قیمت رنگ نانو عایق استخر عمده

پوشش ایزوگامی داخل استخر به دلیل هزینه بالا کم کم جای خود را به رنگ استخر داده است. این پوشش ها در رنگ های متنوع از جمله سفید، آبی، سبز و بسیاری رنگ های دیگر در

فهرست عناوین قیمت رنگ نانو عایق استخر عمده

پوشش ایزوگامی داخل استخر به دلیل هزینه بالا کم کم جای خود را به رنگ استخر داده است. این پوشش ها در رنگ های متنوع از جمله سفید، آبی، سبز و بسیاری رنگ های دیگر در بازار وجود دارد. برای عایق کاری سطح داخل استخر ها امروزه از رنگ عایق استخر استفاده می شود. این رنگ هم زیبایی خاصی به استخر می بخشد و هم عایق رطوبتی مناسبی است. آیا از قیمت رنگ نانو عایق استخر به صورت عمده اطلاع دارید و می دانید چگونه می توان آن را سفارش داد؟

قیمت رنگ نانو عایق استخر عمده

نکات مهم در مورد رنگ استخر

نکات مهم در مورد رنگ استخر
رنگ های مختلفی برای پوشش سطح داخلی استخر و عایق نمودن آن در حال حاضر در بازار موجود هستند. هر یک از این رنگ ها با توجه به نحوه سیمان کاری استخر کاربرد مشخص خود را دارند. به عنوان مثال چنانچه سطح داخلی استخر به وسیله سیمان سفید پوشش داده شده باشد نمی‌توان از رنگ اپوکسی برای آن استفاده نمود و یا چنانچه استخر از بتن ساخته شده باشد معمولاً رنگ های های اکریلیکی برای آن مناسب نخواهد بود.

انواع مختلفی از رنگ استخر در بازار وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
رنگ معمولی : این نوع رنگ ها باید همخوانی مناسبی با زیر کار استخر داشته باشند. رنگدانه ها و رزین آب بندی موجود در این رنگ باعث می‌شود که استخر از نظر عایق بندی نسبتاً مناسب باشد البته باید دقت نمود که آب و هوای منطقه و طول، عرض و ارتفاع استخر می تواند بر کیفیت رنگ تأثیر زیادی بگذارد.
رنگ آکریلیکی : این نوع رنگ مخصوص استخر های با ارتفاع کم می باشد و از نظر زیبایی نسبت به انواع رنگ دیگر جلوه خاصی به استخر می بخشد.
رنگ پلیمری : یکی از بهترین نوع رنگ ها با مقاومت بسیار بالا می باشد و باعث ایجاد لایه ضخیم روی سطح درونی استخر می گردد.
رنگ پایه حلال : یکی از پرکاربرد ترین انواع رنگ ها برای پوشش استخر بوده که دارای پایه اپوکسی است و می تواند سطوح سیمانی و فلزی را نیز پوشش دهد.

خرید بهترین رنگ نانو عایق استخر

خرید بهترین رنگ نانو عایق استخر
رنگ نانو استخری به دلیل نفوذ به عمق سیمان و بتن می تواند در همه درزهای مویرگی نفوذ کند و از انتقال رطوبت از زمین به داخل استخر جلوگیری می کند. این محصول در حال حاضر با بهترین کیفیت در بازار عرضه شده است و در رنگ های مختلف به ویژه سفید و آبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
خرید بهترین رنگ عایق نانو استخر می تواند در عایق بندی موثر هر چه بیشتر استخر بسیار موثر باشد و باعث ماندگاری هر چه بیشتر آب در داخل آن شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.