قیمت عایق رطوبتی نانو استخر با کیفیت مناسب در بازار تهران

قیمت عایق رطوبتی نانو استخر، بسیار مناسب است و چه از لحاظ ایمنی و چه به لحاظ اقتصادی کمک به سزایی به صنعت ساختمان می کند. حالت لاستیکی بودن و کشسانی آن باعث می

فهرست عناوین قیمت عایق رطوبتی نانو استخر با کیفیت مناسب در بازار تهران

قیمت عایق رطوبتی نانو استخر، بسیار مناسب است و چه از لحاظ ایمنی و چه به لحاظ اقتصادی کمک به سزایی به صنعت ساختمان می کند. حالت لاستیکی بودن و کشسانی آن باعث می شود که عایق دچار ترک خوردگی نشود، عایق نانو تغییر رنگ نمی دهد و پوسته پوسته نمی شود.

قیمت عایق رطوبتی نانو استخر با کیفیت مناسب در بازار تهران

خرید با کیفیت ترین عایق رطوبتی در حجم بالا

خرید با کیفیت ترین عایق رطوبتی در حجم بالا

خرید عایق رطوبتی مایع بسیار مقرون به صرفه است و اتفاق خوبی در صنعت ساختمان است و ماندگاری بالا دارد و تأثیر زیادی بر کاهش رطوبت در ساختمان دارد.
از مزایای آن، وزن کم، سازگار باقیر و پلاستیک، آب گریزی و ضدآب بودن، بالا رفتن عمر عملیات ایزولاسیون و سادگی اجراست و قابلیت چسبندگی به انواع سطوح را دارد و همچنین قابلیت رنگ پذیری دارد. عایق رطوبتی مایع ضد اشتغال است، کاربرد این عایق نیاز به افراد متخصص و حرفه ای ندارد و آسان است. این عایق آلودگی و آسیب فیزیکی ایجاد نمی کند.
در استخر ها، پشت بام، سرویس بهداشتی، آسانسور، چاله، سونا و جکوزی، آشپزخانه، مخازن آب آشامیدنی، حمام، حوضچه پرورش ماهی، پارکینگ، تراس، نمای باران گیر و پوشش های قدیمی استفاده می شود.

این عایق نفوذ ناپذیری بسیار عالی در سازه ها دارد. استفاده از آن ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه ها، آنتی باکتریال شدن آن و سبک سازی سازه ها می شود.
استفاده از عایق استخر یکی از نکات مهم در ساخت استخر است، که باید به آن توجه داشت. این عایق از فرآیند نانو در تولید آن ها استفاده شده و در دسته مصالح مدرن قرار گرفته است و طول عمر بالایی دارد.
طول عمر بالای آن به خاطر زیر سطح های مولکولی، در مقیاس نانو متر، با مواد مختلف ترکیب و باعث تأثیر در سطح می شوند، درحقیقت جذب مواد پذیرنده خود و جزئی از ساختار آن ها می شوند و در اصل هیچ لایه ای روی سطوح ایجاد نمی کنند.

قیمت انواع عایق استخر نانو

قیمت انواع عایق استخر نانو
توزیع عایق رطوبتی با بهترین کیفیت صورت می پذیرد.هدف ما، ارائه محصولی با کیفیت است.
عایق های نانو، بسیار سریع نصب می شوند و کاملأ با طبیعت و محیط زیست سازگار هستند و می تواند سطح را در برابر رطوبت، حرارت و حتی ضربه مقاوم کند.
عایق های نانو در دو نوع، سطحی و حجمی تولید می شوند. برای استفاده از نانو عایق حجمی، باید مقدار مشخصی از آن را به ملات مورد نظر افزود، عایق نانو سطحی را می توان بر روی سطوح مورد نظر استفاده کرد. قبل از استفاده از آن، باید سطح تمیز و خشک شود، این عایق به صورت مایع بوده و با استفاده از قلم مو یا دستگاه اسپری، روی سطوح اجرا می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.