قیمت عایق نانو پشت بام مشهد

امروزه استفاده از عایق نانو بجای شیوه های سنتی مانند قیره گونی یا ایزوگام برای پشت بام در نقاط مختلف کشور مرسوم شده است. مزیت و فواید کیفی انواع عایق نانو پشت ب

فهرست عناوین قیمت عایق نانو پشت بام مشهد

امروزه استفاده از عایق نانو بجای شیوه های سنتی مانند قیره گونی یا ایزوگام برای پشت بام در نقاط مختلف کشور مرسوم شده است. مزیت و فواید کیفی انواع عایق نانو پشت بام مشهد افزایش سفارش این محصول از سوی مشتریان را به همراه دارد. به همین علت در این مقاله به بررسی تخصصی این محصولات و عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت آنها می پردازیم.

قیمت عایق نانو پشت بام مشهد

میزان مصرف عایق نانو برای عایق بندی بام

میزان مصرف عایق نانو برای عایق بندی بام عایق رطوبتی نانو از مواد پلیمری تولید می شود که تاثیر بسزایی در افزایش عمر مفید و کارکرد این محصولات دارد. به طور کلی این نوع عایق به دو دسته کلی عایق های سطحی و حجمی طبقه بندی می شوند که هر دو نمونه قابلیت استفاده بر روی سطوح مختلف را دارند.
عمر مفید این محصولات به مراتب بیشتر از ایزوگام ها و دارای قیمت مقرون به صرفه تر هستند. یکی دیگر از مزیت های این محصولات داشتن وزن بسیار کم و سبک است که برای جلوگیری از افزایش وزن پشت بام مناسب می باشند.
میزان مصرف عایق نانو برای عایق بندی بام با توجه به متراژ پشت بام تعیین می شود که توسط افراد متخصص برآورد می شوند. گفتنی است که کاربرد این محصولات به عنوان بهترین پوشش پشت بام محدود به بام ها نمی شوند و در نقاط دیگر ساختمان مانند عایق کردن سرویس بهداشتی به کار گرفته می شوند.
لازم به ذکر است که پوشش دهی بام ها با عایق نانو در 4 مرحله کلی انجام می شود که عبارتند از:

  • زیرسازی و آماده کردن سطح مورد نظر
  • اعمال و اجرای پرایمر مورد نیاز
  • اجرای عایق به صورت استاندارد
  • تست و آزمایش آب بر روی سطح عایق

سفارش عایق نانو پشت بام به صورت عمده

سفارش عایق نانو پشت بام به صورت عمده یکی از فاکتورهای مهم برای خرید عمده و سفارش انواع عایق نانو با برندهای معتبر، قیمت و نرخ روز این محصولات است. بدون شک برندهای تولیدی نقش مهمی در تعیین این موضوع دارند. کیفیت مواد اولیه، شیوه و تکنولوژی تولید به همراه ضخامت و ویژگی های فنی از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت هر متر مربع عایق نانو در بازار هستند. همچنین نوسانات بازار مانند میزان عرضه و تقاضا، افزایش مواد اولیه و … می توانند به صورت محسوس افزایش قیمت ها را سبب شوند.
به طور کلی در سفارشات عمده که اغلب از سوی شرکت های خدماتی و نصب، فروشندگان منطقه ای و نمایندگی های صورت می گیرد، ارتباط مستقیم با کارخانه تولیدی و تامین کنندگان نقش مهمی در کاهش قیمت ها و افزایش حاشیه سود خواهد شد.
نکته مهم اینکه نوع عایق و نصب آن باید با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق مختلف صورت گیرد تا کارآیی و عمر مفید محصول افزایش یابد. برای این منظور و جهت کسب مشاوره فنی و سفارش مستقیم جدیدترین عایق های نانو می توانید با مشاورین فروش این مرکز در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.