قیمت عایق رطوبتی ایزوگام | سهم آن در بازار اروپا

ایزوگام یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از رطوبت در ساختمان ها می باشد. قیمت عایق رطوبتی ایزوگام در بازار با توجه به کارخانه سازنده آن متفاوت می باشد. خرید&nb

فهرست عناوین قیمت عایق رطوبتی ایزوگام | سهم آن در بازار اروپا

ایزوگام یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از رطوبت در ساختمان ها می باشد. قیمت عایق رطوبتی ایزوگام در بازار با توجه به کارخانه سازنده آن متفاوت می باشد. خرید  عایق رطوبتی ایزوگام را می توان از شرکت های مختلف انجام داد.عایق های رطوبتی به علت وزن کم و انعطاف پذیری بالای آن ها استفاده فراوانی دارند . هم چنین دارای کشش بالا هستند و در ساختمان ها به راحتی استفاده می شوند. بعضی نیز دارای روکش آلومینیوم می باشند. برندهای متفاوتی در بازار موجود است که می توان با مطالعه کافی و استفاده از کارشناسان نوع مرغوب آن را تهیه کرد و از آن استفاده نمود.شرکت هایی که کار آسفالت انجام می دهند نیز از این عایق های رطوبتی استفاده می نمایند. این عایق ها را می توان با توجه به نوع مصرف آن ها به دسته های متعددی تقسیم نمود.

قیمت عایق رطوبتی ایزوگام | سهم آن در بازار اروپا

قیمت عایق رطوبتی ایزوگام در بازار

قیمت عایق رطوبتی ایزوگام در بازار قیمت عایق در بازار متفاوت است و باتوجه به کارخانه سازنده و کیفیت آن دسته بندی می شود . عایق ها به صورت رول نیز عرضه می گردند.در زمان سفارش باید به کاربرد،ابعاد و سرد و گرم بودن محل مورد استفاده توجه کافی نمود.خریدار عایق رطوبتی ایزوگام باید توجه داشته باشد که یکی از معایب عایق این است که بعد ازتولید به سرعت فاسد شود. در سایت های اینترنتی قیمت عایق همراه با هزینه نصب و حمل و نقل آن به طور کامل در جداول قید گردیده است تا مصرف کننده بتواند محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه نماید. هم چنین باید قبل از خرید با کارشناسان مربوطه مشورت نمود تا براساس نیاز بتوان از محصولی کاملا مرغوب استفاده نمود.مقایسه قیمت ایزوگام و قیرگونی نیز در بعضی از سایت ها موجود است تا بتوان تفاوت بین این دو را مشخص کرد. در قیرگونی به علت استفاده مستقیم از قیر، زمانی که درجه حرارت بالا می رود قیر مصرفی ذوب می گردد و این یکی از معایب این کار است.

خرید عایق رطوبتی ایزوگام با بهترین کیفیت

خرید عایق رطوبتی ایزوگام با بهترین کیفیت مرکز خرید عایق رطوبتی ایزوگام ، قیمت خرید عایق رطوبتی ایزوگام را به ما نشان می دهد. در این مراکز خرید می توان این کالا را در فروشگاه های مختلف مشاهده و با دقت کافی آن را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کرد. در این مراکز خرید بهترین کیفیت نیز یافت می شود. در سایت های اینترنتی نیز می توان این عایق ها را با کیفیت بالا شناسایی و خریداری نمود.عایق های رطوبتی متفاوتی در بازار موجود است مانندعایق رطوبتی نانو . این عایق ها بدون درز می باشند.

فرق عایق رطوبتی ایزوگام با عایق رطوبتی ایزوپل در چیست؟

فرق عایق رطوبتی ایزوگام با عایق رطوبتی ایزوپل در چیست؟ عایق رطوبتی ایزوپل بدون نیاز به استفاده از عایق قیری است دارای دوام و پایداری بالایی است و در استخرها از آن استفاده می شود. ضد کپک و قارچ می باشد.در زمان کاشی کاری نیازی به ملات ندارد. این خصوصیات باعث می شود که این عایق از ایزوگام بهتر باشد.قیمت این عایق نیز نسبت به عایق های رطوبتی دیگر بالاتر است.طول عمر عایق ها بسته به نوع آب و هوا و شرایط نگهداری متفاوت می باشد و طولانی ترین آن مربوط به عایق های ماستیکی است که 30 تا 40 سال می باشد و کم ترین آن متعلق به قیرگونی است که حدود 10 سال است.

سهم عایق رطوبتی ایزوگام ایرانی در بازار اروپا

سهم عایق رطوبتی ایزوگام ایرانی در بازار اروپا سهم عایق رطوبتی ایزوگام ایرانی در بازار اروپا بسیار کم است.افزایش این صادرات باعث ارز آوری و هم چنین ایجاد اشتغال در داخل کشور می گردد.با توجه به بازار رقابتی جهانی باید کیفیت این محصولات را افزایش داده وسعی در بالابردن صادرات کشور داشت.کالای صادراتی بر اساس نوع ، کاربرد،وزن آن متفاوت می باشد که در کارخانجات انواع این عایق ها تهیه می شوند تا با بهترین کیفیت به کشورهای دیگر صادر گردد.شهرستان دلیجان دارای تولید انبوه است و بالاترین سطح صادرات را دارد.وجود بازار سیاه در کشور باعث شده که امر صادرات با مشکل مواجه گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.