخت و خراب شدن حفظ می کند و باعث افزایش طول عمر ساختمان می گردد. علاوه براین  به دلیل این که در تولید انواع عایق رطوبتی دیوار داخلی و خارجی و پشت بام، فنّاوری به روزتری استفاده شده است، مزایای خاصّی دارد که ممکن است آن ها را در سایر عایق های ساختمانی مشاهده نکنید.

ازجمله مزایایی که می توان برای عایق های رطوبتی برشمرد، این است که این عایق ها در برابر گرما و سرما مقاومت خارق العادّه ای از خود نشان می دهند به گونه ای که امکان این که سرمای منفی چهل درجه و گرمای صد و سی درجه سانتیگراد، بتواند به آن ها آسیب برساند، بسیار کم خواهد بود؛ این مقاوت بالا، باعث می شود که عایق های رطوبتی در تابستان از تغییر شکل و در زمستان از انجماد و شکستن در اثر آن، محفوظ بمانند.

انعطاف بالای این محصولات، می تواند باعث شود که نصب آن ها برروی انواع سطوح، مناسب به نظر برسد و کیفیّت مواد به کار رفته در تولید این محصولات، آن ها را از شکسته شدن و پوسیدگی محافظت می کند.

از دیگر مزایای عایق های رطوبتی، اختلاف بالای وزن آن ها در قیاس با انواع ایزوگام و عایق قیرو گونی می باشد؛ وزن این عایق ها در قیاس با انواع پوشش های ضد رطوبت، تقریباً تا چهار کیلوگرم در هر متر مربع سبک تر است و به همین دلیل، استفاده از آن ها فشار خیلی کمتری به سقف، اسکلت و دیواره های ساختمان وارد می کند.

این عایق ها دارای لایه پلی استر در ترکیب خود می باشند که سبب افزایش مقاومت آن ها در برابر انقباض و انبساط ساختمان بر اثر فشارها، می گردد. مزیّت دیگری که می توان در عایقی ها رطوبتی نسل جدید یافت این است که برای نصب آن ها، لازم نیست که لایه های قدیمی را تخریب کرد یا برداشت؛ بلکه می توان بر همان لایه های قدیمی، این عایق ها را تعبیه نمود.

عایق سفید، یکی از انواع عایق های رطوبتی می باشد که به دلیل داشتن خصوصیّات خاص و بعضاً منحصر به فرد، توانسته است بازار فروش خوبی را برای خود تدارک ببینید. از مهم ترین خصوصیّات این نوع از عایق ها، می توان به عایق کامل بودن آن ها در برابر رطوبت اشاره کرد. این ویژگی، سبب می شود که این عایق ها برای عایق کاری و آب بندی، مناسب به نظر برسند.

عایق سفید در برابر اشعه « یو وی» خورشیدمقاوم بوده و می تواند کیفیّت و رنگ خود را طول سالیان طولانی، حفظ نماید؛ افزون بر این، این عایق ها نسبت به تغییرات جوّی، باران، برف و غیره تا حدّ زیادی مقاوم بوده و کیفیّتشان از بین نمی رود.

این عایق ها، پس از خشک شدن، انعطاف پذیری خود را از دست نداده و به همین علّت با نشست کردن ساختمان یا منسبط و منقبض شدن آن دچار شکستگی یا ترک، نمی گردد. همچنین، این عایق ها دارای چسبندگی بالایی بوده که باعث می شود که این عایق  قابل نصب بر روی سطح های گوناگون، از سطوح سیمانی و فلزّی گرفته تا چوب و موزائیک به صورت افقی و حتّی عمودی، باشد.

نصب سریع و اسان، از دیگر خصوصیّاتی است برای عایق سفید، ذکر شده است، به گونه ای که با یک غلطک، قلمو یا پیستوله می توانبه راحتی و بدون ایجاد برش آن را نصب کرد؛ همچنین به دلیل سرعت بالای خشک شدن، در فاصله زمانی کوتاهی پس از نصب کردن، خشک می شود.

هزینه اجرای عایق سفید به دلیل قیمت کمتر آن در قیاس با سایر عایق ها، برای متقاضی آن ممکن است بسیار مناسب به نظر برسد، به علاوه، هزینه نگهداری و تعمیرات این عایق در قیاس با سایر عایق ها، کمتر می باشد.

