قیمت روز انواع عایق رطوبتی در نمایندگی فروش

عایق رطوبتی چیست و چرا هر ساختمانی به آن نیاز دارد؟ هر جایی که نم و رطوبت وجود داشته باشد ملزوم به داشتن عایق رطوبتی است. نبود عایق باعث تخریب و به اصطلاح فروپا

فهرست عناوین قیمت روز انواع عایق رطوبتی در نمایندگی فروش

عایق رطوبتی چیست و چرا هر ساختمانی به آن نیاز دارد؟ هر جایی که نم و رطوبت وجود داشته باشد ملزوم به داشتن عایق رطوبتی است. نبود عایق باعث تخریب و به اصطلاح فروپاشی مصالح می شود. سال های قبل از قیر و گونی برای به جای عایق رطوبتی استفاده می کردند اما اکنون با پیشرفت علم، فروش عایق های رطوبتی کار را راحت کرده اند. قیمت فروش روز انواع عایق رطوبتی بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت است.

قیمت روز انواع عایق رطوبتی در نمایندگی فروش

مرکز پخش عمده عایق رطوبتی

مرکز پخش عمده عایق رطوبتیعایق های رطوبتی تنها به قیر و گونی و ایزوگام منتهی نمی شوند و امروزه تنوع زیادی برای انتخاب وجود دارد:

  1. قیر و گونی: با وجود مزیت زیاد این نوع عایق مثل عدم نیاز به تخصص، اما قیر در دمای بالا به راحتی آتش می گیرد و اشتعال زا است.
  2. ایزوگام: ایزوگام به دلیل داشتن لایه ای پلی است، در برابر سرما، گرما، شکنندگی مقاوم است و وزن کمی دارد اما عیب آن فساد زود هنگام است.
  3. ماستیکی: این نوع عایق بر پایه رزین است و در برابر مواد آهکی مقاوم است. همچنین نیازی به حرارت برای آماده سازی ندارند.
  4. نانو: عایق های نانو بر پایه آب ساخته می شوند. از مزایای آن می توان به انعطاف پذیری بالا، اجرای آسان و سریع، خشک شدن سریع، وزن سبک و قابلیت اجرا در تمام سطوح(شیبدار، افقی و عمودی) اشاره کرد. این نوع عایق دوست دار محیط زیست است و مواد شیمیایی موجود در آن مضر نمی باشند.

یک شرکت عایق رطوبتی، مرکزی است که به صورت عمده انواع عایق رطوبتی را با بهترین کیفیت برای مشتری خود آماده سازی می کند. خدمات پس از فروش برای اجرای صحیح عایق و مشتری مداری از موارد مهم در مراکز پخش عایق رطوبتی است.

قیمت روز عایق رطوبتی

قیمت روز عایق رطوبتیاز آن جایی که عایق رطوبتی در جاهایی همچون کف و دیواره استخر، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام و … استفاده زیادی دارد، مراکز فروش عایق رطوبتی به تعدد در حال فعالیت اند و قیمت روز در همه آن ها یکی است.

عموما به دلیل بارندگی کم در تابستان، عمده کار عایق رطوبتی در این فصل انجام می گیرد. به همین علت در فصل های دیگر قیمت عایق های رطوبتی کاهش می یابد.

توجه داشته باشید که عایق های رطوبتی نیز طول عمر مفید دارند: قیر و گونی 10 سال، ایزوگام 15 سال، نانو حداقل 15 سال و عایق ماستیکی تا 40 سال دوام دارند.

در قیمت روز عایق ها همانطور که حدس می زنید، عایق نانو به دلیل پیشرفته تر و آسان تر بودن، نسبت به بقیه عایق ها گران تر و عایق قیر و گونی از همه ارزان تر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.