مشخصات،قیمت عایق رطوبتی پودری ژیکابام درجه یک در ایران

قیمت عایق رطوبتی پودری ژیکابام در بسیاری از مراکز پخش آن قیمت گذاری می شود. عایق رطوبتی ژیکابام در ایران یکی از برند های درجه یک و معروف است. ژیکابام از انواع ع

فهرست عناوین مشخصات،قیمت عایق رطوبتی پودری ژیکابام درجه یک در ایران

قیمت عایق رطوبتی پودری ژیکابام در بسیاری از مراکز پخش آن قیمت گذاری می شود. عایق رطوبتی ژیکابام در ایران یکی از برند های درجه یک و معروف است. ژیکابام از انواع عایق های رطوبتی است که می تواند جایگزین خوبی برای قیرگونی و ایزوگام باشد. این عایق دارای ویژگی های بارزی مانند نصب راحت و در برابر آتش سوزی مقاوم است. برای استفاده از این عایق پودری از قلم مو و انواع تی استفاده می شود. فروشگاه عایق رطوبتی ژیکابام در بسیاری از شهر های کشور ارائه خدمت می کنند.

قیمت عایق رطوبتی پودری ژیکابام درجه یک در ایران

خرید عایق رطوبتی پودری در کشور های مختلف

خرید عایق رطوبتی پودری در کشور های مختلفبه طور کلی در تعریف عایق های پودری می توان گفت که نوعی پوشش برای ساختمان است و جزو مصالح ساختمانی محسوب می شود. این محصول بر پایه ی سیمان، پلیمر و دیگر افزودنی ها تولید می شود و از بافتی نرم و انعطاف پذیر برخوردار است. پوشش عایق پودر از نفوذ آب و رطوبت به سایر قسمت های ساختمان جلوگیری می کند.
امروزه خرید عایق رطوبتی پودری در کشور های دیگر با قیمت مناسب خرید و فروش می شود. در ایران نیز انواع عایق ها در مراکز زیادی با قیمت مناسب عرضه می شوند. عایق های پودری در قسمت مورد نظر ساختمان پاشیده می شود و با قلم مو یا تی های پلاستیکی بر روی سطوح کشیده می شود.
عایق های پودری از بهترین و جدید ترین نوع عایق هاست که با توجه به تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و جایگزین مناسبی برای ایزوگام و قیرگونی به شمار می رود.
این نمونه از عایق، بر اساس دانش فنی و مهندسی شرکت آلمانی تولید می شود. از موارد استفاده اینگونه عایق ها بند کشی درز کاشی ها، عایق کاری سرویس های بهداشتی، چسباندن قطعات یونولیت، چسب سازگار با سیمان، عایق کاری کف کولر های آبی و … است.

بزرگترین فروشگاه عایق رطوبتی پودری

بزرگترین فروشگاه عایق رطوبتی پودریبزرگ ترین فروشگاه عایق رطوبتی پودری در سراسر کشور، این نمونه ها را با استاندارد ملی و کیفیت بالا عرضه می کند. قیمت پودر عایق رطوبتی توسط شرکت ها و فروشگاه های پخش آن تعیین می شود. این محصول در بسته بندی های گوناگون در وزن های مختلف و به صورت عمده نیز عرضه می شود.
عایق های پودری با نام دیگر عایق سفید نیز در فروشگاه ها عرضه می شود که با انواع رنگ ها و بر پایه سیمان با آب مخلوط شده و بکار برده می شوند. فروشگاه های معتبری در سراسر کشور این نوع عایق را بدون واسطه و با قیمت مناسب به خریداران و مشتریان عرضه می کنند.

ویژگی ها و مشخصات عایق رطوبتی پودری ژیکابام

عایق رطوبتی پودری نانو

 

  • مقاومت در برابر فشار منفی و مثبت

از آنجا که فرآیند عایق کاری در داخل بتن انجام می شود، تفاوتی بین عایق داخلی (منفی) یک سازه زیرزمینی یا عایق خارجی (مثبت) تراس وجود ندارد. همانطور که می توانید یک مخزن آب پر از آب را از خارج و بدون تخلیه آب داخل آن عایق بندی کنید، همچنین می توانید کف های زیرزمین را که در زیر زمین سازه باقی مانده اند با اعمال کامل آن از داخل عایق بندی کنید.

