قیمت جدید پوشش نانو سقف ساختمانی

برای در امان ماندن از رطوبت برف و باران در فصل های سرد نیاز به پوششی برای رو پشت بام هست که تولید کننده نانو سقف ساختمانی این مشکل را با تولید بهترین عایق که اج

فهرست عناوین قیمت جدید پوشش نانو سقف ساختمانی

برای در امان ماندن از رطوبت برف و باران در فصل های سرد نیاز به پوششی برای رو پشت بام هست که تولید کننده نانو سقف ساختمانی این مشکل را با تولید بهترین عایق که اجرایی آسان داشته و برای مدتی بسیار طولانی قابل استفاده است و عایقی مطمئن برای گرما و رطوبت محسوب می شود.

تولید کننده پوشش نانو سقف تلاش می کند بهترین عایق را با نازلترین قیمت در دسترس مشتری گذاشته تا استفاده کننده بتواند به آسانی و با قیمتی عالی این عایق را خریداری کند.

قیمت جدید پوشش نانو سقف ساختمانی

نحوه استفاده از عایق های نانو

نحوه استفاده از عایق های نانو عایق های جدیدی که برای پوشش روی سقف اجرا می شوند نسبت به عایق های سنتی وزنی بسیار پایین دارند و اجرا این پوشش ها بسیار آسان است. این عایق حالت لاستیکی دارد و نشکن است این عایق هم جلوگیری از ورود رطوبت کرده و هم عایقی برای حرارت به حساب می آید.

برای اجرا این عایق روی سقف پشت بام ابتدا باید محیط را از گرد و خاک خالی و کاملا بشوییم سپس منتظر شویم تا سطح کاملا خشک شود اگر قسمتی از بتن روی سقف ریخته یا آسیبی دیده باید تعمیر و سطحی صاف داشته باشیم و تمام سوراخ ها و منفذ ها را باید با سیمان پر کرد سپس نانو آب بندی را به دلخواه با غلتک یا بورس یا سیستم پاششی در دو یا سه لایه روی سقف می ریزیم البته فاصله زمان بین لایه ها باید به اندازه چهار پنج دقیقه باشد تا لایه قبلی کاملا خشک شود و سپس لایه جدید را اجرا کنیم تا کار بی عیب و مستحکم باشد.

پوشش نانو رطوبتی پوششی بسیار مناسب برای روی پشت بام محسوب شده که با کارایی و اجرای آن و ماندگاری بالایی که دارد خیال هر شخصی را برای زمانی طولانی بابت رطوبت سقف راحت نگه می دارد.

فروش انواع پوشش نانو سقف مرغوب

فروش انواع پوشش نانو سقف مرغوب فروش عایق نانو ساختمانی به سرعت جای تمام عایق های قدیمی را به خود اختصاص داده این عایق به دلیل وزن بسیار کم و اجرای راحت و زمان طولانی که مورد استفاده قرار می گیرد علاقه مندی تمام کسانی که کار ساختمانی انجام می دهند را به خود مشغول کرد و در کوتاه مدتی توانسته است به جنسی پر فروش خود را تبدیل کرده و در بازار جای خود را باز کند.

تولید و فروش این محصول به دلیل ویژگی هایی که دارد سبب شده است که با فروش بالا و قابل ملاحظه ای همراه شود البته تولید کننده هم در تولید از بهترین مواد اولیه و با قیمتی منصفانه این محصول را در اختیار قرار داده تا مشتری بتواند به آسانی از آن استفاده کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.