قیمت عایق نانو ضد اب ساختمانی

عایق نانو ضد اب یک ماده عایق مدرن است که از 90٪ هوا تشکیل شده است. در حال حاضر، بهترین عایق با کمترین ضریب انتقال حرارت در جهان محسوب می شود. استفاده از فناوری

فهرست عناوین قیمت عایق نانو ضد اب ساختمانی

عایق نانو ضد اب یک ماده عایق مدرن است که از 90٪ هوا تشکیل شده است. در حال حاضر، بهترین عایق با کمترین ضریب انتقال حرارت در جهان محسوب می شود. استفاده از فناوری نانو امکان ایجاد محصولی با مقاومت بسیار بالا را که هم نازک و هم قابل انعطاف باشد، فراهم کرده است. عایق نانو ساختمانی ما بهترین عایق موجود در بازار است.

قیمت عایق نانو ضد اب ساختمانی

معرفی عایق رطوبتی برتر ساختمانی

معرفی عایق رطوبتی برتر ساختمانی ویژگی های محصولات تولید شده با استفاده از فناوری نانو با عایق بودن ، حتی هشت برابر موثرتر از مواد عایق سنتی است. این عایق دارای خواص آبگریز قوی است ، که آن را به یک محصول ضد آب تبدیل می کند. محصولات برند ما از ساختارهای نانو متخلخل استفاده می کنند که سه مکانیزم انتقال حرارت را به حداقل می رساند. این امکان دستیابی به مقادیر انتقال حرارت 12-15 میلی وات بر میلی متر (میانگین مقدار لامبدا 0.014 وات بر میلی متر) را ممکن می سازد.

بهترین عایق حرارتی

عایق رطوبتی نانو ما از ماده ای نانو متخلخل ساخته شده است که در حال حاضر مدرن ترین و موثرترین ماده عایق در جهان است. این عایق در طیف وسیعی از دما موثر است: از – 265 درجه سانتیگراد تا + 650 درجه سانتیگراد. این ویژگی امکان استفاده از آن را در شرایط شدید محیطی فراهم می کند.

مواد با نام تجاری مجموعه ما فقط در فضای خالی ، نه به عنوان یک ماده پایه ، محصولات نانو محسوب می شوند. فضای خالی عنصری است که امکان دستیابی به عملکرد عایق بندی استثنایی مواد را فراهم می کند. 97٪ از حجم این عایق را هوای محصور در نانو منافذ تشکیل می دهد. ساختار آن بیش از ابعادی است که در مقیاس نانومتری ذکر شده است. با این حال ، منافذ ساختاری آن دارای ویژگی های بعدی فناوری نانو هستند. خصوصیات توصیف شده این عایق را به ماده ای جامد ، با چگالی کم ، سبک تر از هوا تبدیل می کند ، که آن را به ماده ای با ویژگی های عایق عالی تبدیل می کند. محصولات عایق ما بسیار بادوام ، نازک و مقاوم در برابر عوامل محیطی هستند.

مزایای مربوط به استفاده از عایق نانو:

  • عملکرد حرارتی بالا
  • محصولی سازگار با محیط زیست.
  • مقدار لامبدا 0.014 W / mk.
  • عایق بندی تا هشت برابر موثرتر از محصولات سنتی است.
  • حجم عایق کمتر: نصب آسان در فضاهای تنگ ، هزینه حمل و نقل و ذخیره سازی کمتر.
  • خواص ضد آب عالی.
  • مقادیر عایق بالا و پایدار در طول دوره استفاده.
  • کاهش وزن عایق ، در مقایسه با مواد سنتی.
  • مقاومت در برابر آتش و انتشار دود.
  • نصب انعطاف پذیر
  • موادی که به هوا اجازه عبور می دهد.
  • خواص ضد عفونی کننده عالی

مراکز فروش عایق نانو ضد اب عمده

مراکز فروش عایق نانو ضد اب عمده مجموعه ما اقدام به ایجاد مراکز فروش پوشش نانو رطوبتی به صورت عمده نموده است. در تولید این عایق از فناوری گلوله سرامیکی نانو استفاده شده است. گلوله سرامیکی نانو کوچکترین ماده حرارتی است ، همانطور که همه می دانیم ساختار گلوله سرامیکی نانو توخالی است ، ساختار توخالی نه می تواند گرما و نه صدا را منتقل کند. با مراکز فروش عایق نانو ضد آب عمده ما تماس بگیرید و بهترین عایق ساختمانی کشور را تهیه نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.