قیمت عایق رطوبتی ایزوگام ساختمان سازی

عایق رطوبتی یکی از اجزای کلیدی و پر کاربرد در ساخت ساختمان ها و سازه ها است که امروزه تقریبا در تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.به همین دلیل اطلاع از

فهرست عناوین قیمت عایق رطوبتی ایزوگام ساختمان سازی

عایق رطوبتی یکی از اجزای کلیدی و پر کاربرد در ساخت ساختمان ها و سازه ها است که امروزه تقریبا در تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل اطلاع از قیمت عایق رطوبتی ایزوگام جهت استفاده در ساختمان سازی بسیار مهم است. چراکه امروزه محصولات مختلف از برند های مختلف که هر کدام کیفیت مخصوص به خود را دارند در بازار موجود است. برای شناخت بیشتر این محصول و راه های خرید آن پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قیمت عایق رطوبتی ایزوگام ساختمان سازی

خرید عایق رطوبتی ایزوگام ساختمان

خرید عایق رطوبتی ایزوگام ساختمان
همه ما آب را به عنوان مایع حیات می شناسیم که قطعا هم همینطور است. اما نمی توان انکار کرد که این نعمت ارزشمند در بسیاری از موارد در صورت بی توجهی می تواند بسیار زیان بار باشد. یکی از مواردی که وجود رطوبت در آن اصلا مناسب نیست و باید به حداقل رسانده شود، ساختمان ها هستند.
افزایش رطوبت یا به اصطلاح نم زدگی سقف و دیوار ها بر اثر بارش باران یا لوله کشی می تواند خسارات جبران نا پذیری را به ساختمان وارد کند. به همین دلیل پس از صنعتی شدن و تولید محصولات صنعتی، ساخت ساختمان ها هم دچار تکامل شد که یکی از این موارد تکامل استفاده از عایق های رطوبتی بود. عایق رطوبتی ایزوگام را می توان از جمله محبوب ترین و پر کاربرد ترین انواع عایق برای سقف ساختمان ها، کف سرویس های بهداشتی، استخر و … به شمار آورد.
این عایق ها با ساختاری که دارند از نفوذ جریان آب به داخل دیواره ها جلوگیری می کنند و به افزایش عمر ساختمان کمک می کنند.

فروشنده رنگ عایق رطوبتی نانو

فروشنده رنگ عایق رطوبتی نانو
وقتی صحبت از عایق در ساختمان می شود، بیشتر تمرکز ها برو روی عایق سقف و پشت بام می رود. در صورتی که دیواره ها هم احتیاج به عایق دارند. این مسئله در دیواره های شهری بیشتر هم حس می شود. اما خوشبختانه تعداد خریدار عایق رطوبتی دیوار داخلی در بازار رو به افزایش است که این امر نشان می دهد مردم بیشتر با این عایق ها آشنا شدند. بهترین نوع عایق برای عایق های دیوار داخلی، عایق های نانو هستند که از مواد پلیمری جهت عایق بندی ساختمان استفاده می کنند.
رنگ عایق رطوبتی نانو دارای ویژگی هایی است که موجب شده است در بازار امروز با استقبال خوبی مواجه شوند:

  • سازگاری با محیط زیست، غیر سمی و غیر آتش زا
  • دارای طیف های رنگی
  • سبک جهت پشت بام ها و سطوح
  • زمان مورد نیاز برای خشک شدن آن ها بسیار کم است
  • مقاومت تا دمای منفی 40 درجه
  • و … .

جهت آگاهی از قیمت رنگ عایق رطوبتی نانو می توانید از طریق ارتباط با مدیران فروش ما استعلام تهیه بفرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.