  • از بتن و تجهیزات محافظت می کند

آب دریا از مواد شیمیایی مختلف بتونی که به پوزولانا اعمال می شود در برابر اثرات منفی مایعات مضر مانند فاضلاب محافظت می شود. پوزولانا از نشت این مواد به داخل بتن و فرسایش آن و همچنین مواد قلیایی و نمکی که در خاک وجود دارد از پوسیدگی بتن جلوگیری می کند.
به این ترتیب از خوردگی تجهیزات داخل بتن جلوگیری می کند. در نتیجه انبساط و انقباض در هنگام انجماد، مشکلات گل و حفر بتن از بین می رود.

  • قابلیت تنفس بتن را از بین نمی برد

بتن وصله شده به پوزولان دارای شکافهایی است که از طریق آنها می تواند مولکولهای هوا عبور کند. آب نمی تواند از این شکاف ها عبور کند. بنابراین، بتن می تواند نفس بکشد. این ویژگی بسیار مهم است. به خصوص در سقف های تراس و دیوارهای خارجی بتن آرمه ساخته شده از قالب تونل، این امر باعث می شود سنگینی ایجاد تعادل بخار و همچنین حل مشکل تراکم برطرف نشود.

روش استفاده عایق رطوبتی پودری

عایق رطوبتی پودری ژیکام

  • تحت عایق مثبت و فشار هیدرواستاتیک پایین
    این ماده با مخلوط کردن ۲ حجم پودر و ۱ حجم آب به صورت حجم اعمال می شود. میزان مصرف یک متوسط ​​متوسط ​​بزرگ ۰٫۸ کیلوگرم بر متر مربع است. این دو بار اعمال می شود.
  • تحت عایق منفی و فشار هیدرواستاتیک بالا لایه اول با مخلوط کردن ۲ حجم پودر و ۱ حجم آب در حجم اعمال می شود. مخلوط در همان نسبت ها برای بار دوم پس از کسب جایزه طبقه اول اعمال می شود. میزان مصرف به طور متوسط ​​۱٫۶ کیلوگرم در مترمربع است.
  • در تعمیرات سطح
    این ماده با مخلوط کردن ۳ حجم پودر و ۱ حجم آب در حجم اعمال می شود. میانگین مصرف ۱ کیلوگرم در مترمربع است.
    در اتصالات سرد، ترک های بتونی و اتصالات بتونی با مخلوط کردن ۶ حجم پودر و ۱ حجم آب به صورت حجم اعمال می شود. همیشه باید آب به پوزولانا اضافه شود. آب مورد استفاده باید تمیز باشد.

نباید روی سطح خاک، گرد و غبار، روغن یا مواد خارجی وجود داشته باشد که به پوزولان وارد شود. مویرگها باید باز باشند تا مواد به عمق بتن منتقل شوند. به همین دلیل ، HCl در صورت لزوم بر روی سطح اعمال می شود. ترک ها ، جداسازی ها ، اتصالات بتونی و نواحی ضعیف بتونی باید باز شوند تا زمانی که یک بتن سالم پیدا شود ، یک لایه از پوزولان اعمال شود و ترمیم شود. باید آن را تا عمق باز کرد و با پوزولانا پر کرد.

اگر سطح مورد استفاده خشک باشد ، آب اضافی باقیمانده روی سطح پس از خیساندن خوب با کمک اسفنج از بین می رود. پوزولانا به سطح بتن مرطوب بدست آمده از این طریق اعمال می شود. کاربرد با یک برس رنگ موی نیمه سخت که به برس ازمیر معروف است انجام می شود. باید اطمینان حاصل شود که مواد روی کل سطح اعمال می شود. در محیط های بدون هوا ، بهبود گردش هوا با دستگاه تنفس یا دمیدن هوای گرم به منظور جلوگیری از ایجاد پلاگین در مواد مفید است.

در محیط های بسیار خشک ، اسپری آب روی سطح قبل از استفاده از لایه دوم مفید است. ظرف ۴۸ ساعت از زمان استفاده ، سطح باید بدون ایجاد محل خروج مواد در برابر جاری شدن سیل محافظت شود. نباید فراموش کرد که پوزولانا به سمت آب می رود.

هنگامی که اتصالات سرد در 2X2 ebad باز می شوند ، مصرف مواد استفاده شده به صورت بتونه ۱ کیلوگرم در تن است. در مناطق آزاد به دلیل باران و یخبندان نباید استفاده شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.