قیمت رنگ عایق رطوبتی | با کیفیت ترین مدل تولید شده از آن

عایق رطوبتی مایع از مواد معدنی و مواد شیمایی نشکیل شده که با پایه ی آب یا حلال می باشد.عایق رطوبتی به خوبی رنگ های مختلف را می پذیرد و دارای رنگ های مختلف نیز قیمت رنگ عایق رطوبتی

فهرست عناوین قیمت رنگ عایق رطوبتی | با کیفیت ترین مدل تولید شده از آن

عایق رطوبتی مایع از مواد معدنی و مواد شیمایی نشکیل شده که با پایه ی آب یا حلال می باشد. عایق رطوبتی به خوبی رنگ های مختلف را می پذیرد و دارای رنگ های مختلف نیز می باشد.به سادگی میتوانید از قیمت رنگ عایق رطوبتی و با کیفیت ترین مدل تولید شده از آن  در ایران با خبر شوید.رنگ عایق رطوبتی میتواند جایگزین عایق قیرگونی و ایزوگام گردد.در آب بند کردن سطوح و آب بندی استخر کاربرد دارد.بر روی سطوح بتنی،گچی،گرانیت،یونولیتی،پلاستفوم و … قابل اجرا است.

قیمت رنگ عایق رطوبتی | با کیفیت ترین مدل تولید شده از آن

فروش رنگ عایق رطوبتی با بهترین قیمت

فروش رنگ عایق رطوبتی با بهترین قیمترنگ عایق رطوبتی در ترمیم ایزوگام نیز استفاده میشود.با توجه به افزایش مصرف و در نتیجه افزایش تقاضای رنگ های عایق رطوبتی قیمت جهانی رنگ عایق رطوبتی رو به افزایش است.در مراکز پخش عمده رنگ عایق رطوبتی میتوان با قیمت مناسبی به این کالای پر مصرف و مفید دست یافت.از طریق سایت های مرتبط میتوان از قیمت روز رنگ عایق رطوبتی با خبر شد.

این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو  قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از ۲۰ سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است. عایق نانو و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلتک و اسپری بدون فشار امکان پذیر است. هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست.

با کیفیت ترین مدل تولید شده از رنگ عایق رطوبتی

با کیفیت ترین مدل تولید شده از رنگ عایق رطوبتی

این محصول جهت ایزولاسیون استخر، مخازن بتنی آب، پشت بام ها، سرویس های بهداشتی و کلیهمکان های در تماس با آب و رطوبت، قابل استفاده است. ایزوله ساز و عایق رطوبتی بسیار مناسب برای باغ‌های پشت بامی (Roof Garden) دیوارهای سبز( Green Wall) و همچنین به عنوان رزین با خاصیت ضد آب و گرد و خاک بر روی نماهای خارجی ( سنگ، آجر، سیمان و …) قابل استفاده است.
رنگ نانو عایق محصولی است که با کمک فناوری نانو موفق شده است در عین برآورده ساختن مسائل زیست محیطی ، عایق کاری حرارتی و رطوبتی با پوشش لایه نازک را به همراه مقاومت در برابر نم و رطوبت و رشد کپک و قارچ ، یکجا به ارمغان آورد .
يكي از دستاوردهاي فناورانه محققان بخش تحقیق و توسعه گروه صنعتی نانوفن ، تجاری سازی محصول رنگ نانوعایق رطوبتی می باشد كه با ويژگي هاي جدید و منحصر بفرد نسبت به ساير محصولات ايزولاسيون رطوبتی ، در سال 90 تولید انبوه شده و به بازار مصرف معرفی گردید. رنگ نانوعایق رطوبتی ، با داشتن مقاومت عالي در مقابل گرما و سرما ، از پایداری در برابر عوامل جوي و اشعه UV خورشيد نیز برخوردار است با استفاده از روش‌هاي آسان و سريع قابل اجرا بوده و به صورت تك جزیی و بدون حلال مصرف می شود .

تولید انواع رنگ بندی عایق رطوبتی در ایران

تولید انواع رنگ بندی عایق رطوبتی در ایرانعایق رطوبتی در ایران در انواع رنگ های دلخواه تولید میشود.که میتواند در عایق سازی انواع سطوح مانند ایزوگام، آسفالت، بتن، آزبست ، سندویچ پنل، موزاییک، گالوانیزه و … استفاده شود.مزایای رنگ عایق رطوبتی در زیر آمده ست:

  • غیر قابل اشتعال
  • سازگار با محیط زیست
  • مقاوم در برابر دمای بسیار سرد و بسیار گرم
  • تنوع رنگ
  • محافظ ساختمان ها در نقاط مرطوب (در ایران برای شمال کشور کارا می باشد)
  • کاربرد آسان
  • آب گریز و ضد آب
  • قدرت چسبندگی بالا (روی تمام سطوح از بتن و ملات و آجر گرفته تا سرامیک و کاشی و سطوح فلزی)
  • پوشش یک پارچه
  • انعطاف پذیر
  • مقاوم در برابر اشعه فرا بنفش
  • عدم تغییر رنگ

صادرات رنگ عایق رطوبتی به کشور روسیه

صادرات رنگ عایق رطوبتی به کشور روسیهبازار خرید و فروش رنگ عایق رطوبتی در ایران به گونه ای رونق گرفته که امکان صادرات رنگ عایق رطوبتی به روسیه فراهم گشته. صادرات انواع رنگ ایران نشان می‌دهد که وضعیت صادرات، عموما روند عمودی داشته است. افزایش صادرات به روسیه تا 5 برابر امكان پذیر است. شرکت دلینا کو و نیز در عرصه صادرات قدم نهاده و با صادرات عایق رطوبتی نانو گامی مهم در ارز آوری و رونق تولید نهاده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.