قیمت عایق رطوبتی ایزوپل در تهران | عوامل موثر در قیمت گذاری آن

وجود رطوبت در هوا به مرور زمان می تواند قسمت های مختلف ساختمان را خراب و فرسوده کرده و به آن ها آسیب جدی برساند. به همین دلیل برای آب بندی کردن قسمت های مختلف س

فهرست عناوین قیمت عایق رطوبتی ایزوپل در تهران | عوامل موثر در قیمت گذاری آن

وجود رطوبت در هوا به مرور زمان می تواند قسمت های مختلف ساختمان را خراب و فرسوده کرده و به آن ها آسیب جدی برساند. به همین دلیل برای آب بندی کردن قسمت های مختلف ساختمان از جمله دیوار ها و سقف، ازعایق رطوبتی استفاده می شود. عایق بندی رطوبتی در هر قسمتی از ساختمان که ممکن است، رطوبت به آن جا نفوذ کند انجام می شود. در ادامه همراه ما باشید تا، به توضیحات بیشتر در مورد عایق های رطوبتی بپردازیم. انواع عایق های رطوبتی در گروه های مختلف نانو، قیری، پلیمری و سیمانی تقسیم بندی می شوند.

عایق رطوبتی ایزوپل در تهران یکی از مراکزی است که بهترین نوع عایق را تولید کرده و به فروش می رساند. در نتیجه گفتنی است، قیمت عایق رطوبتی ایزوپل در تهران در عمده فروش عایق رطوبتی ایزوپل، برای هر دسته از مشتریانی که به دنبال یک محصول خوب هستند اهمیت دارد.

قیمت عایق رطوبتی ایزوپل در تهران | عوامل موثر در قیمت گذاری آن

عوامل موثر در قیمت گذاری عایق رطوبتی ایزوپل

عوامل موثر در قیمت گذاری عایق رطوبتی ایزوپلکاربرد عایق رطوبتی ایزوپل:
عایق رطوبتی را می توان پوشش ها و محافظ هایی تعریف کرد که با ترکیبات گوناگونی که در خود جای داده اند، به منظور حفاظت محیط در برابر رطوبت ناخواسته، ساخته می شوند. استفاده از عایق رطوبتی در تمامی مکان هایی که در معرض آب و رطوبت قرار دارند الزامی است. پشت بام، سرویس بهداشتی، حمام، استخر و… از جمله مکان هایی هستند که عایق بندی حتما باید در آن ها انجام شود. نفوذ رطوبت در ساختمان می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات،فروریزی ساختمان، رشد کپک و قارچ ها، یخ زدگی سازه ها و ….  می شود.

عواملی که موثر در قیمت گذاری این اقلام هستند، جنس و مواد به کار رفته در آن هاست که هر چه مواد مرغوب تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

عرضه نوع اصل عایق رطوبتی ایزوپل

عرضه نوع اصل عایق رطوبتی ایزوپل

در صورت استفاده از عایق های رطوبتی، دیگر مشکلاتی مانند نشت اب، ترکیدگی لوله ها، خرابی دیوار ها نمی تواند خسارات زیادی به ساختمان وارد کند. پیدا کردن راه حلی برای مقاوم سازی و جلوگیری از خرابی ساختمان ها در برابر آب از زمان های گذشته همواره یکی از مشکلات انسان ها بوده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم، امکانات گسترده و زیاد تری برای عایق کردن ساختمان و سازه ها وجود دارد.

برای آن که بتوانید مناسب ترین عایق رطوبتی را جهت استفاده تشخیص دهید، لازم است تا با انواع عایق رطوبتی آشنایی کافی داشته و ویژگی های هر یک را بدانید. به طور کلی انواع عایق های رطوبتی را می توان بر اساس نوع مواد تشکیل دهنده آنها و همچنین شیوه کار، تقسیم بندی کرد:

عایق های رطوبتی را با استفاده از 2 روش می توان اجرا کرد. در روش اول با استفاده از گرما و حرارت بالا عایق رطوبتی به سطح مورد نظر(دیوار، سقف) چسبانده می شود. دسته دیگر را اصطلاحاً عایق های رطوبتی سرد اجرا می نا مند که برای اجرا و نصب آن، تنها کافی است جزئیاتشان را با یکدیگر مخلوط کنید.

از انواع عایق می توان برای آب بندی کردن، چسباندن، عایق کاری در برابر رطوبت و حتی رنگ کردن بسیاری از مکان ها استفاده نمود. اغلب عایق های رطوبتی علاوه بر آب در برابر اشعه های uv نیز مقاوم بوده و کاربردی آسان و راحتی دارند. در ادامه با بررسی بیشتر انواع عایق های رطوبتی ایزوپل به شما کمک خواهیم کرد، تا مناسب ترین نوع این محصول (عایق) را برای استفاده خود انتخاب کنید.

بهترین عمده فروشان عایق رطوبتی ایزوپل در ایران

بهترین عمده فروشان عایق رطوبتی ایزوپل در ایران
در کشورمان به دلیل بارش های فصلی و خراب نمودن ساختمان ها، عایق رطوبتی یکی از محصولاتی است که استفاده از آن مرسوم شده. و بر این حسب تولید کنندگان و عمده فروشان بسیاری در این راه، فعالیت می کنند.عرضه عایق رطوبتی ایزوپل توسط عمده فروشان در ایران یکی از به صرفه ترین راه های خرید می باشد که هزینه ها را به طرز چشم گیری کاهش می دهد.

در موقع خرید، باید ویژگی عایق رطوبتی ایزوپل چک شود.

قیمت عایق رطوبتی ایزوپل در تهران

قیمت عایق رطوبتی ایزوپل در تهرانقیمت عایق رطوبتی در تهران از هر کیلو 35 هزار تومان شروع شده و هر چه مرغوبیت کالا بالا تر رفته، قیمت محصول افزایش پیدا می کند.
اما هزینه نصب کردن این محصول توسط متخصص کار نیز به صورت جدا می باشد.
تولیدکنندگان این محصول در کشور می کوشند تا بهترین محصول را از نظر کیفی با نزولی ترین قیمت ممکن وارد بازار نمایند تا مصرف کنندگان نیز خریدی رضایت مند داشته باشند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.