 فروش انواع عایق های رطوبتی ژیکابام با کیفیت عالی

عرضه عایق رطوبتی در بهترین فصل

عایق های رطوبتی را در همه فصول سال می توان نصب کرد؛ با این وجود، نصب این عایق ها در فصول گرم  به ویژه فصل تابستان و در اوج گرمای این فصل، مناسب تر به نظر می رسد زیرا در ماه های گرم تابستان معمولاٌ میزان رطوبت به دلیل بارش کم، پائین بوده دمای هوا بالا می باشد؛ این شرایط جوّی که اصطلاحاً به آن«  آب و هوای گرم و خشک» گفته می شود، سبب می شود چسبندگی عایق بهتر عمل نماید که این امر می تواند منجر به افزایش طول عمر آن گردد. دز زمان بارندگی، حتّی در فصول گرم نصب عایق توصیه نمی گردد زیرا رطوبت ناشی از باران به زیر عایق رفته و بعد از بخار شدن، باعث ایجاد برآمدگی برروی سطح عایق می گردد.

نصب کردن عایق رطوبتی در فصول سرد سال به ویژه زمستان تحت شرایطی خاصّ امکان پذیر است. اوّلین شرط آن است که مدّتی از آخرین بارش گذشته باشد به نحوی که سطحی که قصد عایق کاری آن را دارید کاملاٌ خشک باشد. شرط دیگر آن است که دمای محلّ نگهداری عایق کمتر از ده درجه سانتیگراد نباشد و هوای محیطی که قصد عایق کاری آن را دارید، حدّاقل باید پنج در جه سانتیگراد باشد. پائین تر بودن دما، ممکن است باعث شکنندگی عایق گردد.

در صورتی که در فصل زمستان قصد عایقکاری  در فصل زمستان را دارید، لازم است ابتدا بستر و و هود رول عایق را کمی با شعله گرم کنید تا از ترک خوردن و شکستن آن، جلوگیری نمائید.

به دلیل رواج  بیشتر عایق کاری در فصل تابستان، با افزایش دمای هوا، بازار فروش عایق رطوبتی مایع و سایر عایق های رطوبتی دیگر، گرم می شود و این موضوع انگیزه ای می شود که شرکت های توزیع و عرضه این محصول در این فصل، فعالیّت بیشتری داشته باشند. در هنگام خرید این محصول توجّه داشته باشید که به فروشگاههای عرضه کننده معتبر و شناخته آن مراجعه کنید.

پخش انواع عایق رطوبتی نانو

پخش انواع عایق رطوبتی نانوعایق نانو، نوعی عایق رطوبی است که جنس آن از مواد پیلمری می باشد و استفاده از آن می تواند باعث کاهش چشمگیر رطوبت ساختمان گردد. این عایق ها مانند اغلب عایق های رطوبتی و ایزوگام ها، رولی نیستند، و به صورت اسپری بر سطح مورد نظر پاشیده می شوند. پس از پاشیدن اسپری، لایه ای نازک برروی سطح شکل می گیرد که همان عایق نانو است. پاششی بودن این عایق یکی از مزیّت هائی است که می توان برای آن برشمرد؛ زیرا باعث می گردد که این عایق برای سطوح مختلف قابل استفاده باشد.

از دیگر مزایای این عایق این است که به صورت صد در صد جاذب آب می باشد به گونه ای که آب و رطوبت نمی تواند از آن عبور کند. طول عمر بالا نیز از دیگر مزایای است که برای این عایق می توان ذکر کرد. این ویژگی سبب می شود که بتوان خرید و نصب این عایق را بتوان یک عمل اقتصادی و مقرون به صرفه به حساب آورد.

عایق کاری رطوبتی پشت بام با قیمت مناسب

عایق کاری رطوبتی ساختمان یکی  از مهم ترین کارها در فرایند ساختمان سازی، به ویژه در مناطق شرجی و پربارش به حساب می آید. عدم توجه به کیفیّت عایق کاری ساختمان، سبب می گردد که رطوبت از دیواره ها، کف و سقف به ساختمان  نفوذ کند و باعث نشست ساختمان و حتّی تخریب کامل آن گردد.

از این رو، گرچه ممکن است قیمت از مهم ترین  فاکتورهای خرید عایق در نظر مردم باشد، به هنگام عایق کاری توجّه به کیفیّت عایق و نصب صحیح آن بسیار مهم تر می نماید.

البتّه این به آن معنا نیست که برای خرید و نصب  عایق مرغوب، الزاماً باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. با خرید از مراکز معتبر و شناخته شده عایق، ممکن است بتوانید ضمن بهره مندی از کالای با کیفیّت، آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.